כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אייל זלצברג
94
97 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
איייל המקסים היה צלם החלומות שלנות! הוא לא איכזב בשום צורה. היה מקצועי, דואג וקשוב לאורך כל הדרך. התקשורת עם אייל היתה זורמת ונוחה והרגשנו בידיים טובות. כל הצוות של אייל היה פשוט מקסים. הסגנון המיוחד שלו מדבר בעד עצמו ואישית כבר שנים ידעתי שהוא יהיה הצלם בחתונה שלי! תודה על החוויה הבלתי נשקחת והתמונות הכי יפות בעולם מהיום הכי מיוחד שלנו. פשוט מושלם!
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אישיות שמשדרת קלילות. בזמן הפרקים בת"א דאג לקחת את המושכות לידיים ולהעביר את מקום המפגש ללוקשיין קליל ובלי תנועה. כל הערב זז רקד צילם והכל עם חיוך ללא ספק בחירה מעולה.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אייל,נתי ואורן פשוט אלופים. הכישרון, המקצועיות, הסבלנות והמסירות אלינו ניכרו לכל אורך החתונה. שלושתם מאופיינים ביצירתיות בלי נגמרת שבאה לידי ביטוי בתמונות המושלמות ובלוקיישנים המדהימים. כל כך שמחים שבחרנו בכם לצלם את האירוע שלנו- אתם שלישייה מנצחת! אוהבים אתכם!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אייל שידר מקצועיות לאורך כל הדרך, בדרכו הייחודית יחד עם המון יצרתיות הרבה ענווה וקסם לקח אותנו ללוקישנים מטורפים שגם אם על פניו נראו לנו כאילו עם מצלמה של אייפון לא נוכל להוציא פה שום דבר מעניין, התמונות לא איחרו להגיע והשאירו אותנו בהלם מוחלט. הוא הגיע מעולם הדוגמנות וצילם בעבר דוגמנים ודוגמניות לשערי מגזין מאוד פופולרים בתחום, וכל תמונה אצלו פשוט פ-ג-ז. המחמאות לא הפסיקו להגיע ואנשים היו בשוק... (התמונה שמופיעה פה בצד גם כן שלו). הוא פשוט אומן. ומכניס הרבה אווירה קלילה בתמונות, בנוסף ביום הארוע עצמו ידע לשים דגש על הדברים החשובים לנו ונענה לכל שגעת והתקלה שהייתה. בנוסף היו פינוקי אקסטרה שאני יודעת שנהוג לקחת בעבורם תשלום, ובלי שביקשנו בכלל קיבלנו את זה בחינם ועם המון אהבה. מומלץ!!!!!!!
הצג עוד

Koren   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
כשניגשנו לתהליך תיעוד החתונה - לא היינו בעדניקים. לא אהבנו את הקונספט ואת העובדה שעוקבים אחרינו ומפריעים לנו ובכלל את כל הקיטשיות והסרטים שחוזרים על עצמם והפוזות הלא אמיתיות. אייל אמנם היה קצת בשוק אבל זרם איתנו ובסופו של יום הוכיח לנו שטעינו ובגדול. אייל נעים, סבלני ונגיש כמו שהוא מקצוען, יצירתי וחסר פשרות. נהנינו מהתהליך, ומהתיעוד ביום האירוע. קיבלנו מחמאות מהאורחים (מבוגרים וצעירים) על הצלמים ועל היחס האישי שכל אחד קיבל. ממליץ בחום!
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את אייל , ישר הבנו שמדובר במקצוען וסגרנו איתו באותה פגישה. יום הצילומים היה פשוט חוויה. לאייל יש חלק בלתי נפרד בתחושת הנינוחות שהייתה לנו באותו יום. הבן אדם מצחיק, קשוב, ומלא ברעיונות מיוחדים. פשוט מדהים ומומלץ בחום!!!!
הצג עוד

sivanz   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
שווה בהחלט אייל בנאדם כזה מצחיק שעושה דברים משוגעים, אצלו אין תמונות בנאליות ורגילות שרואים בכל אלבום חתונה איתו ועם הצוות שלו באמת יהיו תמונות מיוחדות. כל היום איתו היה מצחיק בטירוף, וזה מה שהכי חשוב, שהאווירה תהיה זורמת וכייפית!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up