כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סטאס קרופצקי -צילום חתונות

סטאס קרופצקי -צילום חתונות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0526539107
94
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Vadik   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
80 מתוך 100
סטס צלם מקצוען ומספק תוצרים ברמה גבוהה ביותר. מאוד אהבנו את עבודת ההכנה שסטס עשה איתנו, הכין אותנו לכל התרחישים האפשריים ביום החתונה - חום לצילומים בחוץ (התחתנו ב-30.08)/לחץ זמן/ עייפות וכל הטירוף שמסביב. הגענו מאוד מוכנים ליום הצילומים וזה עזר לנו מאוד להתרכז באירוע ולהנות ממנו. גם לאחר החתונה התרשמנו מהמקצוענות של סטס -הוא העביר את התמונות במסגרת הזמנים שהסכמנו עליה, וסידר את התמונות באופן נוח לניווט וסינון. איש מקצוע מצוין ומומלץ!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
סטס קרופצקי כבר צילם אותנו לא מעט פעמים... בצילומי הזוגיות שהיו פשוט ספונטנים וכיפיים, בצילומי החינה בבית משפחת הורי וכמובן בחתונה! היה פשוט אדיר..... ראשית, סטס הוא בנאדם מקסים שכיף לעבוד איתו, בחור מצחיק שגרם לנו פשוט לצילומים מהסרטים, אומן ברוחו ולבסוף צלם.. זה מה שהופך אותו למיוחד משאר הצלמים. השירות מעולה, הקדיש לנו יחס אישי ומיוחד ומזוג שלא אוהב בכלל להצטלם הפכנו בין רגע למצולמים הטובים ביותר😃! בטוחים שילווה אותנו גם בברית 😃 ממליצים בחום!
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אנחנו רוצים להמליץ בחום על סטאס כצלם לחתונה שלכם! סטאס היה הצלם בצילומי זוגיות שלנו לפני החתונה (טראש דה דרס) ובחתונה עצמה. אין לנו מילים לתאר עד כמה אנחנו מרוצים מהעבודה שלו. אם אתם רוצים צלם כישרוני, עם ראש פתוח, לא מקובע, יצירתי, אומן ופשוט אחלה גבר - זאת הבחירה שלכם! מה שאנחנו אישית מאוד אהבנו בסטאס זה שהוא מוצא גישה ייחודית לכל זוג. אין לו תמונות שחוזרות על עצמן כמו שיש לרוב הצלמים בשוק. הוא רואה את הייחודיות של כל זוג וזוג ויודע להעביר את זה באמצעות הצילום לתמונות . כשחיפשנו צלם זה משהו שהיה חשוב לנו מאוד, שידע לקרוא אותנו כזוג ולא ישכפל את אותן התמונות שהוא עושה לכולם - ולא טעינו! יצאנו מרוצים ב -200% . ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
סטאס היה הצלם שלנו בחתונה וגם בצילומי זוגיות, רק התמונות יוכלו לתאר את הכישרון, המקצועיות והיצירתיות, היה מאוד מהנה בחברתו, אם צריך לטפס על עץ בשביל תמונה טובה הוא יעשה זאת.קיבלנו המון פידבקים מצויינים מהאורחים וניפגוש אותו שוב באוגוסט הקרוב בחתונה של אחי הקטן מכיוון שאחי לא היה מוכן לשמוע על צלם אחר...אנחנו ממליצים בחום רב על סטאס כי אין עוד צלם מוכשר,אמין סבלני,מקצועי,חייכני ויצירתי.רותם ועמנואל דר.
הצג עוד

shurik2012   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ברצוננו להודות מכל הלב לסטס על העבודה הנפלאה שהוא עשה בשבילנו. לסטס יש רעיונות מאוד לא סטנדרטיים ויצירתיים. בתמונות שלו אפשר לראות רגשות אמיתיים של אנשים. בכל תקופת ההתקשרות עם סטס הוא היה זמין, ענה על כל השאלות ולבסוף עשה את העבודה בזמן קצר ובאיכות מעולה. מאוד נהנו איתו גם ביום הצילומים של love story וגם ביום החתונה. סטס בן אדם עליז, עם חוש הומור טוב, ממש כייף לעבוד איתו, בנוסף לזה הוא מאוד מסודר, מסור לעבודתו ומקיים את כל הדברים שמבטיח
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מוכרח לומר, שמכל הספקים לחתונה, הייתי הכי מרוצה מסטאס. סטאס לא נח לרגע, החל מרגע תחילת הצילומים (לפני החתונה) ועד הריקוד האחרון. נהנהו מכל רגע. היה מצחיק, היה כייף, ואני יכול לומר בלב שלם שעשינו את הבחירה הנכונה. מי שמחפש צלם מקצועי וכייף, סטאס הוא הבנאדם למשימה. על איכות התמונה אין בכלל מה לדבר.... הכרתי הרבה צלמי חתונות שמגיעים עם עוזרים... אבל סטאס... עושה את העבודה לבד, וברמה גבוה ! ממליץ לכל זוג שמתחתן ! תודה רבה לך סטאס !!!!
הצג עוד

Tatyana   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אנחנו נחשבים לזוג משוגעים לכן ידענו מראש שתמונות של החתונה שלנו לא יהיו רגילות. חיפשנו צלם עם אופי וסיגנון מיוחד. שנינו בנפרד מצאנו את סטס קרופצקי! התחברנו לסטייל שלו! הוא והצוות שלו מדהימים! מקצועיות ואהבה, הקשבה ועבודה עד התוצאה המושלמת זה מה שראינו במשך כל היום האירוע! התמונות שקיבלנו משדרות את היופי והאופי שלנו, קסם של היום המיוחד שחילקנו איתם! הם עובדים בכייף וצחוקים, לרגע לא מאבדים את המראה המקצועי! במסיבה עצמה לא היה מקרה שרצינו להצטלם עם איזה אורח ולא היה צלם לידנו! אנו ממליצים על סטס בחום ואהבה כעל צלם מספר אחד שיעשה לכם אירוע מושלם ובלתי נשכח! בתודה רבה, רונן וטאט
הצג עוד

AlexaMiro   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
את סטס קיבלנו בהמלצה של צלם אחר שעובד בתחום (במקרה הוא אח של כלה). על פי המלצתו הוא היה בדיוק מה שאנחנו צריכים. יצרנו קשר עם סטס לפני האירוע וכבר משיחת טלפון היה ברור שיש כימיה הנדרשת. סטס לא אכזב לרגע ואף יותר מזה - הוא היה מעל ומעבר לציפיות. מלא אנרגיות, הומור, קלילות, רעיונות וכמובן כל זה מתוך מקצועיות רבה. היה חשוב לנו שהצלם יתאים לאנרגיות שלנו, שלא נדרש "להתאמץ" וכך באמת היה, זרמנו ונהננו המון ביום הצילומים שלנו. פשוט היה שמח! באמת הרגשנו שזה יום כיפי! וכך המשכנו לאירוע עצמו, באנרגיות חיוביות ועם המון שמחה. חשוב מאוד לציין שקיבלנו תמונות מאוד מאוד מהר. יותר מהר ממה שציפינו אפילו וגם התמונות פשוט מדהימות (בזה לא היה לנו ספק). לאורך כל הדרך הרגשנו אכפתיות של סטס ודאגה לפרטים. אנחנו ממליצים על סטס מכל הלב ובחום!
הצג עוד

Evgeny   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
שרות שווה כול שקל אחלה צלם, אחלה בנדם, הפיק את האלבומים והודיאו ברמה גבוה.
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
שלום לכולם!!! רציתי להמליץ בחום על הצלם המדהים והמוכשר ביותר-סטס קרופצקי! תמונות אומנותיות,באיכות גבוהה מאוד! יחס חם, ואלה שפחות אוהבים להצטלם מרגישים ממש בנוח וקליל. המזכרת הכי טובה מרגעים בלתי נשכחים!!!!

להמשך גלישה באתר
up