כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שני ששון - בית אופנה לכלות

שני ששון - בית אופנה לכלות

שמלות כלה
טלפון:0525557106
95
98 מתוך 100
לפי 20 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שני שלי האהובה שלי אני כותבת עלייך ומתרגשת את שני הכרתי במאי 2020 כשראיתי שמשחררים את המשק מהסגר הראשון התמלאתי באופטימיות והתחלתי לחפש שמלת כלה עבור החתונה שהייתה אמורה להתקיים ב-5.11.2020. הייתי בכמה מקומות וכל פעם היה משהו שהרגשתי שחסר לי, אני בחורה מלאה והייתי צריכה יחס אישי יותר ונעים יותר מישהי שארגיש בנוח לידה להסיר את הבגדים ולהיות חשופה וגם שארגיש יחס אישי חם שעבורי זה חשוב מאוד! התקשרתי לשני וכבר משיחת הטלפון הרגשתי שזה זה. באתי לפגישה הראשונה אצלה עם אחיות שלי ובהתחלה חשבתי על קו מסוים של שמלה ושני נתנה לי למדוד שמלה בגזרה אחרת שבסוף זו הייתה הגזרה שבחרתי ושיחקנו עם הבדים ויצא מהמם! שני כל כך מקצועית ואדיבה ונותנת תחושה של אכפתיות שאין במקומות אחרים ובאמת חשוב לה שארגיש יפה ומרוצה! במדידה השנייה באתי עם אמא שלי וגם היא מצאה שמלה אצל שני שהייתה צריכה רק תיקונים והיא הייתה מאוד מאוד מרוצה! בגלל הסגר השני והשלישי דחינו את החתונה פעמיים וגם עליתי במשקל ושני הייתה צריכה לסדר לי את השמלה כמעט מחדש והיא עשתה את זה בחיוך ובאהבה אינסופית! תמיד הייתה זמינה עבורי לכל שאלה ועניין! רשמה הכל והייתה תמיד מסודרת וידעה בדיוק מה לעשות ואיך! אין מקצועיות כזו בכל העולם! ב- 30.9.21 סוף כל סוף התחתנו ושני שלחה אותי 3 ימים לפני עם השמלה ואמרה לי "זהו נועה עכשיו את הולכת להתחתן!" אין מילים לתאר כמה אני אוהבת אותה ושמחה שבחרתי בה לתפור לי את השמלה! כולם החמיאו לי על השמלה ושאלו איפה תפרתי אותה ואני עם חיוך מאוזן לאוזן אמרתי שתפרתי אותה אצל שני ששון!😍❤😍❤😍
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שני הייתה נעימה וסבלנית כבר מהפעם הראשונה שנכנסנו לסטודיו שלה. יש לה שמלות מדהימות אחת אחת אך לבסוף החלטתי לתפור שמלה למידותיי. בכל מדידה היא הייתה מדוייקת, מקצועית ונעימה והתוצאה כמובן היתה מהממת - שמלה מותאמת ומעוצבת במיוחד בשבילי. בנוסף, אמא שלי קנתה שמלה והחליטה לשנות אותה אצל שני, שכמובן נענתה בחיוב והפכה את השמלה ללא פחות ממושלמת.
הצג עוד

ימית   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שני המדהימה! השמלה הראשונה שמדדתי הייתה אצלה, וידעתי שאני לא צריכה להמשיך לחפש! קיבלתי יחס אישי, חם, מכיל ומלא בהבנה ורוגע. שני הייתה הגורם הכי מרגיע שלי בכל ההכנות לחתונה❤️ השמלה יצאה מושלמת ואני לא מפסיקה לקבל עליה מחמאות! באמת ההחלטה הכי טובה שיכולתי לעשות זה לבחור בשני לעיצוב השמלה!!!
הצג עוד

Oshrat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אין מילים לתאר את החוויה והשמלה המושלמת שזכיתי לקבל אצל שני! שני תפרה עבורי את השמלה המושלמת שקלעה בול למה שרציתי, החמיאה לי וגרפה אינספור מחמאות! מעבר לשמלה המושלמת, התהליך עם שני היה מדהים, לכל מדידה שהגעתי שני הייתה עם חיוך ואנרגיות חיוביות, יעצה ותמכה בכל ענייני החתונה האחרים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שני היא מעצבת בהתאמה אישית! כשהגעתי לשני לא היה לי רעיון ברור בראש, שני ליוותה והובילה אותי, צעד אחר צעד, בסובלנות אל השמלה שלבסוף היתה כמו כפפת משי עבורי. השמלה ששני עיצבה דרשה פתיחות מחשבתית, יצירתיות, יוזמה, התאמה אישית וזרימה עם הסגנון שלי. שני ליוותה אותי במקצועיות, בכיף, באווירה נינוחה ונעימה, עטפה באהבה ולא חסכה מעצמה דקת עבודה, למרות שהיתה בהריון מתקדם(!!). אוזנה היתה קשובה בכל התלבטות ותהייה, ולא היה לי ספק שהשמלה תצא מושלמת עבורי. את שם שמתלבטת, אני מזמינה אותך להתקשר ממש עכשיו לשני, משם את כבר מסודרת ((:
הצג עוד

שלומית אזרזר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
האמת שסיפור האהבה שלי עם שני התחיל עוד מימי הלימודים באקדמיה אז כך שאני די משוחדת , כפי שכולכן יודעות ( ואם אתן קוראות את זה בייחוד) חיפוש מעצבת שמלת כלה מלווה בהמון חששות ולבטים, זה כרוך בהמון הוצאות ובחשש האם אני אבחר במקום הנכון בשבילי.. אז גם אני כמוכן עברתי דרך לא קצרה בחיפוש המקום המושלם עבורי, שייתן לי נחת שלווה ונגיעה אישית ביום הכל כל מטורף הזה. הייתי בלא מעט מקומות, וכן גם לעיר הגדולה בתל אביב הגעתי. שום דבר אבל שום דבר לא הרגיש לי נכון - חברה שליוותה אותי בכל הדרך כבר התחילה להתייאש. אבל אז נזכרתי בשני, לא היינו בקשר המון זמן מאז הלימודים , הרמתי את הטלפון ומאז דרכינו לא נפרדו. סיפרתי בפניה את כל מה שעובר עליי, והיא פשוט כל כך הרגיעה וניחמה, אמרה יאללה תגיעי לקפה ומשם נזרום. אכן הגעתי לקפה, אבל לא רק לקפה, אלא למקום קסום כמו באגדות, עם אווירה מהאגדות של פיות קסומות . מאותו רגע שכף רגלי דרכה בסטודיו של שני ידעתי שזה המקום שלי לחתונה ובכלל. ממליצה בחוםםםםםם על לב ענק ורגיש ובעיקר סבלני ( ולא הייתי כלה קלה) עם כל השיגעונות והלבטים שלי .שני שרדה את כולם בגבורה. אז שוב תודה שן שן.. לא הייתי עושה את זה בלעדייך!!
הצג עוד

Sary   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני ובת זוגתי היינו שתי כלות בשמלות של שני ששון, שני מקסימה, נעימה, קשובה, איכפתית ויש לה המון סבלנות ואורך רוח. את אחת השמלות שכרנו מהמבחר שהיה קיים וכמובן שבוצעו התאמות מושלמות ואת השנייה שני הכינה לבת זוגתי לפי בקשתה. קיבלנו אינספור מחמאות ושאלות. המחירים של שני הוגנים וסבירים לשוק שהוא מאוד מאוד יקר בדרך כלל בצורה לא פרופורציונלית. שני מוכשרת, מקצועית נגישה וזמינה ואהבנו לעבוד איתה.
הצג עוד

Oshra   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אהובה יקרה שלי, מעצבת בחסד עליון!! כל מפגש איתך זה חוויה שקשה לתאר במילים. אישיות נדירה ומעצבת אלופהההה!! בדים באיכות גבוהה תפירה מדוייקת וכל מה שנדרש בשביל להיות שלווה ורגועה ביום המרגש בחיים! תודה על כל שניה איתך! מאחלת שפע והצלחה. אוהבת בלי סוף!!!
הצג עוד

דקלה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אצל שני הנני לקוחה קבועה בפעם הראשונה שהגעתי אליה לסטודיו פגשתי אישה מדהימה עם עוצמה וידע רב בתחום האופנה, כל שמלה שתפרתי אצלה גרפה המון מחמאות ואין ספור מבטים , היחס שלה אישי מאוד וקיבלתי ממנה את הזמן שלי בלי הפרעות פשוט מושלמת ממליצה עליה בחום ... וכמובן ממשיכה להיות הלקוחה המסורה - אין אירוע בלי לעבור אצל שני
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי המון חיפושים ברגע הראשון שנפגשנו בסטודיו הכל כך מושקע ונעים והחיוך של שני המדהימה ידעתי שהגעתי למקום הנכון. שני קיבלה אותנו מכל הלב והקדישה את כל כולה להבין להסביר ולייעץ. ותודות למקצוענות והיצירתיות של שני יצאתי מאושרת מהחוויה והתוצאה יחד. שני תפרה לי דתי שמחות מאפס עם כל השגעונות בדרך... ביום החתונה קבלת הפנים אצל שני הייתה הכי טובה שיכולתי לדמיין. ממליצה בחום ואהבה ענקית על שני המדהימה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up