כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Artik - ארטיק

Artik - ארטיק

צלמי סטילס
טלפון:0544923075
95
98 מתוך 100
לפי 47 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לארטיק הגענו אחרי שחיפשנו סגנון מסוים של תמונות, היה חשוב לנו מאוד לקבל תמונות שמשקפות את הרגעים האמיתיים ולא רק את הרגעים בהם אומרים לנו להצטלם.. אסף ואלעד הגיעו אלינו מחוייכים ובוויבים טובים מאוד, הם גרמו לנו להרגיש דוגמני צמרת והרעיפו עלינו ביטחון. הסיור איתם הפך מחוויה ארוכה ומתישה לחוויה כיפית ומוצלחת! את ההשקעה שלהם היה אפשר לראות כבר בסיור עצמו, הם קופצים, רצים, מתחבאים מאחורי עלים, הכל בשביל להוציא לנו את התמונות הכי טבעיות והכי יפות.. אין ספק שהבחירה שלנו הייתה מושלמת ואנחנו מרוצים ברמות!! אין עליהם, הם באמת תותחים במקצוע שלהם
הצג עוד

Guili   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה איתם ידענו שזה זה! אסף ואלעד היו מקסימים, ניהלו בצורה מדהימה את כל הצילומים, מקצועיים ופשוט נהננו איתם והעבירו לנו את היום הזה הכי בכיף :) בקיצור החוויה הייתה מדהימה, ממליצים בחום לכל הזוגות שרוצים להינות מהיום הזה ושיצאו לו תמונות מושלמות!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הספק הכי טוב שלנו בחתונה לדעתנו הדבר הכי חשוב בבחירת ספקים זה שהבן אדם יהיה אכפתי, חברותי, נעים וכיפי וכמובן מקצועי. אסף ואלעד היו מקסימים, ניהלו בצורה מושלמת את כל הצילומים, היו הכי אכפתיים בעולם, פשוט כאילו התווספו עוד שני חברים ליום הזה, מושלמים! התמונות יצאו מדהימות ואי אפשר להסביר עד כמה מבלי לראות אותן ממליץ בחום רב!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום לכל הזוגות שרוצים תמונות מושלמות! שני צלמים שהעבירו לנו את היום הזה הכי בכיף בעולם :))

Moria   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
פשוט מדהימים! אין לי מילים לתאר כמה כיף היה יום החתונה עם אסף ואלע המקסימים :) בתור זוג שלא מת על מצלמות בלשון המעטה ובעל שבקושי מרשה לי לצלם אותו בפלאפון הצלחנו לצאת דוגמנים מהממים - שנינו :)) ממליצה מאוד!
הצג עוד

noy.goldstein   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה איתם ידענו שזה זה - שני בחורים קולים, זורמים וכיפיים, שותפים אידאליים ליום אינטנסיבי ומלחיץ כזה. בלי קשר רמת הצילום והכישרון בשמיים ככה שהצרה היחידה היא שמרוב תמונות יפות לא יודעים מה לבחור לאלבום :) בקיצור חוויה מדהימה, אנשים מדהימים והמזכרת הכי מהממת שיכולנו לאחל לעצמנו מהיום הזה!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שלא יודע להצטלם ב-כ-ל-ל , אחרי שנפגשנו עם אסף ואלעד ידענו שאנחנו יכולים להיות רגועים. פשוט מקסימים, זורמים ומצחיקים . כל ההתנהלות מולם היתה נוחה ונעימה וביום החתונה היתה אווירה כיפית וקלילה, ממש עזר לנו להשתחרר ולהנות מהיום הזה .קיבלנו המון פידבקים טובים מהאורחים! והתמונות פשוט מושלמות! בדיוק מה שציפינו . לא יכלנו לבקש יותר טוב, ממליצים בחום !!
הצג עוד

magimorad   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכולתי בחייםםםםם לבקש משהו יותר מושלם משניכם ביום כזה חשוב! אלעד ואסף המדהימים , אלו שהצחיקו אותנו לאורך כל היום במטקה להוציא מאיתנו את החלקים היפים וגם כי זה מי שאתם !. האלבום יצא מושלם , תמיד שם בשביל לענות לכלה משוגעת בשעת הצורך . לא יכולתי לבחור יותר טוב אני מודה לכם על כל דקה ודקה שהייתם והקדשתם . ממליצה בחום ובאהבה. אגב הנראות שלכם במהלך החתונה , ואיך כל אורח קיבל מכם יחס זה כל כך חשוב . קיבלנו המון פידבקים חיובים במהלך ואחרי האירוע . אוהבים אתכם מגי וניר
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות הצלמים האדיר של ארטיק הפכו את החוויה של תיעוד החתונה לכיף אחד גדול! בתור אחת שלא אוהבת מצלמות, אלעד ואסף גרמו לי להרגיש הכי בנוח בעולם והצליחו להוציא מאיתנו אלבום שבחיים לא הייתי מאמינה. ומעבר להכל הם צוות מקצועי בטירוף! תמונות מדהימות שלנו ושל כל האורחים שלנו. ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אסף ואלעד המדהימים, אנחנו לא יכולים לתאר עד כמה הייתם משמעותיים עבורנו ביום החתונה. בתור זוג שלא אוהב להצטלם וטיפה מתפדח מהמעמד, גרמתם לנו להרגיש הכי בנוח בעולם! עבדתם בצורה כל כך נעימה וחייכנית והיום עבר בקלילות ובזרימה. כל התהליך היה מאוד טבעי ולא מאולץ והדבר מורגש בתמונות האותנטיות והמרגשות! האלבומים יצאו מרשימים וגרמו לנו לחוות שוב את החוויה. ידעתם להעביר דרך התמונות ודרך אופן סידורם באלבום את כל הסיפור של היום שלנו ומה שנשאר לנו זה זיכרון מושלם ומרגש והכל בזכותכם! אז תודה רבה לכם! אין ספק שאתם הבחירה המושלמת.. הרבה הצלחה בהמשך:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up