כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אדריאן סבל תיעוד אירועים

אדריאן סבל תיעוד אירועים

צלמי סטילס
טלפון:0509444041
95
99 מתוך 100
לפי 47 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
tatiana   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את אדריאן בחרנו מהמלצות של חברות טובות ואין ספק שהוא היה בחירה מדהימה לחתונה שלנו. אווירה נעימה, טובה וכיפית ובלי קשר שהוא צלם מדהיםםם, צילום איכותי ביותר!!היה לנו סופר כיף איתו וממש ממליצים עליו מכל הלב.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאיפה להתחיל??? הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות ליום המיוחד שלנומשיחת ההיכרות הראשונה עם אדריאן בזום היה לי ברור שאני רוצה שהוא יצלם אותנו ולאורך כל הדרך הבחירה שלי רק הוכיחה את עצמה יותר ויותר היה לנו מדהים!!!!! התחברנו לאדריאן ברמה האישית, הרגשנו לידו קלילים ונינוחים והוא פשוט הביא איתו אווירה מדהימה, כיף וצחוקים הכל נעשה בצורה המקצועית ביותר, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ובעיקר אלינו כזוג גם הצוות של אדריאן שהגיע בשעות הערב היה מדהים, אחרי החתונה שמענו מלא פידבקים טובים על כמה שהם היו נחמדים ואדיבים לכל האורחים ודאגו שכולם יצאו מרוצים זאת באמת ההמלצה הכי טובה שאני יכולה לתת לזוגות שמחתנים ושרוצים לקבל צלמים מוכשרים ברמה גבוהה לצד שירות ברמה גבוהה 💗💗💗💗💗
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
החלטה מוצלחת ביותר עבורנו. מתחילת הדרך אדריאן היה אדיב ונעים. ביום עצמו, אדריאן והצוות הגיעו באנרגיות נעימות והשתלבו מדהים. אנחנו פחות אנשים של מצלמות, והם הצליחו לעזור לנו להשתחרר ולהנות הכי שיש בעזרת הומור, רגישות וגמישות. אל תתלבטו, תתדברו איתו וישר תבינו על מה אני מדברת 😎
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את אדריאן אני מכירה כבר שנים. אני מאפרת ומעצבת שיער אז יצא לנו להיפגש אצל כלות וגם היינו באותו הבית ספר.מאז שאדריאן התחיל לצלם, עוד שהיינו בגיל ההתבגרות , ידעתי , וגם הוא ידע שהוא יצלם אותי בחתונה.אדריאן זרמן, מקצוען, נחמד, נוכח אבל לא מעיק ויש לו עבודות מהממות.גם הצלם הנוסף שהביא הוציא תמונות היה מקסים וצילם מהמם.
הצג עוד

ניצן ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את עידן מהצוות של אדריאן כבר מהשיחה הראשונה איתו הרגשנו בטוחים ושמחנו על הבחירה. כל ההתנהלות לפני האירוע הייתה מול אדריאן שהיה מקסים ואדיב אלינו ועזר בהכל. התמונות יצאו מדהימות ונהנו מהשירות במהלך החתונה ואחריה!

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב כבר בשיחת זום הבנו שהגענו לבנאדם הנכון! הבן זוג שלי ואני שונאים להצטלם ושונאים שיחות זום אבל השיחה נפתחה ועלה מולנו חיוך ענק של אדם מלא אור ושמחה - אדריאן. תוך רגע השתחררנו, צחקנו וזרמנו. ואני מודה שרק חיכיתי שאדריאן יגיע להתארגנות שלי כי ידעתי איזו אווירה יביא איתו וכך לגמרי היה! וכמובן שגם בצילומים לבד, בצילומי משפחות ובאירוע כולו אדריאן העביר לכולם את הוייב המדהים שלו יחד עם המקצועיות הבלתי נגמרת. ממליצה לכם בחום!
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את אדריאן כבר המון שנים ותמיד היה לי ברור שהוא יהיה הצלם שלי בחתונה ככה שאחרי הגן הוא היה הספק הראשון שדיברנו איתו. אדריאן כל כך מוכשר וכל כך נעים ומשרה אווירה כייפית ורגועה ביום כל כך מלחיץ. ביום האירוע עצמו אדריאן פשוט כיכב וכולם התאהבו בו גם המלווים שלנו וגם המשפחות שלנו.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אדריאן קודם כל נשמה אדירה! איזה כיף ונוח!!!! בתור זוג שלא "עף" על צילומים הוא גרם לנו לעוף על עצמנו להנות מכל רגע!!!!
הצג עוד

נירית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהגענו לפגישה עם אדריאן הבנו שהוא יתעד את היום המרגש שלנו. ממש התחברנו לוויבים שלו, לקלילות ולזרימה. כזוג שלא נוטה להצטלם קצת חששנו שזה יהיה קצת מבויים, אבל הכל כל כך זרם והרגיש טבעי. בנוסף לצילום הוא גם הרים את האווירה ברחבת הריקודים תוך כדי שהוא מצלם :) כל כך שמחים שאדריאן היה חלק מהיום שלנו!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה בזום (בין גלי הקורונה בכל זאת.. ) הבנו שמדובר באדם מיוחד ולא בעוד צלם. אדריאן משרה אווירה עם אנרגיות טובות, סבלני וזורם. אדריאן איש מקצוע מנוסה אמין ומקצועי. הוא יודע לזהות ולתעד רגעים קסומים גם כשהם נסתרים מעין רגילה. מדובר באומן שמביא לידי ביטוי את האומנות שלו בצורה של חוויות ויזואליות מרהיבות. שמחים מאוד שבחרנו בך ללוות אותנו ביום החתונה שלנו. איתמר ומעין
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up