כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Dj דורי משה

Dj דורי משה

תקליטנים
טלפון:0523834035
95
98 מתוך 100
לפי 21 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
טניה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כמה מלים טובות לדורי משה ששימש בחתונת הזה שלנו כתקליטן. אני וכל משפחתי לא יכולים לוותר מבלי לומר לך דורי יקירי תודה מכל הלב ולהביע בפניך את מלואו הערכתנו על המאמץ על אכפתיות על התחשבות בגילאי האורחים, על בחירת מנגינות עליהם גדלנו, על הבנה ועדינות הנפש שלך, ובעיקר על הביצוע ברמה המקצועית ביותר. אנחנו ממליצים לכל המתעניינים לזכות בשירותיו של דורי. זאת היתה זכות ולא חובה. טניה ואיציק חלפין חגיגות 50 שנות נישואים
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
רז ואני התחתנו ב-8.12.2017 בבית הכנסת הגדול באלנבי ובמסעדת המסה בתל אביב. מהשיחה הראשונה שלי עם דורי הבנתי שמדובר באדם מקצועי ביותר. דורי שלח לי המון שירים שיעזרו לנו לבחור את הסגנון שאנחנו אוהבים. בפגישה שלי עם דורי הבנתי עוד יותר עד כמה הוא מקצועי, ידע לעזור לי לבחור את השירים הנכונים והמתאימים בהתאם לאופי שלנו. באירוע החתונה הכול היה בדיוק כמו שביקשתי, המוסיקה בבית הכנסת ריגשה את כל האורחים שלנו שלא הפסיקו לבכות מהתרגשות ובמסה דורי תקלט את כל השירים שהיו לי חשובים. בזכותו ובזכות המוסיקה היפה שניגן האירוע היה אלגנטי, נעים ואיכותי מאוד מאוד. ממליצה בחום על דורי -כל האורחים שלנו ממשיכים לשבח את המוסיקה ואת האווירה שהייתה בחתונה בזכותו. אל תתלבטו דורי הוא הטוב ביותר ויהפוך את האירוע שלכם להכי מיוחד שיש. תודה רבה רבה רבה דורי!!!!
הצג עוד

menashe.eti   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דורי הוא אומן וירטואוז, הוא היה קשוב לבקשות שלנו מהפגישה הראשונה, הנחה אותנו לבחירת מוסיקה שתתאים לאופי האירוע (החתן גרוזיני) במקצועיות רבה ולא פחות חשוב ההתנהלות מולו היתה מאוד נעימה. בחירת השירים וסדר ההשמעה היו מצויינים והוא דאג שהרחבה תמיד תהיה מלאה :-) עד היום אנו מקבלים תשבוחות על המוסיקה בחתונה - אין ספק שבזכותו זו היתה חתונה השנה. - אל תהססו !!! על מקצועיות לא מתפשרים !!! אנו שמחים שבחרנו בו כדי ג'י זו היתה בחירה מושלמת לאירוע מושלם.
הצג עוד

millen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
חגגנו בר מצווה ב EAST באירוע משולב של משפחה מורחבת וילדי השכבה. דורי היתה בחירה ראשונית מצויינת! נפגשנו איתו לפני האירוע היתה כימיה מעולה, הבין את הראש שלנו ההורים ושל כוכב הערב, היה זמין וקשוב להעדפותינו המוסיקליות, ושילב את הבחירות באופן מיטבי, התוצאה הייתה אירוע שמח במיוחד! ומחמאות רבות שקיבלנו על התקליטן המצויין. מומלץ בחום !
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-15.05.2017 ב"איסט" בתל אביב ודורי היה ה-DJ שלנו. כבר מהפגישה הראשונה שלנו איתו ידענו שהוא יהיה ה-DJ בחתונה שלנו - מקסים, קשוב, מקצועי, אוהב את העבודה שלו ומאוד אכפתי. במשך כל התהליך הוא תמיד היה זמין ונעים לכל שאלה ובקשה ותמיד השאיר את הרושם שאנו בידיים טובות. ואכן כך היה! הייתה לנו חתונה מדהימה, שמחה ואנרגטית! הוא ידע לקרוא את הקהל, האורחים לא הפסיקו לרקוד וכולם ציינו אותו לטובה :) תודה רבה לך דורי! ממליצים בחום!
הצג עוד

Irena   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב-5 לינואר 2017 ודורי היה ה-DJ שלנו. מתחילת הדרך, דורי היה מדהים! קשוב, מבין ומאוד מקצועי. הוא ידע לקרוא את הקהל וכולם פשוט נהנו מאוד. פשוט מדהים!!!
הצג עוד

מירב וגיל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בשבוע שעבר ודורי היה ה dj שלנו. דורי היה מקסים, מקצועי ושירותי לאורך כל הדרך. האירוע היה מעולה תודות למוסיקה שניגן. דורי היה קשוב אלינו ובעיקר לקהל וידע איך לא לתת לו לרדת מרחבת הריקודים ולו לשניה.. :-) האורחים שלנו לא הפסיקו לצלצל יום אחרי ולומר שהיה לנו dj מצויין, שלא זוכרים מתי נהנו כך! אנחנו שמחים שבחרנו בו וממליצים בחום רב!!! תודה דורי
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב25/5/2016 בבוסתן באבו גוש ודורי היה הבחירה הראשונה והיחידה שלנו, מעבר להיותו בן אדם מקסים הוא פשוט מקצועי וידע לקרוא את הקהל שלנו , הייתה לנו חתונה שמחה!!!! ממליצה בחום!
הצג עוד

Tobias   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
Our wedding took place on October 14th, 2015 in `Taylor Made Allenby 99 and our Dj was Dori He is an excellent Dj had a good Feeling of our music wishes and he is a really nice guy to work with

Ziv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בבית אנדרומדה שהמליצו לנו על דורי ב-17 בספטמבר 2015. אנחנו זוג שהגיע מארה"ב לצורך חתונה בישראל,כל ההכנות נעשו מרחוק במיילים ובטלפון, פגשנו את דורי לראשונה כשבוע לפני החתונה. בפגישת היכרות ישבנו עם דורי על השירים שאנחנו רוצים שינוגנו באירוע. דורי ערך בשבילנו את שיר הכניסה לחופה שיצא מאד מרגש והיה מתוזמן כאילו השיר נכתב בשבילנו. דורי לקח לתשומת ליבו כל בקשה שהייתה לנו ונתן את דעתו כשצריך. האירוע היה מושלם,מוסיקה מצוינת,שהשאירה את כל האורחים על הרחבה עד סוף האירוע! דורי בחור מקצועי,אפשר לסמוך עליו ב100% בעיניים עצומות,המאסטרו של האירוע, החתונה שלנו לא הייתה נראת אותו הדבר בלעדיו. תודה רבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up