כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נירית לוי

נירית לוי

שמלות כלה
טלפון:0774560706
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נירית היה הסטודין הראשון שהגעתי אליו לחפש שמלה שנייה. ישר נירית הבינה את הראש שלי ומצאנו את ה-השמלה! נירית מדהימה! מקצועית, מרגיעה, עומדת בזמנים והתוצאה מהממת!!! עם נירית אפשר להיות רגועים וגם לקבל שמלה מדהימה במחיר שפוי! ממליצה בחום!!!!
הצג עוד

paz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נירית המדהימה! מהרגע הראשון שהגעתי אליה הייתי רגועה. במדידה הראשונה היא נתנה לי לנסות כל מיני סגנונות עד שנסגרתי על מה אני רוצה, השמלות שלה מדהימות ומחמיאות ממש! לאורך כל הדרך הייתה שם בשבילי לייעץ ולעזור והחוויה איתה הייתה מושלמת! המחיר שלה מצויין והשמלה הייתה פשוט מדהימה וגרפה מלא מלא מחמאות !
הצג עוד

גילי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סגרתי אצל נירית את שמלת הכלה שלי ואין לי מילים כמה היא מדהימה ואיזה שירות קיבלתי מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו ועד אחריי החתונה. איזו נעימה, מקשיבה, מלא צחוקים ואווירה כיפית בסטודיו. היא דאגה לכל פרט הכי קטן שאהיה מרוצה והייתה קשובה לכל מה שחיפשתי ורציתי, נשארתי בדיוק אני והרגשתי הכי מיוחדת בשמלה קלילה ומושלמת. נירית היא הבחירה הכי טובה שיש, הכי בגובה העיניים ותעשה לכן שמלה שתרגישו בה הכי מדהימות בעולם!
הצג עוד

זיוית ברמן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חברה טובה שלי התחתנה בשמלה מקסימה ועדינה מנירית ודרכה בעצם הגעתי אליה. בנוסף, המחיר משך אותי כי החלטתי מההתחלה שאני לא מוכנה לתת יד למחירים המטורפים של שמלות כלה. הגעתי לנירית לפגישה ראשונה וראיתי אישה חמה ולבבית שהכי מפרגנת ועוזרת לכלות שלה. מצאתי שמלה מבדים שאהבתי וסגרתי ישר. לאורך כל הדרך נירית הייתה זמינה, גם בימים שהרגשתי שהשמלה לא יפה ומתאימה לי היא ידעה להרגיע אותי ואפילו לפגוש אותי למדידות אחרות. נירית מקסימה והמחירים הכי פיירים שיש. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Eilat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נירית הייתה המעצבת הראשונה שנכנסתי אליה בשביל שמלת כלה... חשבתי לעצמי שאלך אראה כדי להתחיל להבין מה אני רוצה ... הגעתי לנירית מדדתי דיי הרבה שמלות כדי באמת לדעת מה אני רוצה... נירית קלטה אותי די מהר וישר התחילה לתכנן איתי שמלה , בחרנו בד, בחרנו גיזרה, ויצאנו לדרך... את השמלה הראשונה נירית תפרה לי מאפס ואת השמלה השנייה בחרתי מהקולקצייה. היה לי כל כך כיף להגיע למדידות הכל נעשה בצורה הכי רגועה ומקצועית, נירית מקסימה היא הייתה קשובה לרצונות שלי ואני נתתי לה להוביל והתוצאה הייתה מדהימה! קיבלתי 2 שמלות מהממות שהתאימו והחמיאו לי ובעיקר נראיתי בהן כמוני ! שלי זה היה חשוב..... המחירים נוחים מאוד ולא מוגזמים ! ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

noielbenor500   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לקח לי עשר דק בדיוק לסגור עם נירית שמלות ליום הגדול שלי! נירית מהרגע הראשון שידרה מקצועיות,איכות,כנות! נירית האלופה מעבר למעצבת הפכה לחברה! בכל פרט קטן הייתה קשובה , עוזרת, מייעצת! מעבר לאישיות שהיא! תפרה לי 2 שמלות שכל שמלה יותר יפה מהשנייה! ובדיוק מתאימה לסגנון ולמה שחיפשתי! מקצועית איכותיתתת!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up