כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פוסט פרודקשין צילום ארועים

פוסט פרודקשין צילום ארועים

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0542156969
95
98 מתוך 100
לפי 10 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין ספק שרק הרווחתנו כשפוסט פרודקשיין היו הצלמים הנהדרים באירוע שלנו, ערן ועידו עשו לנו את היום, וקלטו אותנו בעין המצלמה בצילומים מרגשים, חדים ומיוחדים, זרמו עם הפנטזיה שלי לצילומי יער באמצע החורף והוציאו תמונות שלא מביישות קטלוג אירופאי. אנשים נהדרים, מקצועיים, שהעבירו לנו את היום בכיף גדול :)
הצג עוד

nofar.win   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
באמת חוויה נהדרת להעביר את יום החתונה עם ערן ועידו הצלמים המקסימים והמוצלחים! ערן ועידו נכנסו בטבעיות מושלמת ליום החתונה שלנו מהצהרים ועד השעות הקטנות של הלילה והצליחו להוציא תמונות מדהימות משני אנשים שלא ממש אוהבים להצטלם. הם בחרו לוקיישנים נהדרים עם התחשבות בחום של חודש יוני והכי חשוב הצליחו להצחיק אותנו ולהרגיע בו זמנית כול הדרך לחופה! אנחנו ממליצים בחום ובהחלט נהנים מהתמונות. שגיא ונופר
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ערן לוי ועידו סקעת שהם POST-PRODUCTION. אין מילים לתאר כמה חשוב צלמים כיפים, אנשים שמלווים אותך ביום הזה ולא מפסיקים להצחיק. פחדתי מהגשם שכמובן פקד אותנו ביום של החתונה, והם הכינו מראש כלכך הרבה תוכניות לגבי איפה נצטלם עם הגשם בלי הגשם והכי חשוב שהם פתוחים לכל דבר שביקשתי. אני לא רציתי צילומים "מבויימים" ושניהם פשוט הדהימו אותי כמה הם מצליחים לתפוס רגעים שמעבירים רגשות. בקיצור, כיפים, זורמים, מוכשרים ברמות מטורפות, מקצועיים, ורק בשביל לבלות איתם עוד הייתי עושה עוד חתונה(:
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
טוב אז מאיפה נתחיל מעבר לזה לזה שערן ועידו הם שני אנשים כייפים הם צלמים מדהימים!!ומקצוענים!!ביום החתונה הם הקדימו נכנסו והכניסו חיים לחדר לאחר שהכירו את כולם הוציאו מצלמות והחלו לעבוד צילמ מקרוב צילמו מרחוק צילמו עיברה ודאגו שלא ממש נרגיש שיש מולנו מצלמות בצילומי החוץ הם לקחו אותנו ללוקיישנים מדהימים(ההינו ממש בלחץ מעניין הלוקיישנים)כבר בפגישה איתם הם אמרו שלא נדאג מבחינת לוקיישנים והכל יהיה בסדר. הם כל הזמן דאגו שלא יהיה לי חם שיהיה לי נוח וממש ממש דאגו לאוירה נעימה.כשבועיים אחריי החתונה קיבלנו את התמונות ואין מילים פשוט אין מילים השילוב בין ערן לעידו מדהים הם ממש משלימים אחד את השני כל אחד מהזוית שלו לאחר חודש קיבלנו את הוידאו ושוב אין מילים עריכה מדהימה ממש ברמת mtv..מי שמתלבט אז אל!!!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
צלמים יש בשפע ובכל תחום אך צלמים שהם גם אומנים וגם בתחום החתונות יש בודדים ונדירים, הכירו את צלמי פוסט פרודקשין ! כשאתה אמן אין צורך להרחיב במילים או לנסות לשכנע....היצירות שלך מדברות בעד עצמן. ובדיוק כך זה היה - הגענו לפגישה עם ערן ועידו שהציגו לנו תיק עבודות מרשים ומכובד ומיד ידענו שאנחנו בידיים טובות. ניכרת השקעתם וחשיבתם המקדימה בכל תמונה, בזוויות הצילום המעניינות והמחמיאות, בשימוש נכון בהצללות ובצבע ובעיקר בשימוש חכם באומנות התזמון והרגע. במהרה קלטנו שמדובר באנשים מוכשרים שיודעים לתפוס את הרגע ולספר דרכו סיפור..ובמקרה שלנו את סיפור האהבה שלנו :) מעבר לאומנות, למקצועיות ואיכות הצילום לא פחות חשובה היא הכימיה עם הצלמים, זו שגם תאפשר לכם להרגיש הכי טבעי ונוח מול המצלמות. עם ערן ועידו והצוות המנצח שלהם החיבור היה מושלם, הייתה איתם אוירה של "באנו לעשות כיף" ובתכלס איתם אתם מבלים את כל היום ואתם יכולים לנחש כמה זה חשוב להרגיש בנוח עם האנשים שמלווים אתכם בכל רגע.... בשיא ההתרגשות שברגע החופה, ברגע הציפייה המרגש שבמפגש הראשון שלכם כחתן וכלה, ברגעים הרומנטיים שבצילומי החוץ, במפגש המשמח עם המשפחות וברגעי ההתפעלות שבמפגש עם החברים, ובכל רגעי הכיף שלכם והביחד...הם תמיד יהיו שם אך לא יתנו לכם להרגיש שהם שם ובכך יאפשרו לאני האמיתי שלכם, לטבעיות, לזרימה ולספונטניות שלכם להתבטא ולככב בתמונות. אין ספק שהעבודה המשובחת של פוסט פרודקשיין תאפשר לכם להציץ כל פעם מחדש ברגעי השיא שלכם יחד ולחוות את הרגעים הללו בחיוך רחב. הטיפ שלנו אליכם הוא לשקול היטב למי אתם בוחרים לתת את הכבוד לתעד ולספר את סיפור האהבה שלכם שכן בסופו של דבר התמונות הן הדבר המוחשי ביותר שישאר לכם מהיום המיוחד הזה שלכם ותמונה שווה אלף מילים, אלף תחושות ורגשות, אלף טעמים וריחות...ואלף חוויות שלמות. תודה לכם על הכל! הדר ויובל
הצג עוד

rotemdorr   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
במילה אחת: מדהימים!!!! חיפשו ברחבי האינטרנט צלמים לחתונה שלנו והגענו לפוסט פרודקשן כבר מצפיה באתר התלהבנו מהעבודה שלהם התקשרנו לקבל הצעת מחיר וערן לא הסכים לתת את ההצעה בטלפון. ביקש שנגיע לפגישה נזהה את הצרכים ולפי זה יתנו הצעת מחיר.קצת ביאס אותנו אבל הגענו לפגישה. תוך כדי פגישה הבנו שבאמת הפגישה חשובה כדיי להכיר את ערן ועידו ולא סתם לקבל מחיר הם פשוט מדהימים והעבודות שלהם פשוט וואוווווווו. ישר הבנו שהם יצלמו אותנו. ובאמת שעשינו החלטה נכונה. ביום החתונה הם היו קלילים זורמים ומצחיקים אפילו האורחים שיבחו אותם עשו את העבודה בשקט וזרמו בתוך הקהל והתמונת מדהימות ערן ועידו תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

מעיין וניב   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
צלמים מדהימים כל מילה מיותרת!עידו וערן שני מקסימים גם שהצילומים היו מורכבים ודרשו מאיתנו "להיות דוגמנים" הם ידעו לעשות את זה ככה שלא נרגיש מבוכה או אי נוחות.לצילומי חתונה כבר הגענו מוכנים אחריי שעשינו איתם יום צילומי זוגיות. בקיצור מושלמים.האלבום והוידאו מדהימים
הצג עוד

נורי ושרון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ערן ועידו האלופים!!!!!!!!!אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בפוסט פרודקשין זכינו בשני צלמים אלופים!!!יצרו לנו תמונות מדהימות בלוקיישנים מטורפים בתים נטושים אנגרים מטורפים ושדות מדהימים לא חשבנו בכלל שמישהו מכיר ומצלם במקומות האלה אבל ערן ועידו כנראה מצלמים בדיוק במקומות האלה התמונות יצאו כמו מסרט והאווירה שהם יצרו הייתה מדהימה נתנו לי להרגיש הכי יפה בעולם והיו פשוט מושלמים. בחירת צלמים זה דבר ככ חשוב שרק ביום החתונה מבינים כמה זה חשוב הם היו איתנו בעצם כל היום!!! ולכן חשוב ככ שתהיה כימיה. גם שהיתי לחוצה ועצבנית הם לא התרגשו וידעו להרגיע אותי ולתת לי את הביטחון שהיתי ככ צריכה בקיצור שני מדהימים!!!!!!אהה וגם הווידאו שלהם פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
ערן ועידו המקסימים אין לי מילים להודות לכם על התמונות המדהימות והיחס והכייף שעשיתם לנו.בתור זוג שלא ממש מתחבר לצילומים ערן ועידו פעלו איתנו כמו מקצוענים.רק תוך כדיי היום של החתונה הבנו כמה חשוב לבחור את הצלמים הנכונים כי הם איתנו כלללל היום. וערן ועידו היו הבחירה המושלמת הם שני צלמים מעולים והחיבור בינהם מצויין רואים בכל תמונה את ההנאה שלהם מהעבודה הם פשוט משלימים אחד את השני מצד אחד ערן צילם תמונות טבעיות ועידו צילם תמונות אומנותיות התוצאה מרהיבה.הרווחנו ובגדול.מי שלא לוקח אותם עושה טעות!!!!!
הצג עוד

ronenlv3   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אל פוסט פרודקשין הגענו אחרי חיפושים רבים עד שחברה המליצה לנו עליהם ערן ועידו היו מדהימים צילמו אותנו ברוגע ונחת יצרו אוירה קלילה ויצרו תמונות מדהימות האלבום והסרט יצאו מדהים ממליצים בחום

להמשך גלישה באתר
up