כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ארטישוק קייטרינג

ארטישוק קייטרינג

קייטרינג לאירועים
טלפון:0505377020 , 0577393398
94
99 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
המפיק שלנו הציע את ארטישוק כקייטרינג שיכול להתאים לתקציב הגיוני ולא למחירי מנה מופקעים והם אכן היו הוגנים מאד במחיר למנה יחד עם רמה מאוד גבוהה של אוכל וביצוע ביום האירוע. חייבים לציין שהטעימות הן לא אינדיקציה מספיק טובה לאיכות. אחרי הטעימות היו לנו הרבה הערות ולא היינו בטוחים לגמרי ואחרי שיחה עם אור, מנהלת הקייטרינג, היינו יותר רגועים. היא באה לקראתנו בהרבה דברים- הציעה עוד טעימות של דברים שלא ניסינו, הזמינה אותנו לאירוע במקום, הייתה מאוד גמישה לשינויים במנות בהתאם לדברים שאהבנו יותר ופחות. בנוסף, אני צמחונית והיה לי חשוב שיהיו מנות מגוונות גם עבור הצמחונים ואכן אור גרמה לזה לקרות מעבר לתפריט הקיים אפשרה לנו אופציות נוספות ומגוונות. באירוע עצמו קיבלנו תגובות מכל האורחים שהאוכל היה מטורף כולל העמדת לילה, והיה מגוון רחב וטעים. בנוסף, בנראות הם מקפידים על כל דבר קטן ועל טריות של המנות כך שההכנה מתבצעת מול האורחים וזה עושה שואו. ממליצים מאוד!!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הקייטרינג הכי תותח בארץ! האוכל היה מדהים, עד היום מקבלים מלא פידבקים טובים מכולם! אנשים שלא הפסיקו לאכול ולאורך כל האירוע ועד היום משבחים אותם! הכל הוגש בצורה אסתטית והיה טעים! השירות הכי גבוה שתפגשו, צוות מדהים שעבד כל האירוע ונתן שירות לכל האורחים עד הפרטים הקטנים. המבחר של המנות עשיר מאוד ותמיד הייתה אפשרות לשנות / להוסיף / לשדרג. אור מנהלת את האירוע ביד רמה, הכל טיקטק בצורה מדהימה! אין שירות וספק כמו ארטישוק!
הצג עוד

נעה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קייטרינג מדהים, אור וכל הצוות התנהלו מהרגע הראשון בצורה הכי טובה שיש. קיבלנו רק תגובות טובות.. ממליצים בחום

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף לנו שבחרנו את ארטישוק כקייטרינג לאירוע! כשאחותי התחתנה ב2018 הם עשו לה את האוכל ומאותו הרגע אני ובעלי החלטנו שעל ארטישוק לא מוותרים. למזלנו הם היו פנויים גם לחתונה שלנו וכמובן שיצאנו מאוד מאוד מרוצים! האוכל בחתונה היה ברמה הכי גבוהה! מהראשונות ועד הקינוחים (עד היום שואלים אותי איך יכול להיות שהצ׳ורוס היה פרווה 😅) קיבלנו אין ספור מחמאות על האוכל, ולא פחות חשוב מכך גם על השירות! מהטעימות ועד יום החתונה אור הקשיבה לכל ההערות שלנו, וכמובן שגם יישמה אותם על הצד הטוב ביותר. אנחנו ממליצים בחום ומקווים שגם אתם תזכו להאכיל את האורחים שלכם עם ארטישוק 😊
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
90 מתוך 100
אור והצוות של קייטרינג ארטישוק סיפקו לנו אוכל מעולה, צוות מקסים, אדיב ומתוקתק וביום האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל. אור הייתה נפלאה וזמינה לכל שאלה שלנו לאורך כל הדרך. עם זאת, משום מה הטעימות לא היו מוצלחות - ממליצים ממש ללכת לטעום באירוע - כי האוכל ממש וואו!
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אורצ'וק המהממת וכל צוות האלופים! כמה מזל יש לנו שהגענו אליכם ככה סתם במקרה או אולי בזכות הקורונה.. היה לנו יום מהסרטים, עד עכשיו האורחים מתלהבים מהאוכל ומחמיאים על המקצועיות השירות והחיוכים גם מבעד למסיכות.
הצג עוד

תור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מעולה עם קייטרינג ארטישוק. אור היקרה המליצה ועזרה לנו להתאים את התפריט לסגנון האירוע ולאורחים שלנו. בחתונה עצמה הכל תקתק, המזנונים היו מעוצבים בצורה מקסימה, השירות והיחס לאורחים היו חמים ואדיבים. גם המחיר הוגן מאוד ושווה לחלוטין את התמורה. ובשורה התחתונה.. היה טעים מאוד וקיבלנו המון מחמאות על האוכל. ממליצים בחום על קייטרינג ארטישוק!
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ארטישוק המדהימים ואור שלנו המקסימה. אין ספק שכמו שאתם נכנסתם לנו ללב כך גם האוכל שלכם. היה טעים, מדויק וייחודי. תודה על ליוויי צמוד והמדהים לאורך כל הדרך ותודה על קציצות דגים שהטעם שלהם עדיין משגע את כל האורחים בחתונה.

Judith   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התארחנו בארוע בו הקייטרינג היה ארטישוק (כמובן ששאלנו...)- הקייטרינג היה מעולה, לא היתה מנה אחת שלא היתה טעימה.. היה פשוט נפלא- הבאן עם הבשר, העראיס, השווארמה, הסלטים , הפוטטוס המצויינים- פשוט ללקק את השפתיים (אגב, כל האורחים דיברו על האוכל המצויין) ואז הגיעו הקינוחים בשפע וטעימים כל כך, שלא הורגש בכלל שהם פרווה , היה נדמה שהם חלביים מרוב שהיו עשירים וטעימים-- ש א פ ו !!!
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
קייטרינג אליפות במחיר משתלם, האורחים שלנו לא הפסיקו לדבר על האוכל. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up