כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
להקת ריטלין | להקת אירועים

להקת ריטלין | להקת אירועים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0506129555
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שיר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מצאתי אותם כאן באתר והחוות דעת לא נופלות מהמציאות.אנחנו זוג שלא אוהב מסיבות בד"כ וידענו ישר שנלך על מוזיקה חיה.התחושה הייתה של הופעה חיה עם כל החברים הקרובים וזה בדיוק מה שרצינו באירוע שלנו.היה מדהים!
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אחד הדברים היחידים שהיו באמת חשובים לבעלי זה ללכת על להקה, זה הרגיש לו יותר אישי באיזשהו קטע. מזל שהלכנו על זה ומזל שהלכנו על ריטלין- הם היו הרעיון הכי טוב בחתונה. כבר בשיחות המוקדמות עם עופר היה ברור שריטלין סופר מגניבים וכשדיברנו עם תום בימים לפני החתונה כדי לסגור את ההעדפות עד הסוף הבנו שאנחנו ממש באותו ראש. ידענו שנעדיף שהם ייקחו את החלק הגדול של המוזיקה ביחס לדיג'יי, והם ניגנו בקבלת פנים ובמסיבה עצמה והאנרגיות היו מדהימות. החתונה הייתה חתונה קטנה- 150 איש, אבל זה לא שינה לא את איך שהם הופיעו וגם לא את מה שזה יצר- היה עובד גם עם 10 אנשים. בסוף לא היה אורח אחד שדיברתי איתו שלא אמר עליהם משהו וגם לא היה אף אחד שלא התלהב ממש. שאלו אותנו מאז עליהם כל הזמן. הזמן עבר לי כל כך מהר שאני אשכרה רוצה לבוא לראות אותם מופיעים שוב. כל התגובות שראיתי כאן אמרו עליהם דברים מטורפים- לא סתם! ריטלין פשוט מדהימים ומעיפים את המוזיקה למקום אחר לגמרי. באף אחד מהחתונות של חברים שהייתי לא הייתה להקה, אז לא הכרתי איך זה יכול להיות ובחיים לא הייתי מקבלת משהו יותר טוב, הם יצרו חוויה שלא נשכח.
הצג עוד

jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
95 מתוך 100
להקה מדהימה, יודעת להרים. ידענו שהם מצוינים וקיבלנו עליהם המון מחמאות. באמת יודעים להרים ארוע!נתנו 4 כוכבים על המקצועיות בגלל שיום לפני הארוע הסולן המוביל תום חלה ולא יכל להיות בארוע שלנו. זה בסדר ויכול לקרות, לא על זה 4 כוכבים. 4 כוכבים בגלל שלא נראה שהוא חפף את הלהקה על הארוע שלנו ספציפית. לבקשת תום הכנו מבעוד מועד רשימות פלייליסטים על מוזיקה מועדפת ולא נראה שמשהו מזה עבר ללהקה. זה לא שינה את הוויב המצוין של חברי הלהקה ואת האנרגיות הגבוהות ובכל זאת קצת התבעסנו שחלק מהשירים לא הופיעו. חייב לציין את הסולנית פז ואת המתופף ינון (מחילה אם טעיתי בשם) שהיו סופר מקצועיים וידעו להחזיק רחבה. תודה רבה! לא נשכח את ריטלין לעולם!
הצג עוד

Zaji   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוו היה מושלם!!!!כבר מהטלפון הראשון, עופר האגדי ישר הבין אותנו והתחיל לבנות לנו את הדרך עד האירוע. בפגישת התכנון במשרד המהמם עברו איתנו על הכל בצורה מקיפה וקפדנית כדי שלא יפספסו אף שיר/מנגינה או ביצוע שאנחנו אוהבים. החתונה עצמה הייתה יותר ממושלמת! מהביצועים המגניבים בקבלת הפנים דרך הביצוע המרגש והמהמם בחופה שליווה אותנו ועד השגעון והמסיבה של הריקודים (עד שכולם התעייפו והלכו 😊). כל ביצוע היה מדהים, חדיש, עם גוון של הלהקה - בדיוק כמו שתכננו ורצינו. לא השאירו לנו מקום לאף דאגה מהרגע הראשון היה לנו ראש שקט וידענו שיש על מי לסמוך! ממליצים הכי שיש - הופכים כל אירוע לאגדי!
הצג עוד

נגה ואופק   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אנשים מדהים ולהקה מדהימה, מהשיחה הראשונה עם עופר ותום הבנו שהם הבחירה הנכונה לחתונה.היו קשובים במהלך כל התהליך והחתונה, האורחים ואנחנו עפנו עליהם!כולם מוזקיאים מעולים שהמוזיקה חשובה להם מאוד, כחלק מהארגון חתונה רצינו משהו מיוחד ושונה שיתאים לסגנון שלנו (אוהבי מוזיקה מגוונת).פשוט מעולים, שידרגו את החתונה מאוד, כל חשש שהיה לנו לגבי ריקודים ולהקה התגלה כשטות מוחלטת, כל הקהל רקד כולל מבוגרים!בקיצור אם יש לכם הזדמנות והם פנויים בתאריך שלכם אל תחשבו פעמיים!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שניה לפני שהמלחמה התחילה, ידענו מההתחלה שאנחנו מעדיפים מוזיקה חיה על די ג'יי, ובחיפוש בקבוצות של מתחתנים זה היה מאוד ברור מי הלהקה הכי מומלצת - ריטלין 😍 אחרי ה-7/10 אמרנו להם שאנחנו רגע מחכים עם ההתקדמות בארגון, לא היה חשק, אבל אחרי כמה חודשים כשהחלטנו שממשיכים היה ברור לנו שדבר ראשון לפני הכל (לפני שהיה אולם) קודם כל סוגרים את ריטלין. עופר ותום היו הכי קולים, כנים, קלילים ונעימים שאפשר בהכנות שלפני. בחתונה הם התחילו בצ'יל בסטייייייל בקבלת פנים, ברחבה אחרי החופה כולם עפוווו במשך שעה וחצי בלי הפסקה, האנרגיות היו בשמיים, השירים מעולים הביצועים פסיכים! הם גם הכי מפעילים את הקהל ומתערבבים, אז לזוגות שצריכים קצת ברייק מלהיות במרכז זה מושלם. לא סתם הם הכי מבוקשים ועפים עליהם כאן, יש על מה! לא הפסקנו לקבל עליהם מחמאות כל הערב וגם אחרי! ההמלצה הכי טובה שיש לי מהחתונה שלנו. אלופים!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הרבה לפני שסגרתי את ריטלין ידעתי שאני רוצה להקה לחתונה שלי. כשהתחלתי את החיפושים שמעתי רק המלצות חיוביות על ריטלין שזה לרגע אפילו היה נשמע לי מוזר שאין דעה אחת שלילית ;) ועכשיו, לאחר החתונה, אני יכולה להגיד – וווואווו!!!!!! איזה מזל שלא התלבטתי לשנייה. אין לי מילה אחת רעה להגיד. החל מהשיחה הראשונה – ההתחשבות בנו ובכך ששנינו במילואים במלחמה, האנושיות, הפניות והרצון לעשות הכל כדי שנהיה מרוצים עוד לפני האירוע. המקצועיות בפגישה הראשונה, במעבר על השירים וברפרטואר המרשים שלהם – כל מה שתרצו – יש. בחתונה עצמה ריטלין פשוט ידעו להתאים את עצמם לקהל שלנו בצורה טבעית ומדהימה (חתונה מעורבת – בהתחלה היה מופרד). כל האורחים כולל כולם לא הפסיקו לדבר ולשאול מי הם. הם פשוט עשו לנו את החתונה. אני רוצה להגיד תודה מהלב לריטלין על הגשמת החלומות שלנו!
הצג עוד

אור-חן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
להקת ריטלין היו בחתונה של בת דודה שלי לפני שנתיים וישר ידעתי שהם יהיו גם בחתונה שלי! (אפילו שבזמנו עוד לא היה לי חתן חחחח) ברוך השם הם היו פנויים בתאריך שלנו וישר סגרנו אותן, לא היה צורך אפילו לבדוק.הם עשו כלכך שמח, ירדו לרחבה עם הסקסופום, הגיטרה והסולנית המהממת, וכל האורחים היו בעננים!!מומלץ בחווווםם!!!אגב החתונה שלנו היתה דתילונית (דתיים וחילונים) וריטלין הם פיתרון נפלא שעונה על הצורך של שני הקהלים.מומלצים בטירוףף
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ידענו מההתחלה שאין מצב שנביא דיג'יי שגרתי.החלטנו ללכת בגדול והיה לנו ככ קל לבחור להקה, כזאת שתבוא עם וויב מגניב, צכיר ומרים.להקה שתדע להרים את הצעירים, הדודים, הקיבוצניקים והמבוגרים בחתונה - וכך היה.להקת ריטלין היתה הבחירה הכי טובה שלנו.בא לנו להתחתן שוב רק כדי להזמין אותם שוב ❤️
הצג עוד

Dorit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מי צריך ד'יגיי @להקת רטליןרטלין הייתה הדבר הראשון שידעתי שיהיה בחתונה (עוד לפני שהבנזוג הציע ועוד לפני שסגרנו אולם) ראינו אותם בחתונה של חברים וכשיצאנו משם אמרתי לו הם יהיו אצלנו. ובהחלט כך היה. אני לא מרבה במילים בדרך כלל(למרות פוסט החפירה הזה) ולא נתתי להם הרבה כיוון. בשיחת תיאום ציפיות אמרתי להם מה אני אוהבת לשמוע, מה הבנזוג אוהב, למה אנחנו מתחברים ובעיקר מה לא(היה לנו רק לא אחד) ובעיקר נתנו להם יד חופשית להשתגע לעשות מה שהם רואים לנכון, להקפיץ את הרחבה ואת האורחים. המשפט שאני זוכרת שהכי הרבה אמרתי להם היה "אני רוצה שתיהיה אווירה של פוגו רק בלי האלימות כמובן שכולם יעופו באוויר" קצת קשה לתאר במילים את מה שהיה שם כי היה טירוף הם פשוט מטורפים. לא היה אחד שלא רקד מהבת דודה בת ה 5 ועד הדודה בת ה 90 שלא הסכימה לרדת מהרחבה. אנשים התבאסו שהגיעה המנה העיקרית האולם היה צריך לשנות את הגשת הקינוח לרחבה כי אנשים לא חזרו לשולחנות. הם מוזיקלים בטירוף, מרימים ומרקידים, הם לא נשארים על הבמה כל הערב ורק מנגנים הם נכנסים לתוך הרחבה מקפיצים את כולם,פשוט נותנים את הנשמה ורואים את זה כי האנרגיות שהיו שם אי אפשר להסביר את זה אז אם חשבתם על אטרקציה לחתונה זאת בהחלט יכולה להיות הדבר הכי טוב שאתן בוחרות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up