כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גלית אורן מורן - רבה חילונית הומניסטית

גלית אורן מורן - רבה חילונית הומניסטית

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:052-4282368
95
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
olya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
העבירה את החופה בצורה מקצועית ונעימה, היה חיבור טוב והתאמה טובה לאיך שרצינו שהחופה שלנו תהיה
הצג עוד

idit.zakalik   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
גלית הרבה הכי טובה שרק אפשר לדמיין גלית ליוותה אותנו מהרגע הראשון, עזרה לנו למצוא את הדרך בין כל הברכות לכתובה ועד להחלטות שונות ומשונות. גלית הייתה זמינה תמיד, להרגעה, עצה ועזרה בכל התהליך. והכי טוב, הטקס עצמו היה מעל ומעבר למצופה, הגיעו אלינו עוד ועוד אנשים שרק אומרים לנו כמה מרגש הטקס היה. גלית הייתה גמישה ורגישה אלינו ואל הדעות והרצונות שלנו לאורך כל הדרך. הייתה מקצועית אבל גם חמה ואוהבת. אין רבות שיכולו לשלב בין שני החלקים הללו. ממליצים עם המון חום והמון אהבה.
הצג עוד

gilhillel25   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
גלית המהממת, אין מילים לתאר את הערכה והתודה שאנחנו מוקירים לך. לווית אותנו תקופה של כחצי שנה בבנית הטקס, למידה מעמיקה שלו וחשיבה משותפת להגיע לתוצר הכי מתאים עבורנו. חשפת אותנו לגישות שונות, שמהניסיון שלך חשבת שהן חשובות, וזה אכן היה נכון לנו. תודה לך, אהובה, תודה רבה לך שבזכות הליווי והמרחב שיצרת, איפשרת לנו ליצור לעצמנו ולאורחנו חוויה בלתי נשכחת שתלווה אותנו במהלך כל חיינו. הרבה בזכותך, יצרנו טקס שיוויוני, עדכני, בשפה מובנת לכל שומעת ושומע והכי חשוב- טקס ששנינו התחברנו אליו והרגשנו שהוא מבטא כל אחת ואחד מאיתנו בצורה הטובה ביותר. תודה רבה. אופיר וגיל
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית ליוותה אותנו בתהליך אישי ומשמעותי להבנה ולניסוח של רצונותנו ועקרונותנו בחיינו המשותפים בכלל ובטקס שערכנו בפרט. גלית ידעה לייעץ ולהנחות את התהליך במקצועיות, סבלנות ורגישות, תוך מתן חופש לבחור את הצורה והתוכן אותם רצינו להביא לטקס, ותוך התחשבות במצב משפחתי מורכב שנמצאנו בו. גלית השכילה למצוא ולהביא את הנקודות החשובות לנו ליום חתונתנו ולערוך את הטקס במקצועיות ובנועם. נהנינו והפקנו הרבה מהתהליך האישי שעברנו עם גלית, ואנחנו ממליצים עליה בחום רב.
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ובן זוגי ידענו כי אנחנו רוצים לערוך טקס בדמותינו, שישקף את הזוגיות שלנו ההדדית והשיוויונית שלנו, שנקח בו חלק פעיל, שנתחבר לתכניו ובעיקר שהוא יהיה שלנו. בפגישת ההכרות עם גלית הבנו שהיא בדיוק מה שאנחנו מחפשים (מה שנקרא, אהבה ממבט ראשון :-)) גלית היקרה השכילה להוביל אותנו בדרך שמתאימה לנו, על מנת שנכתוב טקס שאנו מתחברים אליו ושלמים איתו. הפגישה הראשונה הייתה פגישה של למידה. פירקנו למרכיביו את טקס הנישואין היהודי ולמדנו מה המשמעות של כל חלק וחלק בו. לאחר הפגישה קיבלנו המון חומר לקריאה מגלית והחלה מלאכת הכתיבה. התהליך עצמו של כתיבת הטקס (הברכות, הכתובה) מאוד מעצים ומרגש כזוג. אני ובן זוגי ישבנו יחד וחשבנו על הערכים שלנו, על איזה בני אדם אנחנו רוצים להיות, ועל אילו יסודות אנו רוצים לבנות את ביתינו. כמה הזדמנויות יש לנו בחיים לעצור ולחשוב על הדברים הללו, ולהביא אותם לכתב? גלית ליוותה אותנו לאורך כל הדרך בכל שאלה, בכל התלבטות. הייתה שם כדי לומר שאין אסור ואין צריך, יש רק את מה שטוב עבורינו. וזה מה שהנחה אותנו לאורך כל הדרך. גלית גם עשתה "אסיפת הורים" עם ההורים של שנינו על מנת להסביר על הטקס החילוני, לענות על שאלות ולהוריד חששות. זה היה חשוב עבורינו ויוזמה נפלאה של גלית. הטקס עצמו היה כ"כ מרגש וקסום. התגובות מהאורחים על הטקס היו מרגשות לא פחות. אנו מלאי גאווה שבחרנו לקיים את הטקס בצורה חילונית ויהודית (ולא, זאת אינה סתירה), בשפה "ישראלית" ובדמותינו. ומאוד מתגאים שבחרנו בגלית שתנחה אותו. ללא ספק אחת הבחירות המוצלחות ביותר שלנו. מעבר לאשת מקצוע, היא פשוט אדם מקסים שמאוד התחברנו אליו ברמה האישית. ממליצים עליה מכל הלב.
הצג עוד

סיגל דבח   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
גלית ערכה את טקס "ברית המשפחה" שלנו. לאורך כל הדרך גלית היתה קשובה לנו ולצרכינו, ליוותה אותנו בהתלבטויות ועזרה לנו למצוא פתרונות, וכל זאת ברגישות, בנועם וביצירתיות. גלית בנתה בחוכמה טקס שכלל סמלים מהתרבות היהודית והרבה מקום לביטוי אישי שלנו, ואת הכל הנחתה בטוב טעם, בחן ובהומור. אנחנו שמחות שגלית היתה שותפה לנו ברגעים משמעותיים כל כך בחיינו, וממליצות עליה בלב שלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up