כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רועי אמזלג

רועי אמזלג

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:036432303
94
99 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gali S. Horowitz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי לשבת אחד על אחד עם בנאדם בחמש וחצי בבוקר זה לא דבר פשוט, כולם עייפים, ולמי בכלל יש כח לכל זה? מסתבר שלך יש כח, ויש הרבה ממנו. היה לי כיף ונעים לשבת אצלך ולתת לך לעבוד ולהנדס לי את השיער. 104 סיכות, ולא הרגשתי אף אחת מהן לאורך האירוע. קפצתי, רקדתי, הזעתי, חיבקתי, רוח נשבה והעיפה סביבי דברים, אבל השיער נשאר פשוט מושלם. דבר כזה דורש מקצועיות רבה. השיער נראה פשוט נהדר, רך, נעים, וטבעי (בניגוד לתסרוקות שלפעמים נראות נוקשות וכבדות). אתה פשוט אמן (ואימצתי את הרעיון של פן גלי....). תודה רבה!
הצג עוד

hila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את רועי הכרתי מלפני החתונה, מאחר ואני מסתפרת אצלו באופן קבוע, כך שהייתי מודעת לכשרון ולאדם המדהים שהוא ולא היה לי ספק שכשיגיע היום שאתחתן, אעשה את התסרוקת אצלו. מעבר לעובדה שרועי הוא ספר סופר מוכשר ומקצוען על, הוא אדם מקסים שנותן את כל כולו ועושה הכל בהמון אהבה, סבלנות ואיכפתיות! ביום החתונה, החלטנו על שינוי קל בתסרוקת, בהמלצתו של רועי, שהתבררה כהמלצה מוצלחת במיוחד והוא דאג לקבל ממני אישור על כל דבר שעשה על מנת שהתוצאה תענה על הציפיות ושאצא הכי מרוצה שאפשר. רועי ליווה אותי גם לאירוע עצמו , דאג שהכל יתקתק כמו שצריך, עשה טאץ' אפ אחרון לפני החופה, פיזר לי את השיער במהלך האירוע ואירגן אותי מחדש תוך דקות והתוצאה היתה מושלמת!!! התסרוקת החזיקה לאורך כל היום ואף גברה על כמה רוחות עזות במיוחד...וקיבלתי המון המון מחמאות במהלך האירוע ולאחריו. רועי האלוף!! היה לי כיף גדול איתך ואני כל כך שמחה שהיית חלק מהיום המרגש בחיי! תודה רבה על הכל ונתראה בקרוב... :)
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר לפני כשנתיים קיבלתי המלצה על רועי מחברה ומאז אני מתארגנת אצלו לכל חתונה ואירוע חשוב. לא משנה אם עשיתי אצלו תסרוקת אסופה, פן גלי או חצי אסוף – זה תמיד יוצא מדהים! אחותי התחתנה לפניי והמלצתי לה עליו והיא ישר התאהבה בו. בחתונה שלה הוא עיצב גם את השיער שלי, של אחותי ושל אמא שלי וכולנו יצאנו מדהימות וגרפנו מלא מחמאות ולא היה לי ספק שהוא הולך להיות המעצב שיער שלי בחתונה. הוא מצא בדיוק את התסרוקת שרציתי, התאים לי תוספות שהיו נראות הכי טבעיות בעולם והשיער לא זז מילימטר כל הערב!! קיבלתי מלא מחמאות על השיער ומעבר לזה ביקשתי שיגיע לאולם לעשות לי טאץ' אפים והוא הגיע וחיכה לשפר לי את התסרוקת שוב לפני החופה. תמיד כיף להגיע אליו, הוא סבלני, נעים וקליל והתסרוקות שלו יוצאות מעולה כל פעם ואני ממליצה בחום ובאהבה בלי שום ספק!!
הצג עוד

mielshani90   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
רועי מקסים ומדהים! קצת שיגעתי אותו ואחרי שסיים תסרוקת ביקשתי ממנו לעשות אחרת, עשה זאת עם חיוך והבנה ואמר שהוא לא עוזב אותי עד שאני מרוצה ב100%, משרה אווירה נעימה וכיפית, ומקצועי בטירוף!
הצג עוד

lironv   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לי מושג איך עוד לא כתבו כאן על רועי אמזלג. כשאני בחרתי את רועי, ניסיתי לחפש כאן באתר ולא היה כתוב עליו כלום, ועכשיו כשאני כמה ימים אחרי החתונה החלטתי להיות הראשונה. רועי הוא פשוט גאון, אין לי מילה אחרת. השיער שלי הוא נקודת התורפה שלי, יש לי שיער מאוד מאוד דליל ומאוד בעייתי ובאמת לא ידעתי מה אני הולכת לעשות איתו בחתונה . קיבלתי על רועי המלצה מאחת מקבוצות הכלות בפייסבוק, ראיתי את העבודות שלו והחלטתי ללכת לפגישה. כבר בפגישת ההכרות, היה קליק ראשוני ובהמשך כשבאתי לתסרוקת נסיון, הבנתי שיש לי פה עסק עם איש מקצוע מהשורה הראשונה. הוא השקיע בתסרוקת הניסיון, היה קשוב לי בטרוף ופשוט היה כיף. בכל זאת, במהלך החודשים עד שהגיע יום החתונה אני נכנסתי ללחצים. כי כזאת אני. כל פעם שהתקשרתי לרועי עם דאגה אחרת, הוא הרגיע אותי לחלוטין. ביום החתונה עצמו הגעתי לרועי למספרה. ופשוט היה לי יום מושלם. העבודה של רועי עלתה לגמרי מעל ומעבר לציפיותיי. הוא השקיע בי עד הפרטים הכי הכי קטנים. הקשיב לי ובכל שלב בדק איתי אם הכל בסדר. התסרוקת שלי הייתה מושלמת (מילה, שתמיד הייתי רואה כלות שהשתמשו בה אחרי החתונה והיה לי מאוד מוזר איך משתמשים במילה כזאת.. , אבל זה באמת היה פשוט מושלם). אחר כך, נתקעתי עם השיער בטעות בדלת של האוטו , ובכל זאת השיער לא זז בכלל. ברחבה התפרעתי ורקדתי בטירוף שלי, ובסוף החתונה, בשתיים וחצי, חברה שלי אמרה לי- "לא יאומן, שום דבר לא זז". אני רק אוסיף ואומר שרועי סירק גם את אחותי והמלווה שלי ושתיהן היו נראות מעולה . רועי תודה ענקית. יש לציין שגם המחיר הוגן מאוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up