כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
מיטל איינשטיין - איפור מקצועי

מיטל איינשטיין - איפור מקצועי

איפור כלות
טלפון:0546062002
95
99 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Katya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מיטל גרמה לי להרגיש נסיכה כבר כשהיא נכנסה בדלת! משהו בחיוך הגדול ובחום שלה כובש מהרגע הראשון. מקצועית, חמה, פגעה בדיוק בפרטים הקטנים למה שרציתי וכמובן הכל נעשה בהמון לבביות. איפור עמיד לאורך יום צילומים וחגיגות ברחבה. תודה רבה לך, ממליצה בחום!
הצג עוד

Rona Kushnir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מיטל המהממת! ממליצה עליה בחום! מעבר לעבודה המקצועית שלה, ההשקעה והפרפקציוניזם המטורף, פשוט עושה אווירה מדהימה, הכי נעימה ובדיוק מי שהייתן רוצות שתהיה איתכן ביום הזה. קלעה בול לטעם שלי, האיפור היה הכי עדין ועם זאת בעל נוכחות. קיבלתי מלא מלא מחמאות והאיפור נשאר מהמם כל היום...
הצג עוד

דפנה גוטליב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מיטל פשוט מדהימה, מקצועית והכל באווירה טובה וחיוך ענק! מיטל אופרה במקביל אותי ועוד 5 מלוות ועשתה הכל ברוגע בנחת במקצועיות יוצאת דופן בסבלנות ונתנה לכל אחת תחושה שהיא כל כולה איתה. היא הבינה את ההערות והבקשות של כל אחת מהבנות והוציאה כל אחת מאיתנו יותר יפה מהשניה עם הבנה עמוקה של האופי של כל אחת והאיפור שידגיש אותו. וכמו שאמרתי הכל נעשה עם חיוך ענק על הפנים כל הזמן, מצב רוח נפלא והרבה אהבה! באמת מומלץ בחום רב מאוד לא יכולתי לקוות לחוויה נפלאה יותר!
הצג עוד

loveisin   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
בלי מיטל איינשטין לא הייתי מוכנה לחתונה שלי. הכרתי אותה באולפני טלויזיה, שם היא ידועה כמאפרת המקצועית, החמודה, והחברותית, שהופכת את המפלצות למנחות חביבות. מיי היא עדינה, הבינה בדיוק את הלוק הרצוי - שהוא טבעי-טבעי-אך-יפה-מהרגיל, במלים אחרות, הלכנו על איפור עדין וכולם החמיאו לי. בסשן איפור הנסיון היא הגיעה להברקה חבל על הזמן, ובסופו של דבר התחתנתי עם השמלה שהיא נישאה בה. לא הייתי מתלבטת. בנוסף, המחיר נח והיא מגיעה עד הבית עם סט איפור רציני ביותר אם יש חרטה וברגע האחרון את רוצה להיראות זוהרת רצח.
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב1/9/14 ומיטל איפרה אותי, את אמי ואת המלוות שלי. כבר באיפור ניסיון מיטל שידרה מקצעיות, כנות ונעימות וידעתי שהיא האחת. ביום החתונה הרגשתי כמו נסיכה, מיטל נתנה לי להרגיש מיוחדת ויפה ואיפרה אותי בדיוק איך שרציתי! האיפור נשאר מושלם כל הערב! את אמא שלי היא איפרה פשוט מדהים! לא איפור כבד שמשנה את הפנים אלא איפור שמדגיש את היופי ומשאיר את הפנים גם טבעיות וגם זוהרות. ממצליצה!!
הצג עוד

טןטן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אני רוצה להמליץ בחום על מיטל איינשטיין! התחתנתי לפני 3 שבועות, אין אחד שלא החמיא לי על האיפור (עד היום אני ממשיכה לקבל מחמאות), האיפור לא זז כל הערב, בזמן ההתארגנות מיטל נתנה תחושה מרגיעה ונעימה וגרמה לי להרגיש כמו נסיכה :) מיטל איפרה גם את אמא שלי ואחותי והשקיעה בהן לא פחות משהשקיעה בי, הן היו נראות פשוט מדהים. בקיצור- הבחורה מוכשרת, ידי זהב!
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מיטל איפרה אותי ואת האחיות שלי לחתונה שלי. היא הייתה מדהימה- עדינה ורגישה, נעים להיות איתה- מייד הרגשנו בנוח. היא קלטה כל אחת מאיתנו, והתאימה לי איפור מאוד עדין ושקט כמו שרציתי, ולאחיות שלי צבעים חזקים יותר כמו שהן רצו. אני ממליצה עליה לכל אחת- היא נהדרת.
הצג עוד

yael_behor   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מיטל פשוט מדהימה!!! היא איפרה אותי ביום החתונה, והכל היה מושלם ובדיוק כמו שרציתי!! מיטל משרה אווירה נפלאה ונינוחה ומקשיבה לכל מה שאת מבקשת! היה מדהים! ממליצה בחום!
הצג עוד

henlotan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מיטל איפרה אותי ביום החשוב בחיי ככלה ועוד מספר פעמים כמלווה. תמיד תמיד תמיד הייתי הכי מרוצה שיש, תמיד הגיעה עם חיוך ענק וים של סבלנות ועשתה עבודה מדהימה בסופר מקצועיות. בכל אירוע האיפור לא זז כל הערב, כולם החמיאו לי ושאלו אותי מי איפרה אותי. ממליצה בחום ובפרגון ענק, כי ממש מגיעה לה!
הצג עוד

mataneta   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
מיטל פשוט מאפרת בחסד!!! סופר כישרונית,מקצועית, רגועה ומרגיעה, ונעימה. חייבת לציין שהייתי כלה מאוד לחוצה ושיגעתי את מיטל אבל היא קיבלה את זה בסבלנות וברוגע,הרגשתי ביטחון לידה.האיפור יצא הכי מושלם שיש! הרגשתי הכי יפה בעולם בזכותה וקיבלתי המון מחמאות.האיפור לא זז מהמקום ונשאר מדהים מתחילת הערב ועד סופו (יותר נכון עד יום למחרת) תודה רבה לך על הכל! אין כמוך ממליצה בחום ובאהבה !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up