כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יניב נגר צילום

יניב נגר צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0545391700
95
100 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב.18.08.15 ויניב הוא היה הצלם הראשון שפגשנו, וגם האחרון! מהפגישה הראשונה הנעימה בביתו היה כימיה איתו. יניב מקצוען, מקשיב לכל בקשותנו ומעל הכול אדם שהיה מאוד כייף ונעים לבלות איתו את יום חתונתו! היום עבר בכיף ומלא צחוקים בצילומים וגם בהכנות!סגרנו אצלו גם את הוידאו וגם סטילס אחרי שראינו בביתו דוגמאות לכל הסגנונות של האלבומים והווידאו, והכול יצא ממש מושלם! כל מה שראה את האלבומים שלנו היה בהלם כמה שאיכות של התמונות, העיצוב והעריכה יצאו ממש מעולים! יניב גם הצליח לתפוס בתמונות הרבה רגעים מרגשים ומשעשעים שלא שמנו לב אליהם בכלל במהלך האירוע. ובנוסף,כבר באותו ערב של החתונה קיבלנו מצגת תמונות ואחרי שבוע כבר היה את כל התמונות המדהימות בדיסקים! ממולץ בחום!!
הצג עוד

Tzion   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה הבנו שיש לנו עסק עם מקצוען! עם זאת, חששנו קצת מהאינטרקציה הנוקשה איתו. לכן, החלנו בחיפושים אחר צלם אחר. מהר מאוד גילינו שאין כמו המקצועיות של יניב ועל זה לא יכלנו לוותר! לבסוף- כשחזרנו אליו, למזלנו, הוא עדיין היה פנוי, והצלחנו לסגור איתו. ביום החתונה התברר לנו שזכינו בצלם מוכשר ונפרט למה: ראשית, החשש שהיה לנו התבטל כלא היה משום שגילינו מעבר להתמחות של יניב גם בנאדם אדיב, חייכן, סבלני ומרגיע מאוד! שנית, התיזמון של כל היום משעות הצהריים ועד לסיום האירוע היה מושלם!! גם כשהיו עיכובים מצידנו - מה שגרם קשיים בלו"ז המתוכנן, יניב הצליח לנווט בקור רוח ובנעימות כדי שנספיק את כל מה שתוכנן - בלי שנתחיל באיחור את החופה. פה המקום לציין שהתחתנו בסוף ינואר, כלומר מזוג אוויר לא צפוי! יחד עם זאת יניב מצא לנו מקום מושלם לצילומים עם אופציות חלופיות במידה ויהיה גשום מדי. כשיניב אמר לנו שהוא לא רואה את עצמו בצלם אלא כמתעד אירועים - זה העלה בנו חיוך, אך בחתונה הבנו למה הוא מתכוון.. לא היה מישהו אחד שהוא לא תפס בצורה טבעית ומהממת. כל המשפחה שראתה את האלבום והוידאו פשוט התלהבו נורא ולא הפסיקו לשבח אותו. לנו אישי, היה מאוד קשה לבחור תמונות למרות שהוא פירגן לנו בעוד 20 מעבר למה שסוכם!! בקיצור היה מדהים ואנחנו ממליצים על יניב בחום! הניסיון שלו מדבר בעד עצמו אך כמו שאמרנו, גם האינטראקציה איתו שהיתה לנו חשובה, היתה מהנה מאוד. תודה רבה יניב על הכל!!
הצג עוד

lihisterrr   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הפגישה הראשונה עם יניב התרחשה בביתו והייתה נעימה וחברית – יניב ואשתו שהייתה נוכחת באותו הזמן גרמו לנו להרגיש בבית ותוך זמן קצר ידענו שנרצה לסגור איתו. מלבד החומרים שהציג בצורה מסודרת ועניינית מאוד יניב ידע להקשיב לצרכים שלנו ולהתאים את התכנים אותם הראה לרצונות שלנו, הוא הצליח "לקלוע" למה שרצינו גם אם לא ידענו לבטא זאת לחלוטין כמו שצריך וגם זרם בשמחה עם בקשות שאולי היו קצת פחות סטנדרטיות תוך שכל הזמן ניתן היה לראות כמה חשוב לו שכלקוחות שלו נהיה שמחים ומרוצים. כבין שבוע לשבועיים טרם התאריך יניב יצר קשר ודאג לכל התיאומים הנדרשים, ביום החתונה הוא הקדים וכשנתקלנו בעיכובים שלא היו קשורים לצילומים רק בזכותו ובזכות היכולת שלו לתקתק עניינים תוך שהוא נשאר מסודר ולא מפספס אף פרט (הוא אף הביא עמו אביזרים לכלה שהוסיפו המון לצילומי החוץ) עמדנו בלו"ז בלי תחושת לחץ, להיפך – נהנינו מכל רגע והמון בזכותו היום הפך לחוויה מהנה. במהלך האירוע יניב ידע להיטמע בצורה מושלמת בין האורחים, רק כשראינו את התמונות הבנו עד כמה היה נוכח בכל רגע ואיך הצליח לתפוס ולתעד בצורה מאוד מיוחדת כל רגע מבלי שנרגיש שמצלמים אותנו ומבלי שאף אחד מהאורחים ירגיש שמישהו "תוקע" לו מצלמה בפרצוף. בווידאו שצילמו חברים בנייד ראינו שבחלק מהזמן יניב פשוט רקד באלגנטיות בין האורחים והצליח לתפוס אותם ואותנו בצורה הכי טבעית ויפה שניתן לתפוס. גם בימים שלאחר האירוע – יניב דאג להעביר את כל החומרים במהירות ובזמן, לאורך ההתקשרות עמו לא היינו צריכים לרדוף אחריו לרגע, ההיפך, השירות שקיבלנו ממנו נותן הרבה מעבר לתמורה מלאה למחיר, והאיכות עוד יותר. ראוי לציין כי מספר חברים כבר בזמן האירוע נגשו וביקשו מאתנו פרטים לגביו לאחר שראו את התמונות שצילם בצילומי החוץ בזמן שהוקרנו על מסכי האולם. לסיכום – מדובר בצלם שמעבר להיותו מוכשר ויסודי בצורה בולטת ויוצאת דופן הוא גם אדם נעים ומצחיק שהיה פשוט כיף לבלות עמו ביום החתונה, מומלץ בחום. לסגור איתו זה לסגור על שקט נפשי ואיכות גבוהה בכל נושא הצילום ביום האירוע, ולאחריו, הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית כאחד.
הצג עוד

Helli   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב22.5.15 בחתונת צהריים ביום שישי. יניב ליווה אותנו לאורך כל הדרך ונתן לנו הרגשה מאוד נוחה. היה לנו קצת לחץ של זמן (בגלל השעה שיצאנו מהמספרה) ויניב הקל על ההרגשה, היה קשוב אלינו והתמונות יצאו פשוט מדהימות. לאורך כל צילומי החוץ ובחתונה עצמה הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך, הרגיש שהוא תמיד ״בהיכון״ למצוא את התמונה הטובה והסיטואציות החשובות. קיבלנו את התמונות תוך שבוע (!!) . דרך יניב סגרנו את כל החבילה (סטילס + וידאו) והיו כל מיני בקשות שלנו לעריכות בסרט ובאלבום וכל בקשה התקבלה באהבה ובמקצועיות . לאורך כל התהליך היה נראה שכל מה שלנגד עיניו זה שביעות הרצון שלנו. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up