כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אורית אהרוני - פודרה

אורית אהרוני - פודרה

איפור כלות
טלפון:0508855329
95
99 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאורית כי רציתי איפור איירבראש, ולא התאכזבתי. החוויה עם אורית הייתה נהדרת. היא נעימה, סבלנית ומקצועית. הראתי לה כל מיני רעיונות והיא קלעה בדיוק למה שרציתי, מיוחד וטבעי. השיער והאיפור החזיקו מושלם עד סוף הערב! ממש הרגשתי נסיכה!
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מהיום שהכרתי את אורית ידעתי שאלו האנרגיות שאני צריכה לצידי בהתארגנות לחתונה. פשוט אין עליה! מוכשרת, חרוצה, יצירתית, בעיקר זה שהיא תמיד קשובה והקלילות שלה שהייתי זקוקה לה. גם אחרי שסיימנו לא אהבתי חלק קטן בצללית והיא מיד שינתה לי אותה בדיוק איך שביקשתי. התחתנתי בשישי בצהריים בשיא החום, ואחר כך המשכנו גם לאפטר עד הלילה. האיפור והשיער החזיקו לי יותר מ12 שעות תחת החום הכבד, הזיעה וזה שהתקרחנתי ללא הרף. הרגשתי כמו נסיכה כל היום והכי כיף היה לשמוע את זה גם מאנשים מסביב.
הצג עוד

Dikla   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אורית הייתה נהדרת. היא הגיעה עם אנרגיות מדהימות. כבר בפגישת ניסיון היא קלטה אותי בדיוק ועזרה לי לבחור איפור ותסרוקת לחתונה. האיפור היה עדין והחזיק לאורך כל האירוע והתסרוקת הייתה מהממת. בדיוק מה שרציתי!! אורית איפרה גם את אימי ואחותי והם היו מרוצות עד לשמיים. תודה רבה!
הצג עוד

Ravit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אורית מהממת! הכרתי את אורית לפני בסדנה של קליעת צמות, במהלך הסדנה היא הייתה קשובה ומהממת! כשהתארסתי חיפשתי בנרות מישהי שתאפר אותי עדין ותעשה לי תסרוקת כמו שדמיינתי. כשקבעתי עם אורית, כבר בטלפון הבנתי שיש עם מי לדבר, ולאחר פגישת ניסיון שבו קבענו איפור ותסרוקת סגרתי איתה ללא היסוס. במהלך התקופה עד החתונה שיגעתי את אורית והיא הייתה קשובה לכל החפירות שלי, פשוט מהממת! באותו היום, אורית הגיעה בזמן והביאה איתה אווירה טובה. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער כל הערב ולא הפסקתי להמליץ עליה! ממליצה בחום ותודה על הכל אורית!
הצג עוד

lital   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אורית הגיעה לבית הוריי ביום החתונה ועד מהרה התחבבה על כולם. היא סירקה ואיפרה אותי את אחותי ואת אמא שלי. לכל אחת דרישה אחרת... שלושתנו יצאנו מקסימות ומרוצות. המון המון תודה אורית
הצג עוד

Ella   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אורית המקסימה, היה כל כך כיף לעבוד איתך! זרמת עם כל הבקשות והשאלות שלי ועשית לי תסרוקת מדהימה שנראתה מדהים מכל הצדדים וכמה שהיא נשארה יציבה כל האירוע ככה גם היה קל לפרק אותה בסופו. גם אחיות שלי נראו מדהים. המון תודה על הכל!!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אורית היא פשוט מקצוענית! אורית איפרה אותי ועשתה לי את השיער (וגם לאמא שלי ואחותי) ופשוט גרמה לי להרגיש נסיכה בחתונה שלי. האיפור היה מושלם, עדין וטבעי אך יחד עם זאת מורגש ומדגיש את הדברים הנכונים. השיער היה בדיוק מה שחלמתי שיהיה ועשוי בצורה מעולה ככה שאחרי שעות של ריקודים ובלאגן של יום שלם היה קשה לפרק ב-3 בלילה! לניסיון של שנים ומקצוענות מטורפת מצטרפת גישה מעולה, אכפתיות והשקעה. אורית הקדישה את כל היום אליי, הגיעה אליי הביתה, השרתה רוגע ואווירה טובה. ממולצת בחום רב!!!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אחרי הרבה חיפושים ושיחות מעייפות עם מאפרות ומעצבי שיער מצאתי את אורית. כבר בשיחת הטלפון קיבלתי הרגשה טובה ובפגישת הנסיון ידעתי שאני בידיים טובות ואורית תוכל לקלוע למה שרציתי וכמובן במחיר סביר מאד! אורית איפרה אותי ועיצבה לי את השיער ועשתה את אותו הדבר לאמא שלי ואחותי והכל היה ממש מושלם!! קיבלנו כל כך הרבה מחמאות! השיער נשאר במקום, האיפור באיירבראש היה קליל, לא כבד, נראה מעולה בתמונות, לא ירד ונשאר רענן כל היום! אורית פשוט כל כך נעימה, מקסימה ומקצועית שחווית ההתארגנות היתה כיפית, נעימה ורגועה והכל ממש בזמנים שנקבעו. ממליצה בחום!!
הצג עוד

alizakarelitz   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בתי חיפשה מאפרת ומעצבת תסרוקות באתרי האינטרנט וכך הגיעה לאורית לאחר הצצה בדף הפייסבוק שלה, התרשמה מאד הן מעיצוב התסרוקות והן מהאיפור. לאחר קביעת תור נסיון לאיפור עבור שתינו ותסרוקת נסיון לבתי, לא היה לנו ספק כי אורית היא המאפרת שלנו ליום החתונה. בפגישה עם אורית היא נסכה בנו תחושה נעימה וחמימה, העניקה לנו יחס אישי, היתה סבלנית וקשובה לכל רצונותנו והקדישה לבתי את מלוא לא תשומת הלב. במהלך החתונה קיבלה בתי מחמאות רבות הן על עיצוב התסרוקת והן על האיפור. אף אני קצרתי מחמאות על האיפור, שהיה מאד עדין ,לבקשתנו, אך יחד עם זאת הדגיש את מה שראוי להדגשה ונשאר עמיד לאורך כל האירוע. נשארנו זוהרות, מאושרות והכי הכי חשוב הרגשנו נפלא ! תודה ענקית לאורית שהיתה קשובה לכל רצונותנו, בעיקר בעיצוב התסרוקת והאיפור של בתי... הרגשנו שאנחנו בידיים נאמנות ובטוחות ! תודה אורית על היותך נעימה, קשובה סבלנית. את מוכשרת ועשית עבודה מדהימה. באמת כיף היה להיות במחיצתך ביום הלחוץ ביותר שלנו... הרגשנו שאנחנו בידיים בטחות, ממליצות בחום !!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
איפור ושיער אלו בין הדברים הכי חשובים עבור כלה, שצריכה להיות הכי יפה שאפשר. וזה משהו שאין להתפשר עליו. היה לי חשוב למצוא מישהי שתעשה אותי נסיכה ותתאים את האיפור והשיער למי שאני, וכמובן במחיר שפוי, ואורית ענתה על הכל! ישר קלטה מה צריך לעשות. יום החתונה זהו יום לחוץ וחשוב שתלווה אותך מישהי שאתה סומך עליה ושיש לך כימיה איתה. אורית כל כך נעימה, מרגיעה ומקצועית. אני חיפשתי מישהי שמתמחה בצמות ואורית קלעה בדיוק לטעם שלי, וכולם כל כך החמיאו! ממליצה בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up