כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נדב כהן יונתן

נדב כהן יונתן

צלמי סטילס
טלפון:0547722090
98
99 מתוך 100
לפי 516 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 4 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
MIKEY   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שעות
100 מתוך 100
צלם מדהים , תמונות מדהימות , לוקיישנים מדהימים , אין עליו בעולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
נדב היה הצלם הראשון שנפגשנו איתו ולא היה צורך להיפגש עם עוד צלמים אחריו- הוא מספק את כל החבילה ביחד- וידאו סטילס אלבומים, חוויה, ייחודיות ואיכות!זמין, זורם קליל התמונות הגיעו בזמן, החבר'ה עפו עליו הוא עשה אווירה נדירה במהלך היום היה נוכח ברגעים ופשוט היה הצגה!
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
אין על נדבהכל באווירה קליל. צחוקים כייפית לצד מקצועיית

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כל מה שיש לנו להגיד על החוויה שלנו עם נדב זה- וואווווו אחד גדול.כל התהליך עם נדב היה מדהים, מהרגע הראשון שדיברנו איתו- ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו. האנרגיות, הגישה, היצירתיות- אין דברים כאלה.היה לנו יום מושלם בזכות נדב. התחתנו ביום שישי בצהריים ולמרות שמדובר בלו"ז סופר צפוף, נדב והצוות שלו ניהלו הכל בצורה רגועה וכיפית.קצת אחרי סוף האירוע קיבלנו טעימה והתמונות היו מדהימות! מלאות ברעיונות יצירתיים.נדב נתן לנו המון שקט, חיבר אותנו לשידוכים מעולים לדן צלם וידיאו ולאורי הצלם מגנטים, קיבלנו על כל הצוות ים מחמאות!!!ממליצות בחום ענקי.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הבחירה בנדב היתה אחת הבחירות הטובות ביותר שעשינו בחתונה , החל מהשיחת טלפון הראשונה. נדב היה זמין לכל אורך הדרך (גם שדחינו את החתונה בעקבות המלחמה) וגרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות ומקצועיות , האווירה עם נדב היתה כיפית ומצחיקה מה שגרם לנו להרגיש נינוחים וקלילים מול המצלמה. הצילומים הגיעו מהר מהצפוי והתוצאות מדברות בעד עצמן , לא מפסיקים להחמיא לנו על כל התמונות ובפרט על היחס של נדב לכל האורחים באירוע . אנחנו ממליצים מאוד על נדב והצוות .
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
התחלנו בשיחת זום שמהר מאוד התגלתה כמדויקת, יוצרת בטחון והבנה כי נדב הוא מקצוען! ראש יצירתי, נחמד וחברותי. שמע את מה שחשוב לנו ופשוט התאים הכל אלינו, לוקיישנים, שעות וצוות צלמים איכותי.
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לנדב דרך המלצות מכאן, ומאוד אהבנו את הסגנון שלונדב הוא וואו! צלם מטורף שיודע לתפוס כל רגע, לעצור בכל לוקיישן, יש לו טביעת עין פסיכית.אנחנו לא אנשים מצטלמים ופשוט התמסרנו לתהליך, בזכותוהייתה לנו חוויה מדהימה איתו!
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
נדב המלך!!!!!! תודה על שירות מושלם.גרמת לנו להרגיש הכי מדהים שבעולם ביום הכי מרגש שלנו. התוצרים יצאו מושלמים והאווירה הייתה מהממת! תודה ענקית על הכל, אוהבים!

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחרנו בשירותיו של נדב בעקבות המלצה שקיבלתי ממי שהיה המרצה שלי בקורס צילום בגליץ, ולא התחרטנו לרגע! נדב מהרגע הראשון ועד האחרון היה שירותי, אדיב וזמין, ענה על כל השאלות שלנו והפך את החוויה שלנו לבלתי נשכחת. נדב הגיע יחד עם צלם הוידאו דן דבנר, שהוא עובד איתו יחד בצוות. ניכר שהם מתואמים ביניהם ומורגלים בשיתוף הפעולה. הדבר חסך לנו גם זמן וטרחה של חיפוש של צלם וידאו בנוסף לסטילס. שניהם הגיעו בזמן (ולמעשה, לפני הזמן, לבקשתנו), והפכו את צילומי הזוגיות וגם את צילומי החתונה לחוויתיים ומהנים. כל זמן הצילומים לא הפסקנו לחייך ויצאנו עם תמונות מדהימות, על אף חששות שהיו לנו מכיוון ששנינו עם עודף משקל לא קטן. הדבר לא הורגש לרגע בצילומים. נדב זרם איתנו על לוקיישנים שהצענו, שהיו קרובים לליבנו, וגם הציע אופציות נוספות בשביל הגיוון. קיבלנו את התמונות וצילומי הווידאו תוך זמן קצר מאוד לאחר החתונה והתרשמנו מאיכות התמונות ומהמקצועיות הניכרת מהן.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! גרם לנו להרגיש הכי אנחנו בעולם. בטבעיות ואווירה נעימה. תרם ליום המאושר בחיינו להיות הכי רגוע וטוב. חלק קטן מהתוצרים הגיע כבר יום אחרי החתונה והתמונות גם לא איחרו להגיע. שירות מומלץ וראש שקט!!!!

להמשך גלישה באתר
up