כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יערה מן
95
98 מתוך 100
לפי 50 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גיא אשש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מדובר בשמלת הכלה הראשונה שמדדתי. אחריה הלכתי למדוד עוד כמה אבל זאת הייתה אהבה ממבט ראשון, בשמלה וביערה. יש לי חזה מאוד גדול ויערה דאגה שכל תפר יהיה בול במקום, לא לוחץ מדי ולא משוחרר מדי. אני לא חושבת אי פעם לבשתי משהו כל כך יפה ונוח. מדדתי אצל יערה עוד המון שמלות מהממות ואני ממליצה בחום לכל אחת ללכת.
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואוו, כמה מחמאות קיבלתי בזכות העיצוב המושלם של יערה. יערה יודעת להתאים לך את מה שהכי משקף את האופי והחלום שלך. וכך גם כל האורחים הרגישו ואמרו. בנוסף, יערה בנאדם מקסים ונעים, עושה את החוויה לרגועה ומרגשת. היא מאד סבלנית ומדוייקת, קובעת מספר פגישות למדידה עד שתהיי מושלמת עד הפרט האחרון. ליערה יש סגנון שמאד אהבתי, קלאסי, עדין, נסיכתי ומיוחד. תודה, ממליצה בחום 💙
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל יערה הגעתי אחרי שיטוטים רבים באינטרנט, התאהבתי באחת השמלות שלה והגעתי אליה כשידעתי בדיוק מה אני רוצה. השמלה היתה מושלמת (אמא שלי ממש מקפידה על איכות התפירה והיא אישרה) במהלך הקורונה דחינו פעמיים את החתונה לאורך כל התהליך יערה הלכה איתי בסבלנו אינסופית והשיחות מולה תמיד היו ממש נעימות. והכי חשוב - אינסוף מחמאות על השמלה כבר אמרתי?
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
את יערה הכרתי שאחותי הלכה למדוד אצלה שמלות כלה, התאהבה בה וסגרה אצלה שמלה וכבר אז ידעתי שרק ליערה אני חוזרת. יש ליערה את השמלות הכי מיוחדות שיש, ומצאתי שם את שמלת חלומותיי בשנייה וחצי. יערה לכל אורך התהליך הייתה הכי נעימה, מקסימה, מכילה, קשובה וסבלנית וזה בדיוק מה שהייתי צריכה! יערה לגמרי גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם בחתונה בזכות השמלה המדויקת שלה!
הצג עוד

myuli83   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליערה דרך המלצה של חברה, מהתחלה היה חיבור מעולה איתה. חיפשתי שמלת כלה קלאסית, קלילה ולא מנופחת . תוך חצי שעה אצל יערה כבר מדדתי את שמלת הכלה שלי :) היא היתה קשובה וסובלנית לאורך כל תהליך המדידות. כל כך שמחה שהגעתי אליה, בזכותה הכל היה קליל וזורם והשמלה היתה פשוט אני.
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הסטודיו של יערה היה המקום השני שהלכתי אליו כדי לחפש שמלה, ולא המשכתי לחפש יותר :) הרגשתי שמצאתי שמלה שאהבתי והחמיאה לי, יערה הייתה נעימה וקשובה לבקשות ולחששות שלי, ויחד ערכנו שינויים בדגם כך שהוא קלע בדיוק לטעם ולסגנון שלי, והרגשתי בו נוח. לאורך כל התהליך יערה הייתה זמינה, גמישה, מקצועית והתוצאה הייתה מושלמת! ממליצה בחום ומכל הלב
הצג עוד

אורטל ולינועם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי ליערה בחיפושים אחר מעצבת שמלות שלא מפחדת מפשטות ומידות גדולות. אחרי שהתאהבתי בדגם שראיתי בדף הפייסבוק של יערה הגעתי למדידה ויצאתי עם חיוך ענק על הפנים. בתור מישהיא שלא אוהבת שמלות ושלא ממש רצתה להרגיש "נסיכה" בשמלת כלה שלה יערה הגשימה לי את כל מה שחלמתי עליו. עם עדינות וכישרון אין סופי היא ואירנה חישבו ועברו על כל סנטימטר וסנטימטר בשמלה שלי שיצאה פשוט וואו!! הרגשתי כלכך בנוח ועם זאת לגמרי כלה בשמלה שיערה עיצבה עבורי. בחירת שמלה כלה הייתה עבורי המשימה הכי מלחיצה כמישהיא שלא אוהבת שמלות ובזכות יערה הכל הפך קליל ויפה
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הדגמים של יערה נשיים, קלאסיים ועם טוויסט שייחודי לה. יערה יודעת להתאים שמלה לגוף וליצור גזרות מחמיאות מאוד לא משנה באיזו מידה הכלה. חשוב לי לציין, לאורך כל התהליך יערה הייתה זמינה וסבלנית וייעצה לי גם בנושאים שלא קשורים לשמלה: עזרה לי לבחור נעליים, שלחה לי תמונות שהיוו השראה לזר המושלם שהיה לי ועוד. כל מדידה הייתה חוויה נעימה, רגועה ויערה ואירנה התופרת היו פשוט מקסימות. התוצאה הסופית הייתה מדהימה.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יערה המדהימה! כבר מהפגישה הראשונה ידעתי שאני לא רוצה מעצבת אחרת. יערה קולטת מהר מאוד מה יפה ומה מחמיא ומה פחות ויודעת לשדר את הרעיונות שלה הכי טוב. בתור כלה פלוסית, למצוא שמלת כלה היה עניין רגיש מאוד. יערה סבלנית ורגישה עם עין חד פעמית לגבי מבנה הגוף של כל אחת ואין ספק שהיא הייתה הבחירה הטובה ביותר. השמלה והלוק השלם גרפו כל כך הרבה מחמאות והעובדה שנראיתי מאוד "אני" ולא מחופשת ועדיין כלה היא היא ההוכחה ליערה ולכמה שהיא נדירה.
הצג עוד

Gill   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שהתארסתי עקבתי זמן רב אחרי יערה בפייסבוק, ואיכשהו לא הגעתי אליה מיד אחרי שהתארסתי. אל יערה הגעתי אחרי שרכשתי שמלה ממעצבת אחרת והתבאסתי נורא. פגשתי את המעצבת הכי נחמדה מבין כל המעצבים שהייתי אצלם, ומדדתי את השמלה שידעתי שאיתה אני אתחתן. תחילה חששתי מהמחיר, אבל הוא היה הוגן לכל הדעות ואפילו זול משחשבתי. שבועיים לפני החתונה, באחת המדידות הסופיות, הצעתי ליערה להוסיף אפליקציה לשמלה. יערה כל כך זרמה איתי, וכל כך השקיעה, וזה כל כך עשה לי חוויה מתקנת ונהדרת. קלישאתי ככל שישמע, הרגשתי כמו נסיכה ביום החתונה, והכל הודות ליערה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up