כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Socca market events Tel Aviv

Socca market events Tel Aviv

אולמות אירועים
טלפון:0732480313
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gil   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היה ארוע מושלם. הכל תיקתק במקצועיות. אנשי הצוות היו אדיבים ומקצועיים. נתנו לנו תחושה מעולה. האוכל היה מעולה. המקום נענה לכל דרישותינו. האורחים נהנים מאוד, קיבלנו פידבקים מעולים. ההפרדה בין אזור הישיבה לריקודים ממש הוכיחו את עצמם. האורחים שלא רצו להיות חלק מהריקודים נהנו מאזור שקט יותר ונעים במתחם השולחנות. מומלץ מאוד
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הצוות בסוקה (יובל,נטע,לירז ואלעד) היו מדהימים. כל שאלה ובקשה נענו/מולאו במהירות ובאדיבות. הם דאגו לכל פרט קטן ועשו את המקסימום ליצירת ערב מושלם. המקום עצמו מיוחד ויוצר אווירה מגניבה שגם צעירים וגם מבוגרים יאהבו מאוד. הקייטרינג ברמה הכי גבוהה והשירות יוצא דופן. בקיצור מחכים להיות אורחים שם בקרוב.
הצג עוד

yael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסנו לאולם ידענו כי זה האולם שאנו רוצים להתחתן בו, קשה לתאר את יופי המקום העיצוב האוכל השירות, לא נותר לנו מה לומר למעט - תודה!

ניב קורן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
סוקה תל אביב!!!! פשוט מקום מושלם.. למי שמתלבט- אל!!! אנחנו כותבים מנסיון! התחתנו ביום רביעי ה- 21.9.16 - במקום המושלם הזה.. האורחים פיזזו להם ברחבי הלופט ופשוט התפעלו מהיופי, העיצוב, האוכל והאווירה המטורפת שקיימת בו! מעבר לכך, היחס, האכפתיות, הדאגה, הנתינה, הפתיחות וההיענות של הצוות לכל בקשה שלנו היו מעל ומעבר לכל הציפיות! ולנועם- הבנאדם המדהים, סמי הכבאי שלנו! היית פשוט מושלם! איש אשכולות, מרגיען בן לאומי, התפסן בשדה השיפון שלנו! בלעדיך החתונה שלנו לא הייתה כפי שהייתה (משוגעת!!!) באמת שאין עליך.. לא יכולנו לבקש מישהו טוב יותר! (מי היה מצלצל לחברים השיכורים שלנו ב-5 בבוקר לוודא שהגיעו הביתה???) מעריכים ומודים על הכל!!! ניב ורעות קורן :)
הצג עוד

הונג וקים   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
תודה לסוקה תל אביב על אירוע מושלם! מנהל האירוע נועם שדאג להכל מהרגע שהכרנו, תמיד היה שם כדי לענות על שאלות, אין ספק שזה היה מעל או מעבר לציפיות. קייטרינג כנען שסיפקו לנו אוכל מהרמות הגבוהות, אין אף אחד שלא יצא מרוצה מהאוכל והקינוחים וואו!! עד היום מזכירים לנו כמה היה טעים. בר סופרים שדאגו לכל בקשה שלנו וסיפקו את האלכוהול הכי איכותי. ותודה לכל הצוות מלצרים, ברמנים שנתנו שירות מעולה!! אין ספק שעשיתם את היום הזה בלתי נשכח גם לנו וגם לאורחים שלנו
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שהגענו לסוקה ידענו שכאן אנחנו רוצים להתחתן. האולם מעוצב בצורה ייחודית ומעניינת שהתאימה בדיוק לקונספט שרצינו לחתונה שלנו. מאותו הרגע הדברים רק השתפרו, פגשנו את מאיה ויובל המדהימים שידעו לעזור, לפתור כל בעיה ולענות על כל שאלה. והכל עם חיוך, ובצורה מהירה וסופר מקצועית. מההתחלה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות ויכולנו להיות רגועים ופשוט לסמוך על צוות הסוקה, ולא טעינו. האירוע עבר בצורה מושלמת, נהנינו מכל רגע והכל עבד בדיוק כמו שתכננו וקיווינו. כל האורחים שלנו התלהבו מהמקום ומהעיצוב המיוחד ושיבחו את האוכל המצוין של קייטרינג כנען שהיה פשוט עשר רמות מעל כל מה שנהוג לראות בחתונות. אנחנו מקווים שייצא לנו להגיע לסוקה גם כאורחים וליהנות מהכל שוב :)
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו וואו ועוד פעם וואו! לא הפסקנו לקבל ביקור חיובית מהאורחים על המקום, העיצוב, המלצרים, הברמנים. הכל היה לנו מושלם וזורם. הקייטרינג של הסוקה - כנען, היה מצוין כל התפריט היה ברמה מצויינת שהתקשנו לבחור. כל כך שמחה בבחירה שעשינו, זה נתחיל איך שפגשנו במאיה שהראתה לנו את המקום היו לה אנרגיות ממש טובות והרגשנו ישר בידיים טובות, לאחר מכן פגשנו את יובל מבעלי הסוקה- בחור מקצועי ואדיב, ידענו שאנחנו חייבים לסגור שם תאריך נגמרו החיפושים!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בסוקה לפני שלושה שבועות, ועד עכשיו אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות. המקום מעוצב בצורה מהממת, ונותן הרגשה אינטימית וחמימה. הצוות של המקום,: יובל, מוטי, גיל מקייטרינג כנען , עידן מבר "סופרים" והמעצבות מבית מעצבות פלורי היו פשוט מדהימים! היו זמינים לכל שאלה ובקשה, והארוע עצמו תיקתק בצורה מושלמת. אין לנו מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים מהבחירה בסוקה, וממליצים בחום לכל מי שמחפש חתונה מיוחדת להתחתן שם.
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אין אין אין מלים לתאר כמה אנחנו מרוצים מהמקום והצוות של המקום הזה! איך שנכנסנו לסוקה התאהבנו בעיצוב, בתחושת החמימות, האינטימיות ובאווירה שלא התקרבנו להרגיש בשום מקום אחר. למי שמחפש חתונה באווירה אורבנית אבל משפחתית וחמה - הסוקה הוא המקום המושלם. לאורך כל התהליך, יובל (אחד הבעלים) ומוטי (מנהל האירוע הכי תותח שיש) ליוו אותנו יד ביד, היו זמינים לכל שאלה, הרגיעו אותנו ונתנו לנו להרגיש כאילו אנחנו היחידים שמתכננים אירוע במקום. מעבר לכך, הסוקה עובדים עם הספקים הטובים ביותר בשוק וכל המלצה הייתה נצחון - המעצבות של המקום, קייטרינג המקום ועוד. הסוקה הייתה ההחלטה הכי טובה שיכלנו לקבל ותמיד נזכור את האולם כ'הבית' של החתונה :) אז שוב תודה!
הצג עוד

Orvitz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, וואו, וואו, איזה מקום, איזה צוות, איזה שירות ואיזה אוכל!! התחתנו בסוקה ב- 24.2.16 והיה פשוט מדהים! חיפשנו מקום קצת אחר, לא שגרתי, וסוקה זה בדיוק זה. הצוות (מוטי, טל, יובל, מאיה וגיל מקייטרינג כנען) היה מהמם ונענה לכל שטות ולכל אתגר וגחמה שהייתה לנו. קיבלנו ים של מחמאות שלא מפסיקות לזרום עד היום, הכל תקתק עד הפרט האחרון, וכמובן שהכל נעשה בכיף ובאווירה הכי נעימה שיש.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up