כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יניב צדיק

יניב צדיק

תקליטנים
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לכול הזוגות שעומדים להתחתן, רצינו להמליץ באהבה גדולה על ה- dj הקסום Yaniv Tzadick שהרים לנו את הרחבה לאורך כוללללללל הערב. כשנפגשנו איתו פעם ראשונה בסטודיו שלו, הכרנו בן אדם מדהים ומקצועי בטירוף שתוך דקות בודדות הוא קלע לטעם שלנו ועשה לנו מיני מסיבה. יש לו ידע עצום בכול הסגנונות והז'אנרים ויכולת לשלב ביניהם בצורה מושלמת ובעיקר יש לו יכולת לקרוא את הקהל, באירוע עצמו הוא הצליח להקים את כולם על הרגליים ועשה לנו ולאורחים שמח בלב ובנפש עד השעות הקטנות של הלילה. יניב כול כך אוהב את מה שהוא עושה שהוא לא הולך עד שאחרון הרוקדים נופל מהרגליים. ***חתן וכלה יקרים, אתם צריכים להבין שביום למחרת ובמהלך האירוע כולם דיברו על כמה שהם נהנו לשמוע אותו מנגן וגם לפזז ברחבה מכול הגילאים, המינים והדתות! תודה לך אח יקר ששימחת חתן וכלה, אתה באמת צדיק
הצג עוד

Meir   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
אז ככה רק באמת בגלל שמגיע לו לשמח כמה שיותר אנשים חובה עליי לתת חוות דעת. יניב לפני שהוא די גי הוא בן אדם נדיר מה שנקרא אח. ידע מטורף במוזיקה הבן אדם שולט בכל תחום וכל ז'אנר. לפני החתונה עשינו ביחד יום כיף שהפך למיני מסיבה שפשוט סגר אותנו מכל הכיוונים. פשוט תענוג שביום החתונה שלנו היה לנו מישהו כזה. בחתונה עצמה הבן אדם לא רוצה הביתה ובגלל שהוא באמת אוהב את מה שהוא עושה הוא לא מפסיק ״להרים״ עד שמנהל באירוע מגרש אותו בכח !!! אז לכל מי שמחפש משהו מעבר ולא נופל בשטיקים והולך עם העדר, יניב באמת באמת מהלב תהיה הבחירה הכי חכמה שלכם לאותו ערב. תודה לך בומי על ששמחת מכל הלב חתן וכלה.
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מקצועי בטירוף ואיש מקסים! היה לנו כייף גדול לעבוד מולו דווקא בתקופה שלפני החתונה. נפגשנו איתו פעמיים לזמן איכות מוזיקלי בו שמענו מ-ל-א מוזיקה במטרה שהוא יבין בדיוק מה הטעם שלנו ומה אנחנו רוצים. פתח אותנו לסוגי מוזיקה חדשים ובעיקר עשה הכל כדי שיהיה מושלם! באירוע עצמו ידע לזהות בדיוק מה הקהל שלנו רצה, סטה במידת הצורך מהתכנון והקפיץ את כולם! מומלץ בחום למי שמחפש די.ג'י קצת מחוץ לקופסא!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up