כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
שזור בקסם - עיצוב אירועים ועמדות שזירה

שזור בקסם - עיצוב אירועים ועמדות שזירה

שזירת פרחים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yaelva1993   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי שיחת טלפון אחת היה לי ברור שאסגור את הזר אצל לימור! כמה סבלנות, והקשבה. שלחתי לה מגוון של תמונות של זרים שאהבתי אבל הם לא בדיוק מה שחיפשתי, היא מייד הבינה מה אני מחפשת, הציעה הצעות, הסבירה על הפרחים שמתאימים לעונה והכינה לי את הזר המושלם שרציתי! הצלם: שי שחר
הצג עוד

eliran.lalezari   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור מדהימה מכל הבחינות, מקצועית, בעלת אינטלגנציה ריגשית גבוהה ומעל הכל היא הבינה מה אישתי רצתה בעיצוב של האולם והחופה! אנחנו ממליצים בחום על לימור כמעצבת אירוע שלכם, היא גמישה במחיר, עשתה עבודה נפלאה והכי חשוב עם חיוך.. :) היא מאוד סבלנית וסובלנית, ולמי שחי בארץ יודע שסבלנות זה מצרך מאוד יקר.. אז אל תמתינו אפילו דקה נוספת ותתקשרו אליה! לימורי הרבה תודה על הכל!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור עיצבה לנו את כל החתונה בחצר ביתינו ושזרה את הפרחים. היא נתנה מעל ומעבר - מקצועיות, יצירתיות, אכפתיות, נועם וקסם של יופי! החצר הפכה לגן של קסמים!
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
פגשנו את לימור באירוע מאחורי דלפק פורח וזורח, עם חיוך מאיר על פניה , אדיבה, נעימה, שרירותית ומקצועית , מאוד נהננו, היה מקסים 🌼🙏🏻😁
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
פניתי ללימור בעקבות המלצות חמות מקרובים לי ולא התאכזבתי, להפך. האורחים התקשטו בתכשיטים המהממים שלה, וגם פינקה אותנו בזר פרחים בסוף האירוע שהחזיק מעמד שבוע וחצי. בעיקר כיף נעים ומקצועי. אין ספק שנעבוד שוב יחד. תודה רבה :)
הצג עוד

razbergman   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור היא פיה של יופי, נתינה ואסטתיקה. היה לי ברור מההתחלה שכל מה שהיא עושה מביא ברכות וקסם
הצג עוד

ליהי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
90 מתוך 100
חיפשתי שוזרת פרחים לאירוע, מצאתי את לימור. היא מאוד נחמדה ועזרה לי גם להתאים את המחיר לתקציב שהיה לי. עם זאת אני חושבת שהגיעה למעט זמן בחתונה, ביחס לתשלום שקיבלה
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור הנהדרת קישטה אותנו ואת החגיגה שלנו בשלל צבעים ופרחים - היא הכינה לנו (שתי כלות) קישוטי שיער הורסים, זר כוונה יפהפה ועמדת שזירה באירוע, כך שכל האורחים היו גם אביביים ופרחוניים. לימור עשתה הכל במקצועיות, נועם, עדינות ועומק. כל התקשורת הייתה נעימה ואישית ובאמת הרגשנו שהיא הביאה עמה עוד קסם לאירוע שלנו.
הצג עוד

shir.donyze   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
משיחת הטלפון הראשונה שלי עם לימור הבנתי שמדובר באדם מיוחד, מלא בקסם ונתינה! כך בדיוק הייתה החוויה עם לימור לאורך כל הדרך, הייתה זמינה לכל שאלה ובקשה, סבלנית, נעימה, וכמה כישרון יש לה! התחתנו ביום העצמאות בצהריים, לא השתגענו עם עיצוב האולם אז חשבתי שקצת פרחים יעשו את העבודה. סידור החופה, עמדת הפרחים ותכשיטי הפרחים פשוט הפכו את החתונה שלנו לקסומה! האורחים עפו על האטרקציה, הצלמים השתגעו על התמונות עם הפרחים ואנחנו היינו פשוט מאושרים שבחרנו בה. בנוסף לכל, בקשתי מלימור שתכין לי גם זר כלה מגספניות( יומיים לפני החתונה), מלבד שהזר היה מושלם, לימור שזרה לי בתוך הזר פתקים קטנים עם איחולים מרגשים, בחיי שזה התחיל לי את הבוקר של החתונה עם חיוך ענק. ואם כל זה לא מספיק, לימור אשכרה נשארה לרקוד איתנו ברחבה( בחורה מיוחדת כבר אמרתי?). בקיצור ההמלצה הכי חמה שלי! אין עליה!
הצג עוד

סתו   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לימור המדהימה שזרה לי זר כלה. קיבלתי אין סוף מחמאות!! יצא מושלם בדיוק כמו שדמיינתי. הזר היה קלאסי והוסיף המון ללוק. בשיחת טלפון אחת לימור מיד הבינה את הסגנון וקלעה בול לטעמי. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up