כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הממגנטת

הממגנטת

מגנטים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגעתי לממגנטת מחתונה של אחות שלחברה טובה שלי, היא היית הצלמת מגנטים באירוע והתלהבתי ממנה ממש! המגנטים שלה איכותיים ומהממים! אני כל כך שמחה שבחרתי בך, יש לך אנרגיות טובות, את נעימה וכולם עפו עלייך! תודה רבה עינת!
הצג עוד

Barak   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עינת הייתה צלמת המגנטים בחתונה של אחי, ומאז המגנטים שלה תלויים על המקרר שלנו והם הכי יפים, גם אחרי שנים. וכשהתחלנו לתכנן את החתונה שלנו ידענו שהיא תהיה הראשונה שנפנה אליה.קיבלנו מיד בתחילת השיחה וייבים כיפיים, שמחים, נעימים וידענו שאפשר לקבוע.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עינת צילמה ב 2 חתונות אחרות שהייתי בהם והיא הייתה פשוט ואווו, בהחלט ממגנטת.בחורה נעימה וכייפית, התמונות מעולות, השירות שלה מצוין ואני פשוט ממליצה בחום!גם האורחים ציינו שהיא מדהימה וכבר כמה לקחו ממני את המספר לאירוע הבא שלהם
הצג עוד

Nivi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל עינת הגענו דרך המלצה של צלם הסטילס (איגור לובינסקי) ואנחנו ממש שמחים שבחרנו בה! לאורך כל הדרך הייתה נעימה וזמינה לכל דבר. היא עיצבה לנו מסגרת למגנטים בדיוק כמו שרצינו שתתאים לקו העיצוב של ההזמנה ודאגה שנאהב את התוצר. באירוע הייתה בוייב טוב ואנרגיות מפוצצות, לא הפסיקה לעבוד ולהוציא מגנטים ואנשים עפו עליה! אנחנו חזרנו מיום האירוע עם כמות מגנטים שאיפשרה לנו למלא את דלת הכניסה לבית והתמונות איכותיות ויפות!
הצג עוד

Tom   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
עינת הממגנטת,תמיד אומרים שהמגנטים הם בשביל האורחים, ואין ספק שהם עפו עליה! תמיד הייתה עם חיוך, נעימה ונכונה לצלם כל אחד ואחת. עינת הגיעה גם לצילומי משפחות וצילמה תמונות ממש יפות ומרגשות.נעימה ושירותית עם עין מקצועית, ממליצים בחום!
הצג עוד

רון   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עינת הממגנטת הייתה מלאת אנרגיות. נתנה לנו להרגיש הכי טוב והמגנטים יצאו מושלמים. האורחים עפו על כל התמונות ועל ההשקעה שלה בכל תמונה.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואלה לא ציפיתי שאורחים בחתונה יחמיאו לי על הצלמת מגנטים, אבל זה מה שקרה!הגעתי לעינת מחתונה של חברים שבה יצא לי מגנט מהמם בזכותה ^^ ובהחלט לא התאכזבתי. לעינת יש אנרגיות כיפיות בטירוף, היא יודעת לתפוס רגעים אמיתיים והמגנטים שהיא הוציאה לנו ולכולם פשוט מהממים. מומלצת בחום!!
הצג עוד

Narkis   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כאשר תכננו את החתונה חיפשנו צלמ/ת מגנטים. הסתכלנו על המקרר בבית של המשפחה של אמא שלי וראינו את כל המגנטים דהווים/מקולפים/ללא צבע מלבד המגנטים מהחתונה של אחותי שהתרחשה בשנת 2016! ואז נזכרתי בעינת המהממת. שהייתה אחראית על המגנטים בחתונה של גיסי ואחותי וכולם זכרי אותה גם לטובה ביחסי האנוש והחיול המדבק שלה והאנרגיה הטובה. פנינו אליה ולשמחתנו היא הייתה פנויה! עזרה לני לבחור מסגרת למגנט, הייתה זמינה לכל שאלה ונוח להתנהל מולה ! סגרנו איתה ואכן אחרי האירוע קיבלנו מלא מחמאות על עינת שהיא כל כך מהממת ומקסימה, חייכנית, הוציאה מלאאאאא מגנטים בעקבות שנראים איכותיים ואין לנו ספק שישארו גם כמו חדשים עוד הרבה שנים קדימה! גם אנחנו קיבלנו שקית מתנה יפה מלאה במגנטים +הגדלות עברונו והמגנטים כל כך איכותיים . אם אתם מחפשים צלמת מגנטים לאירוע רק עינת הממגנטת!!! אוהבים אותך !!!
הצג עוד

benshoshani6   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לעינת הגענו דרך המלצה של חבר מהעבודה. עינת הייתה זמינה בשבילנו בכול עת. היא עיצבה בשבילנו במיוחד מסגרות שונות לחתונה. במהלך האירוע הייתה מאוד חמה ונעימה. הרגשנו מאוד בנוח להצטלם והתמונות יצאו מדהימות. אנחנו עד היום לא מפסיקים לקבל מחמאות על עינת עצמה והתמונות המדהימות שהיא צילמה. אם אתם מחפשים מגנטים -תבחרו בעינת הממגנטת.
הצג עוד

M   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל עינת דרך המלצה מקבוצת מתחתנים, עינת מקצועית וקיבלנו עליה המון פידבקים מעולים מהאורחים בחתונה. תמיד הייתה נוכחת
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up