כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יאיר ז'וראט

יאיר ז'וראט

תקליטנים
טלפון:052-6628196
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני שבוע ויאיר היה הדיג׳י שלנו מהרגע הראשון הרגשנו שהוא ממש אחלה שיש עם מי לדבר הוביל אותנו ודאג להתריע לנו להכין דברים מראש ודאג שהכל יהיה מושלם גם כשאנחנו לא עמדנו בזמנים. בארוע עצמו יאיר היה מהמם מקצועי התאים את עצמו לקהל המגוון וקיבלנו פידבקים מעולים מהקהל ככ שמחים שהיה איתנו ייעץ וחיטה אותנו ועשה לנו את הארוע שמח ומרגש. ממליצה מכל הלב אין עליו!!!!! המון המון תודה יאיר על ערב מדהים (דנה ויאיר) 🙏
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יאיר נפגש איתנו מספר פעמים לפני האירוע, אפשר לנו להביע את עצמנו בבחירת השירים ולגמרי הלך איתנו בכל הבקשות שלנו. האירוע היה מדוייק, הוא הרגיש את האורחים ואותנו. היה מקצועי, אדיב, נעים והכי חשוב השאיר את המסיבה ערה עד שאנחנו לא יכלנו יותר. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

לין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולמי אגדתא והגענו ליאיר דרך חבר שלנו שאמר "יש לי את הדיג'יי שלכם לחתונה" ואכן כך היה - יאיר אדיב ונעים, מלא סבלנות לכל מה שתגידו. יודע להתאים את עצמו לכל מיני סגנונות - שירי דאנס, רוק, מזרחית ואפילו לריקודים הכורדיים המסורתיים שהיו אצלנו ;-) ועושה שמח חבל על הזמן. יאיר מדייק בזמנים, נותן מעצמו 110% ותמיד היה זמין עבורנו לכל מה שרצינו. הכי חשוב זה להיות רגוע בחתונה, וכשיש לך די ג'יי שהוא גם תותח על מהחלל (כאמור יאיר) אתה יכול להיות רגוע ופשוט להנות ולקרוע את הרחבה. ממליצים בחום גדול על יאיר!!
הצג עוד

Nurit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במטע זיתים כרמי יוסף, לגמרי בטבע, ויאיר פשוט העיף אותנו באוויר!! הגעתי אליו דרך אחות של בן זוגי שהייתה בחתונה בה הוא ניגן. עוד לא נתקלתי בכזה די ג'יי כל כך קשוב ומקסים! הוא לא היה יכול להיות יותר מדוייק , זה היה מושלם! לא בחרנו במוזיקה מיינסטרימית בכלל, והוא ידע פשוט לגרום לזה לקרות, כולם כולם נהנו בכל הגילאים!! יש לנו חברים חובבי מוזיקה מושבעים שלא מפסיקים לשאול אותי מי זה הבנאדם הזה ומה זה הקסם הזה שהלך שם. פשוט הבחירה הכי טובה שלנו. אפילו המחיר שלו הוגן. בחור צנוע ומקצועי ברמות אחרות.
הצג עוד

kini10   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אין על יאיר! מקסים, מקצועי ובלי פוזות :) הגעתי אליו דרך המלצה של חברה והוא ללא ספק אחת הבחירות המוצלחות שעשינו בחתונה. יאיר הרגיש את הקהל והתאים לו את המוזיקה, הצליח לשלב מגוון מוזיקלי שיתאים לכל הגילאים שהיו בחתונה, כולם היו סופר מרוצים ורקדו המון! הוא היה מתוכנן ומסודר וגם ידע בדיוק לתזמן רגעים חשובים (כמו שיר שבירת הכוס ועוד). תזמינו אותו בלי לחשוב פעמיים (לפני שזוג אחר יתפוס את התאריך).
הצג עוד

Lilo   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אין לנו מילים! באמת אחת ההחלטות היותר טובות שעשינו!! נתחיל בזה שהוא פשוט מקצועי בטרוף! ובאמת יודע את העבודה! יאיר התאים את עצמו אלינו כמו כפפה, היה קשוב סבלני ( כולל קבלת שירים אחרונים ב12 בלילה לפני החתונה, כי פתאום נזכרנו במשהו) נתן לנו ליווי מושלם עד ליום החתונה. וכמובן נתן הופעה מושלמת ביום עצמו. אפילו במהלך קבלת הפנים אנשים באו אלי והחמיאו לנו על המוזיקה. בחור פשוט נדיר!! אנשים לא ירדו מהרחבה לרגע. תודה יאיר, עשית לנו את החתונה !!!
הצג עוד

Itay   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
יאיר המלך! לאורך כל הדרך יאיר היה קשוב לזוג לא פשוט שיודע מה הוא רוצה ואיך... היה לנו חתונה מדהימה שבזכות המוסיקה שניגן יאיר אנשים לא הפסיקו לדבר עליה עד היום, חצי שנה אחרי. רצינו מסיבה מיוחדת שתפגע לכל הגילאים ולכל הסגנונות. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה! חשוב לי לציין שאין יותר חשוב מדיג׳י קשוב שמבין אתכם ואת הקהל (חשוב שתכירו את הקהל שלכם בעצמכם) ויאיר הוא בדיוק כזה. אז תודה יאיר על הכל ובהצלחה למתחתנים הטריים. אוהבים מריה ואיתי
הצג עוד

arielemet   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
המלצה על ״יאיר ז׳וראט ״ על יאיר שמענו מזוג חברים ששמע אותו בחתונה כמה חודשים לפני . קבענו איתו ומייד הרגשנו שיש חיבור . אנחנו התחתנו ביום שישי בצהריים ויאיר התאים את המוזיקה לאווירה ולבקשות שלנו באופן מושלם. כולם רקדו מילדים ועד מבוגרים . זמן רב לאחר החתונה עוד דיברו איתנו כמה כיף היה בחתונה שלנו .
הצג עוד

narinzimbalista   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
יאיר היה, ללא ספק, אחת הבחירות הכי נכונות שעשינו לקראת החתונה. הוא קשוב ומקסים, ומלא סטייל ואינפוט משלו - שהתאים לנו ולאורחים באופן הכי מדויק. אף אחד לא נשאר אדיש אליו ולבחירות שלו, ומעבר להרבה מאוד ריקודים, הוא יצר את האווירה הכי נכונה לאורך כל היום. אוהבים, רוני ונרין.
הצג עוד

Eti   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במטבח של רמה ב16.10.15 בחתונת יום. ליאיר המקסים הגענו דרך חברה טובה שהמליצה עליו בחום ובעקבות זאת הגענו לשמוע אותו מתקלט בכמה חללים ומקומות שונים בתל אביב. מהצליל הראשון התאהבנו בסטייל שלו וידענו שהוא הבחור שלנו! קבענו איתו פגישה ובאנו מוכנים עם רשימת שירים וגיוונים שרצינו שישמיע בחתונה והוא פשוט ישר קלע בול, נכנס לראש שלנו והבין בדיוק מה אנחנו רוצים ומה הטעם המוזיקלי שלנו. הכל פשוט זרם איתו בנינוחות והוא נתן לנו הרגשה שאנחנו ביידים טובות, ושיש לנו על מי לסמוך בעיניים עצומות, גם מבחינה מקצועית, יצירתית וגם מבחינת היחס האישי המדהים שלו. נתנו בו בטחון מלא כי הוא נתן לנו את התחושה הזו וגם ידע לתת את עצותיו החכמות מנסיונו הרבה בהבנת הקהל ואיזה שירים יתאימו לאיזה חלק באירוע. בנוסף, המשפחה שלי היא גרוזינית והיה לי חשוב לשלב מוזיקה גרוזינית באירוע ויאיר פשוט השיג את כל השירים שביקשתי בקלות וגם ידע בדיוק מתי לשים אותם כדי לסחוף את כל הקהל בריקוד המסורתי ולא רק את הגרוזינים עצמם. פשוט מושלם! יאיר הוא בן אדם מקסים, נעים, חייכן, רגוע, מקצועי בטרוף, ובעיקר אוהב מוזיקה ומבין במוזיקה ויודע לפזז ולעשות שמח באירוע עצמו- שם ממש הרגיש את הקהל ואת פעימות הלב שלו וידע לקרוא אותו ולהתחשב בבקשותיהם עם שמירה על הטעם המוזקלי האישי שלנו לאורך כל הדרך. הרחבה תמיד הייתה מלאה ואפילו בסוף כשכבר המקום הנמיך את הסאונד- אנשים עדיין נשארו על הרחבה ורקעו ברגליהם כי לא רצו להפסיק לרקוד! היה לנו ממשששש כיף!!! תודה יאיר! אתי ועמרי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up