כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ארתור ארונוב - תיעוד סיפורי חתונה

ארתור ארונוב - תיעוד סיפורי חתונה

צלמי סטילס
טלפון:0508090172
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 7 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yuliazenin   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
לא תמצאו צלם יותר מקצועי ממנו!ארתור אחת הבחירות הברורות שהיתה לנו! צלם מוכשר בטירוף, כל תמונה עם רגש, פשוט אלוף אמיתי, מתעד את הרגעים הכי מרגשים שיש בכישרון שיא.ארתור זורם מצחיק ומעביר את היום בכיף, בעל יכולות תקשורת מטורפות ויכול לגרום לכל אחד להרגיש נוח בסיטואציות הכי מביכות שלהם, הגישה שלו לכל האירוע הוקרנה לאחרים סביבנו והכל זרם בצורה הכי מושלמת שיש.ממליצים בחום!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ארתור היה נעים זמין ואכפתי מהתחלה ועד הסוף! :) היה לו חשוב להכיר אותנו גם לפני ובאמת להבין מה נוח לנו ומתאים לנו והוא ידע לזרום איתנו בדרך שלנו בכייף ובקלילות! היה לנו כייף גדול ביחד! ממליצים בחום!
הצג עוד

Ori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב25.8 , אז היה ברור לנו שהצלם שלנו יהיה ארתור, מהרגע שארתור נכנס לחדר ההתארגנות הוא הקרין רוגע,שמחה, הוא הצחיק אותנו המון והיום הפך להיות קליל ולא מתיש , הוא תיעד כל רגע מרגש מההתארגנות ועד סוף החתונה. הבחירה הכי טובה שעשינו,לא תמצאו צלם יותר מקצועי ממנו!
הצג עוד

מזל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ארתור האלוף!! אחת הבחירות הברורות שהיתה לנו! צלם מוכשר בטירוף, כל תמונה עם רגש, פשוט אלוף אמיתי מתעד את הרגעים הכי מרגשים שיש וכל תמונה מספרת סיפור בנוסף לזה שהוא צלם מושלם הוא מזמן נכנס לנו ללב והפךך לחבר!! ארתור זורם מצחיק ומעביר את היום בכיף, מומלץ מהלב!
הצג עוד

Pinto   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת, וואו! לא רק שהתמונות יצאו מהממות והאיכות מטורפת, ארתור הפך את הצילומים להרבה יותר קלילים ונעימים. הוא צילם כל רגע ורגע, ופשוט הפך את האווירה לנעימה וכיפית. ארתור מדהים גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית-היה לנו כיף לבלות איתו את כל היום (בסופו של דבר זה צילומים מהצהריים), היה מצחיק וקליל ופשוט נהנינו. ללא ספק שהבחירה בארתור לצלם שלנו היא ההחלטה הכי טובה.
הצג עוד

Ronnie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשהחלטנו להתחתן היה ברור לי שאנחנו נבקש מארתור לתעד את הרגעים הכי מיוחדים שלנו. ארתור מתישהו כשהיינו צעירים יותר והוא ליווה המון אנשים שאני מכירה בחתונות ואירועים מיוחדים אחרים. ארתור בעל יכולות תקשורת מטורפות ויכול לגרום לכל אחד להרגיש נוח בסיטואציות הכי מביכות שלהם. הבנזוג שלי ואני לא חסידים גדולים של סלפים ותמונות ופחות בקטע של אור הזרקורים. ארתור הבין את זה במהירות ופשוט גרם לכל היום המאוד לחוץ הזה להיות הכי נעים שיכול להיות. כשהוא נכנס הכל הפך להיות רגוע יותר ופשוט יותר. הבנזוג שלי ואני הרגשנו הכי נינוחים שיש וזה פשוט הפך את כל החוויה להרבה יותר נעימה. הגישה שלו לכל האירוע הוקרנה לאחרים סביבנו והכל זרם בצורה הכי מושלמת שיש. המשפחוץ, האורחים ואנחנו כמובן לא הפסקנו לעוף על ארתור ומני על כמה מבינים הםה היוף האופן הם תמכו בכל דבר ומאו פתורנות יצירתיים ומצויינים. התמונות באיכות מטורפת ואנחנו נראים בהן הכי אנחנו שיש (מה שלנו היה חשוב מאוד). בקיצור ארתור הוא האיש לתרגם מציאות לתמונות בצורה כי טבעית, נינוחה ומקצועית שיש!!
הצג עוד

Tanya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את ארתור אני מכירה המון שנים ואחרי ששמעתי אינספור המלצות עליו, לא היה לי ספק שהוא האדם המושלם לפנות אליו לצלם את החתונה שלנו
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את ארתור הכרתי מהסביבה הקרובה, את העבודה המדהימה שלו הכרתי דרך הפייסבוק. אני זוכרת את התמונה הראשונה שראיתי, נדהמתי מכמות הכישרון והדיוק, החוויה של הזוג והרגשות שלהם ממש עברו דרך התמונה ונגעו בי. כשפגשנו את ארתור הבנו כמה אנחנו ברי מזל. זכינו בצלם שהוא הרבה מעבר, הוא פסיכולוג, הוא חבר ואוזן קשבת, והוא כתף תומכת ברגעים שבא לך לברוח מהכל. ארתור יודע להגיע בדיוק את המילה הנכונה לאותו רגע, מעבר לזה הוא קורע מצחוק, זורם וחברותי ממש, ככה שכל המלווים שלנו התאהבו בו לחלוטין. לאורך האירוע ארתור מסתווה לו בין האורחים ומתעד רגעים ששווה לתעד, הוא לא דוחף, דורך או מזיז כדי לצלם, הוא פשוט שם והקסם קורה. ואז מגיעות התמונות, ו- וואו, וואו של תמונות!!! הכל טבעי ולא מאולץ! כל תמונה בצבע, מרגשת ומפעימה. ארתור, אתה המלך שלנו. ללא ספק בכל יום אתה פוגש חבר, וארתור הוא החבר שפגשנו לחתונה שלנו. אוהבים אותך!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב נתחיל ונאמר שארתור הוא הבחירה הכי טובה שעשינו בארגון החתונה שלנו! ארתור הוא אמן אמיתי! פשוט אלוף בלתפוס רגעים קטנים שהופכים עם הקסם שלו לתמונות מדהימות ומרגשות. ומעבר לתמונות המדהימות שבאמת מדברות בעד עצמן, לא היינו צריכים יותר מכמה דקות שיחה בסלון שלו בשביל לדעת שהוא ה-אחד! (ובכל זאת התנחלנו אצלו כמה שעות חח) הוא כל כך מקסים ומצחיק, וזה האדם שאתם רוצים שיעביר איתכם את היום הכי כייפי בחיים שלכם. לא הפסקנו לצחוק לרגע בזמן צילומי הזוגיות בבוקר החתונה, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים בשביל להפיג את המתח. אוהבים אותך!! נעה ואלעד
הצג עוד

כרמל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ארתור הוא הבחירה הכי טובה שעשינו!! התחתנו ב25.1 ביום הכי גשום בשנה ולמרות ואולי אפילו בזכות יצאו לנו תמונות מדהימות ונדירות! ארתור לא סתם מצלם אלא עושה אומנות ורואים את זה בתמונות, הגשם מבחינתו הייתה עוד הזדמנות ליצור תמונות מגניבות. כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו שארתור אח, האווירה איתו נעימה וכיפית. היה לנו חשוב מאוד לבחור ספקים שיהיה לנו כיף איתם, ארתור ואביב עשו לנו את יום החתונה למושלם! גם המשפחה והחברים הקרובים שליוו אותנו עפו עליו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up