כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אמרלו עיצוב אירועים

אמרלו עיצוב אירועים

שזירת פרחים
טלפון:050-9710166
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
yairimor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בשישי צהריפ והיה לי ברור שהמקום חייב להיות מואר בפרחים צבעוניים ומשמחים. הסתכלתי ברשת על כל מיני ספקים ועם אף אחד לא הייתי שלמה. את המספר של אמרל קיבלתי במקרה מחברה שראתה דוכן שזירת פרחים שלה באירוע אחר. אמרל היא אחת הספקיות הכי מוצלחות שהיו לנו באירוע!! קודם כל הגמישות - התחלנו בדוכן שזירה, הוספנו עיצוב חופה, סיימנו גם בעיצוב מרכזי שולחנות וסלסלאות לשושבינות. לאורך כל הדרך היה לי עם מי לדבר, הרגשתי שאני מדברת עם מקצוענית אמיתית. יומיים לפני הוספנו גם קישוט גיפ בחניה. הבנות עשו עבודה נפלאהההה המקום היה קסום!! הגענו בבוקר והכל היה כל כך יפה! האורחים לא הפסיקו להחמיא כולם לקחו בסוף פרחים לשבת. לא יכולתח לדמיין עיצוב יפה יותר. והכל ברוגע ובקשב ובסבלנות אין קץ.מומלץ מומלץ מומלץ ושווה כ ל שקל
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על אמרל!! העיצוב שאמרל עשתה בחתונה היה מרהיב ושידרג את המקום שגם כך היה מהמם. היא מקצועית, פרפקציונסטית, נעימה ויצירתית. סיכמנו על כיוון כללי ונתתי לה יד חופשית והיא פשוט התעלתה על מה שחשבתי שיהיה. הבחירה בה הייתה נהדרת!
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
אמרל המדהימה והמוכשרת!!!! וואו את פשוט חלומית מהרגע שהכרנו אותך רצית רק לעשות לנו את החתונה הכי מושלמת שיכולה להיות, יחס אישי, קבוצת ווטסאפ אישית שהכי גרמה לנו ליחס אישי ולתחושה של שיתוף ורצון מהמם. את כשרונית בטירוף והצלחת להרים לנו אירוע של החיים מעוצב בדיוק כמו שרצינו ואפילו מעבר. את כלכך נעימה ומהממת וכשרונית בטירוףףף!!! אני כלכך שמחה שזכינו בך לעצב לנו את האירוע הכי מושלם. אלפי תודות ומלא נשיקות! אין מה להתלבט אף אחת לא משתווה אלייך!
הצג עוד

Sheer   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על אמרל המהממת, שעיצבה לנו את השולחנות, החופה והבר בדיוק כמו שרצינו ! הכל יצא מהמם, לא הפסקנו לקבל מחמאות ! היחס, השירות והמקצועיות, אין דברים כאלה! ממליצים בחום!!! פשוט אלופה!
הצג עוד

אילנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אמרל מקסימה והצליחה להוסיף צבע לאירוע שלנו. סגרנו איתה גם על הוספת פרחים על השולחנות וזה יצא מהמם! לחתונת צהריים זה התאים כמו כפפה ליד. האורחים התלהבו מאוד והתקשטו ולנו זה עשה טוב לראות את זה. אפילו הצוות של גן האירועים התקשט וזה הוסיף שמחה ואור לאירוע. ממליצים בחום !!!!
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הזמנו את אמרלו לעיצוב ברית של האחיינים שלי והתוצאה הייתה מדהימה! קיבלנו יחס אישי וחם לאורך כל הדרך וביום האירוע כשנכנסנו לאולם הכל היה הרבה יותר יפה ממה שציפינו! כל האורחים התלהבו וקיבלנו מחמאות רבות . בקיצור למי שהגיע לכאן ומתלבט.. זו ההחלטה הנכונה, מומלץ בחום!!
הצג עוד

inbar24   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הזמנו את אמרלו להקים דוכן תכשיטי פרחים באירוע סוף שנה לארגון שלנו ונדהמנו מהתוצאה.... ראשית כל, האדם מאחורי הדוכן - אמרל! באופן כלשהו היא מצליחה להגיע לכל אדם ואדם, להתאים לו את התכשיט, לעצב ביחד איתו, בסבלנות, בצחוק ובאהבה. מבלי ששמנו לב, תוך זמר קצר, כל האירוע הפך להיות אחר: כל הנשים הסתובבו עם תכשיטי פרחים, על הידיים, בשערות, סיכות, קשתות, מרוב שזה היה יפה, גם כמה גברים הצטרפו לחגיגה, הפרחים לא רק הכניסו צבע ויופי אלא גם שמחה..פתאום, כולם היו לבושים בתכשיטי פרחים מקסימים ויש כאלה שמספרים לנו שהם שומרים את התכשיטים עד היום ושהם עדיין יפים גם עם הפרחים היבשים. מאז, אנו מזמינים את אמרל באופן קבוע לאירוע סוף השנה שלנו. ממליצה בחום! דוכן אחד קטן שעושה שינוי גדול...
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up