כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

invite me
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עידו ודנה   כתב/ה חוות דעת לפני 12 שעות
20 מתוך 100
האתר שלהם פרוץ מבחינת אבטחת מידע. רדפתי אחריהם יותר מידי פעמים כדי שהם יסגרו את זה (למען הסר ספק, אני לא מרוויח מזה כלום - עשיתי את זה באופן התנדבותי).אם חשובה לכם אבטחת המידע של החברים שלכם - לא הייתי משתמש בהם בכלל!!!חבל לי שאני צריך להגיע למצב שאני כותב פה את זה כדי שהם יצרו איתי קשר (פניתי אליהם לפני מעל שנתיים).
הצג עוד

AR   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
55 מתוך 100
החלטנו לעבוד עם אינוויט מי בגלל שמערכת ההושבה של האולם עובדת איתם ולכן זה היה הכי נוח.בעבקות המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה שבוע לפני האירוע, ושלחנו הודעות ביטול דרך מערכת אינוויט מי.גילינו לאחר השליחה שלא כל המוזמנים קיבלו את ההודעה. לאחר פניה לשירות לקוחות, הבנו מהם שהם יכולים לראות שאורחים מסוימים לא קיבלו את ההודעה, אך לא הסכימו לשלוח להם במיוחד סמס, או להגיד לנו מי האנשים האלה. דבר זה גרם לנו לתסכול רב וחוסר נעימות מכיוון שאנשים פנו אלינו לבדוק האם מתקיימת החתונה. מאוחר יותר, לאחר שקבענו תאריך חדש לחתונה, אינוויט מי רצו שנשלם מחיר מלא עבור השירות למרות שבפעם הקודמת קיבלנו אותו רק באופן חלקי.כמובן שבשלב זה לא היינו מוכנים לשלם להם ולקחנו חברה אחרת.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
40 מתוך 100
ממשק לא נוח ולא ברור. אין אפשרות לערוך את תוכן הסמס שנשלח עם ההזמנה (שזה ממש בסיסי). גם אחרי שכתבנו תבנית אישית לסמס התזכורת, מה שנשלח הוא התבנית האוטומטית שלא רצינו, כנ״ל לגבי סמס תודה יום למחרת האירוע - הוא פשוט נשלח בלי שבחרנו תבנית. בשורה התחתונה לא מרוצים ולא ממליצים.
הצג עוד

Eliran   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
30 מתוך 100
עשינו אצלם אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה שלנו.נתחיל מזה שהאתר נתקע המון, לא ידידותי למשתמש, מבחינת אישורי הגעה אנחנו היינו צריכים לשלוח את שלושת ההודעות בעצמנו, אנשים שהם היו אמורים להתקשר אליהם לוודא הגעה אמרו שלא ראו את השיחה בכלל ובסוף גם את ההודעת תזכורת יום לפני האירוע הם שלחו ללא השמות שלנו. אנחנו ממש מאוכזבים ואם היינו צריכים לבחור שוב בהחלט לא היינו בוחרים בהם .
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
35 מתוך 100
ההודעות עדיין באס אמ אס וזה לא מועיל. הם רצופות ביצים וזה לא עוזר. התזמון גרוע. לא באמת מוודאים שמי שלא ענה מגיב גם לא בטלפון וחבל.
הצג עוד

Shachaf   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
היו תמיד זמינים ונחמדים וענו לנו על כל שאלה הכי קטנה. ההתנהלות הייתה מצוינת והממשק שלהם ממש נוח. מאוד ממליצה עליהם.

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
תמיד זמינים לכל שאלה מהרגע להרגע! גם כשרצינו להוסיף שירות ייחודי. אישורי הגעה באמת שיקפו את המצב בפועל. לא היו בעיות כלל. היו נחמדים שיא!
הצג עוד

יצחק   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
30 מתוך 100
לא ניתן להשיג אותם בפלאפון, הם לא זמינים.האישורי הגעה מוגבלים מאוד בתוכן שלהם, לא ניתן לכתוב הזמנה גנרית והכמות מוזמנים מוגבלת עד 3
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
סגרנו הכל בשיחת טלפון אחת, אינפורמטיבית וטובה, מחיר משתלם לכל הדעות, תמיד עונים בזמן וגם אם לא עונים אז חוזרים ישר.שירות אדיב ומקצועי תמיד, ממשק ניהול נוח ואינטואטיבי, אין מה לדבר, חוויה מעולה ❤️
הצג עוד

shirtza   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
50 מתוך 100
החלטנו לסגור עם אינווט מי בגלל החבילה והמחיר המשתלם. בפועל גילנו שהמערכת לא משוכללת, והיו הרבה טעויות (אורחים כפולים, אסמסים שיצאו לא מדויקים). בנוסף שירות הטלפונים התחיל באיחור משמעותי ואנחנו נאלצנו לעשות את רוב הטלפונים בעצמנו. בנוסף, ההסבר לשימוש המערכת היה דל וחסר, היינו צריכים להיות כל הזמן בקשר עם שירות הלקוחות לשאול שאלות.המלצה- הרבה אנשים לא רואים אסמסים או נמצאים בחו"ל. צריך לאפשר שליחת הודעות בווצאפ. לחיוב נגיד שהשירות לקוחות אדיבים וזמינים, עזרו לנו בכל פעם שהייתה בעיה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up