כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הג'ירפה והתנין

הג'ירפה והתנין

קייטרינג לאירועים
טלפון:0524890838
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מיכאל היקר והצוות הנהדר שלו היו חלק מרכזי בחתונה שלנו. היה מושלם! האוכל היה נהדר (אכלנו בעצמנו 😃) ואנשים לא הפסיקו להתרגש ממנו. הצוות היה כל כך נעים ואדיב והעבודה עם מיכאל לאורך כל הדרך היתה פשוט כיף.
הצג עוד

lironengl   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל התנין (מיכאל) הגענו אחרי שעשו קייטרינג בחתונה של חברים שם התרשמנו לטובה מהאוכל. ערכנו טעימות יחד עם ההורים שהיו נעימות וטעימות. התלבטנו בינם לבין קייטרינג נוסף אך מה שהכריע את הכף היה רמת המקצועיות והביטחון שמיכאל השרה, לצד מחיר מצוין. התקשורת מול מיכאל תמיד הייתה נעימה וקלילה והרגשנו שאנחנו בידיים מצוינות. עשינו חתונה הפוכה ובחרנו בעמדות שוק עם הגשה עצמית, סה"כ היו 5 עמדות - בשר, עוף, דג, טבעוני ועמדת סלטים. לצד כל מנה עיקרית הוגשה גם תוספת. טרם פתיחת העמדות היו מספר מנות מסתובבות למקדימים. בנוסף, 5 קינוחים, שעל אף שהיו פרווה היו טעימים בטירוף, ועמדת לייט נייט של סנדוויצ'ונים עם בשר. כל המנות היו עשירות בטעמים וצבעים ועשויות היטב. האוכל היה מצוין!! גם לפי תגובות האורחים וגם ממה שהספקנו אנחנו לטעום, והאירוע התנהל חלק ולפי מה שסוכם. ממליצים על הג'ירפה והתנין בחום!!
הצג עוד

hadar.sim   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו התאהבנו בקייטרינג של הג'ירפה והתנין.. אין תחליף לאמיתיות והאוירה הטובה כיפית חברית מקצועית ונינוחה שמיכאל יוצר סביבו! לא טעמנו שום קייטרינג אחר, ישר הרגשנו בידיים הכי טובות , ושהאוכל מדהים!וביום של החתונה החברה' של הג'ירפה והתנין עשו עבודה מושלמת והם לגמרי מהאנשים שאנחנו הכי הכי שמחים מהם בחתונה ורוצים להמליץ עליהם מכל הלב!! מיכאל , אביב מנהלת האירוע , וכל העבודים המקסימים כל כך היו מדהימים אחד אחד , אדיבים , בראש כיפי וטוב , עם תושייה ורצון טוב לאורך כל הדרך , ואנחנו לא יכולנו לבחור אנשים יותר טובים לחגוג איתם !! שמחים שזכינו להכיר ושהם ליוו אותנו . תוך כדי ואחרי החתונה שמענו מהמון אורחים כמה שזה האוכל הכי טעים שיצא להם לאכול בחתונות , ושהכל כל כך מדוייק ! מיכאל גם היה הכי הוגן איתנו , סמך עלינו ואנחנו עליו , וסבלני, וזה גרם להכל לקרות מהמקום הכי קליל וטוב! אנחנו ממש ממש מעריכים את הג'ירפה והתנין וחושבים שאין בחירה מוצלחת מזו . תודה !!!
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו למיכאל דרך רועי ושלי (פשוט חופה) וברגע שהכרנו וטעמנו הבאנו שזה פשוט זה
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
קייטרינג מעולה! אוכל מעולה! יחס מעולה! מחיר מעולה!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל בחתונה! כבר בטעימות הבנו שיש פה משהו מיוחד. האוכל המצויין, השירות המדהים ומיכאל האיש והאגדה! היחס החם של מיכאל לכל אורך הדרך, האהבה והדאגה שנהיה מרוצים עד הרגע האחרון. גם באירוע עצמו האוכל היה מדהים, אסתטי מיוחד וטעים! אנשים לא האמינו שיכולים לעשות קינוחים כל כך טעימים פרווה! ממליצים בחום, האוכל מצויין, בשפע מיוחד ומוסיף לאווירה! אם אתם מחפשים אוכל מעט שונה מכל חתונה ועדיין עם פינישים גבוהים לגמרי הכתובת!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אוכל ברמה גבוהה ביותר, נקי, יפה לעין וטעים לחך. מיכאל טוב לב, מפרגן, מקצועי ומדויק. כבר מהטעימות מבינים שהגעתם לידיים טובות.
הצג עוד

Jossef   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
החוויה שלנו עם הג'ירפה והתנין הייתה מיוחדת ומעולה. האוכל טוב ואיכותי, מבוסס על חומרי גלם גליליים טריים ונפלאים. מעל כל אלו מיכאל, איש פשוט מיוחד, מרגיע ותומך והצוות שלו, החל מהשף, דרך מנהלת האירוע ועד אחרון המלצרים היה איתנו בכל רגע, דאג, חייך ונתן הרגשה כל כך טובה מהטעימות ועד אחרי האירוע. הרבה יותר מקייטרינג, פשוט חוויה נפלאה.
הצג עוד

idanmehalel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
בזכות מיכאל והצוות היה לנו ערב מושלם! אירוע מדהים, יפה, מסודר, מאורגן ומתוקתק. מיכאל היה האיש הכי נכון לנו- מהתחלה ועד הסוף. מלא סבלנות לכל בקשה, עושה קסמים מאחורי הקלעים ומגשים כל משאלה, גדולה או קטנה. כל הצוות של הקייטרינג היה מקסים, שירותי, לבבי וחם. מנהלת האירוע מטעמם הייתה מהממת, דאגה לעזור בכל עניין לכולם ועשתה זאת בחינניות ורוגע. המקום היה מעוצב ויפה להפליא, לא הפסקנו לקבל מחמאות. אין גבול למחמאות, הג'ירפה והתנין היא הבחירה הראשונה והכי הכי טובה שלנו!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
רוצים לשתף אותכם בחוויה המדהימה שהייתה לנו עם הקייטרינג המדהים הזה. התחתנו לפני חודש אחרי חיפוש של הדבר שיענה על ציפיותנו, אוכל טוב עם אנשים טובים. בחרנו בגירפה והתנין ברגע הראשון שפגשנו את מיכאל וטעמנו את האוכל. קיבלנו את השירות הכי נעים ואדיב שיכולנו לחלום. אוכל פשוט מצוין עם מגוון רחב ואפשרויות רבות. האורחים נהנו מכל ביס!!!! השירות - כל העובדים פשוט מקסימים חייכנים ולבבים. היו רגישים גם לאנשים המבוגרים יותר ודאגו שלכולנו (כולל החתן והכלה) יהיה נעים ושניהיה שבעים. רק אציין שהחתונה שלנו הייתה חתונת שטח שבה הם הביאו הכל והיו ערוכים לכל דבר שהוא. לא היה חסר אוכל לשנייה! ועזרו בכל דבר שנדרש!!! בקיצור אלופים שאין לתאר. ממליצה בחום!!!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up