כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
גיא שרייבר - צלם

גיא שרייבר - צלם

צילום וידאו וסטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Milena   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגיא דרך המלצה של חבר למקצוע, וכבר ברגע המפגש הרגשנו את ההתאמה המדויקת. בבוקר החתונה גיא הגיע עם סבלנות ומקצוענות וגם רוך ואנושיות רבה ! החוויה עצמה של הצילומים התגלתה כחלק משמעותי מהיום הזה. ברגע שקיבלנו את התמונות נחשפנו כבר למבט ולפרספקטיבה שיש לגיא והוא תפס את כל סוגי הרגעים וגם סיפק לנו תמונות במגוון של ז׳אנרים ושום דבר לא חזר על עצמו ולכל תמונה היתה את הסיפור שלה
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה מזל שגיא היה הצלם שלנו! לא יכלנו לבקש צלם טוב יותר מגיא! לפני שגיא הוא צלם מוכשר הוא בנאדם כזה רגוע וזורם! קל מאוד להתחבר אליו ולהרגיש לידו בנח (דבר מאוד חשוב בצילומי זוגיות) הוא מצלם תמונות יפייפיות ומצליח לתפוס רגעים מושלמים שכיף להזכר בהם לאחר האירוע. אנחנו ממש ממש ממליצים על גיא! אין ספק שהוא יהיה גם הצלם באירוע הבא שלנו.
הצג עוד

DJ Pitzi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גיא הוא צלם יחיד במינו. מוכשר, ענו, חייכן ולא מתחנף. הכי אמיתי שיש. האישיות הנפלאה שלו השרתה עלינו כזו שלווה, שהתמונות מדברות בעד עצמן. תפס בעדשה כ"כ מדויק את הרגעים הנצחיים שלנו. גיא ואנחנו נפגשנו באירוע לפני יותר משנתיים. מאז היה חיבור מופלא ומאז כבר היה ברור שזה יהיה הוא ביום המיוחד שלנו. איזה מזל נפל בחלקנו, תודה!
הצג עוד

Ofer&Noah   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
"אין לראות את הדברים היטב אלא בלב בלבד. כי הדבר החשוב באמת סמוי מן העין." - מתוך הנסיך הקטן מאת אנטואן דה סנט-אכזופרי. ואכן גיא מטיב לראות עם לבו ומצלם תמונות שמשקפות את הדברים הסמויים מן העין. גיא אומן צילום מוכשר ולוכד בעדשתו את הרגעים הקטנים, המחוות העדינות, אך החשובות ביותר. גם הוא בעצמו, זורם וקל. משרה אווירה רגועה ביום המלחיץ ומלא ההתרגשות של החתונה. גיא נתן לנו להרגיש בידיים טובות כל הדרך, כמו חבר טוב שניתן לסמוך עליו. גיא נותן לדברים להיות. הוא לא מביים, לא נדחף, לא מפריע וכך מאפשר לכל אחד להיות מי שהוא. לפני החתונה היו לנו חששות להיות תחת עינה הפקוחה של עדשת המצלמה כל הזמן, אבל בעת צילומי הזוגיות למשל, הרגשנו לגמרי לבד בעולם. מאחלים לכם שגיא יהיה הצלם שלכם ביום חתונתכם ושיצאו לכם תמונות יפהפיות, מיוחדות ויצירתיות, כמו שגיא צילם בחתונותינו! ממליצים בחום ובאהבה!!! נ.ב גיא מתנצלים שלקח לנו כל כך הרבה זמן לכתוב המלצה :)
הצג עוד

ספיר ויובל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
עם גיא נפגשנו קצת יותר מחצי שנה לפני החתונה, בעקבות פוסט של זוג בפייסבוק, שהבטיח שמעבר להיותו צלם מוכשר ומיוחד, גיא הוא פשוט ה-בנאדם שהיתם רוצים שילווה אתכם ביום החתונה.. אז יצרנו קשר, וכבר בשיחת הטלפון הראשונה היה ברור על מה הם מדברים. קמנו ונסענו להיפגש עם גיא בסטודיו הקסום שלו בדרום תל אביב, ומשם הכל התחיל להרגיש מרגע לרגע יותר נכון ומתאים – לנו, ולאווירה שהיינו רוצים סביבנו לאורך החתונה.. ההתנהלות מול גיא הייתה זורמת ונעימה לאורך כל התהליך, החל מהפגישה הכיפית בסטודיו, דרך החודשים שקדמו לחתונה, ועד לקבלת התמונות כחודש לאחר האירוע.. פשוט הרגשנו שאנחנו יכולים להיות רגועים ובטוחים, שגיא יעשה את הקסם שלו וימצא לנו את התמונות הכי מיוחדות ויפות מתוך ים התמונות שצילם.. אלה שתופסות את הרגעים הקטנים והקסומים האלה, שהפכו את היום הזה ואת החתונה הזו למה שהייתה עבורנו.. ביום החתונה עצמו, גיא הגיע והביא איתו ים של חיוכים ואווירה רגועה וכיפית (כאילו לא היה חום של איזה 200 מעלות בחוץ..), ואיכשהו, בכלל בלי שהרגשנו, הספקנו את כל מה שתכננו, ואפילו יחסית עמדנו בזמנים.. (וזה לא משהו שכזוג קורה לנו הרבה ביומיום.. ;) בהקשר הזה, חשוב להגיד, שמראש שנינו קצת חששנו מלעמוד יום שלם מול מצלמה, אבל אין לתאר איך העניין הזה משתחרר כשמהצד השני של המצלמה מחכה לכם חיוך אמיתי ומדבק, שמזכיר לכם בתוך כל היום המשוגע הזה, כמה משמח ומרגש האיחוד הזה ביניכם.. לסיום, ללא ספק גיא היה הספק שהיה הכי קל לבחור בו, וההמלצה הכי חמה שלנו מהאירוע.. אז תעשו לעצמכם טובה.. תרימו אליו טלפון.. (ו..גיא – פשוט תודה ענקית, על הכל.. :) אוהבים ומעריכים, ספיר ויובל (08.06.2017)
הצג עוד

מוריה ואליעזר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
החתונה שלנו לא היתה נראית אותו דבר בלי גיא, שהפך כבר למשפחה! האווירה הניחוחה והכיפית שהוא משרה בלי להציק ועם הרבה זרימה, וכמובן התמונות הככ יפות עשו את הערב הזה לבלתי נשכח! אין על גיא! הוא המלצה הראשונה שלנו לכל המתחתנים
הצג עוד

theharshan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
גיא הוא מדהים, זה בן אדם שפשוט הופך את החוויה המלחיצה של צילומים לפני החתונה לממש כיף. הוא לא מביים, לא נדחף, הוא פשוט תופס רגעים אמיתיים, גם בצילומים שלפני וגם בחתונה עצמה. והתמונות יוצאות מדהימות. מומלץ בכל לשון של המלצה!
הצג עוד

בילי וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כל כך שמחים שגיא היה הצלם שלנו! שתי אחיות שלי ואני התחתנו בתוך עשרה חודשים והיה ברור לשלושתינו שגיא יהיה הצלם. גיא מקצועי,חד ומדוייק- לא מציק, לא נדחף והכי חשוב לא ביים אותנו. הוא נתן לנו להיות אנחנו והתמונות יצאו מדהימות. לא יכולנו לבקש יותר. לאורך כל היום היתה תחושה שחבר טוב מלווה אותנו, וכשקיבלנו את התמונות גילינו את כל הרגעים הנהדרים ששכחנו או לא שמנו לב אליהם וגיא ברגישות תפס. היה כיף אמיתי והתמונות מ ט ר י פ ו ת! מומלץ בחום רב מאוד :)
הצג עוד

Rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
Guy photographed our wedding two months ago and did an amazing job. He was such a pleasure to work with and he made us and our families feel so comfortable when taking pictures. All of the pictures came out so well - we couldn't believe how good we looked! Guy is extremely professional from start to finish and we could not recommend him highly enough. Guy is an incredible and talented photographer and we would recommend him to photograph any special event!
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כשבוחרים צלם לאירוע, כולנו שוקלים את הדברים הרגילים- מחיר, מה מקבלים בחבילה וכמובן שירות ומקצועיות, אך לא כולם יודעים כמה כאב ראש זה לקבל 3000+ תמונות ולהתחיל לסנן ולבחור את המוצלחות. זכינו שגיא ילווה אותנו ביום הגדול שלנו- יום החתונה, וכיום שנה פלוס אחרי, נפגשנו שוב והפעם לצילומים עם התינוקת הקטנה. תוך ימים ספורים קיבלנו את התמונות המהממות אחרי סינון ועריכה, ובכך נחסך לנו שעות של עבודה. התמונות מעידות על האיכות, המקצועיות והיצירתיות, אך אינן מסוגלות להעביר את היחס והאוירה שהוא משרה במהלך כל הצילומים, לפניהם ואחריהם. גיא הוא אומן וצלם מוכשר בתחומו, אדם נעים וזורם, נותן לכל אחד להביע את עצמו בצורה הנוחה לו, ומוציא מכל רגע טבעי ופשוט את הקסם והמיוחדות שבו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up