כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אלכס מיכל איפור ושיער

אלכס מיכל איפור ושיער

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
אלכס מקצועית, נעימה ורגישה. הייתי ממש ממש מרוצה מהתוצאה וקיבלתי המון מחמאות, והשיער והאיפור החזיקו כמובן לאורך כל הערב. האמת, עוד לפני כן הבנתי שיש לגמרי על מי לסמוך וידעתי שאני יכולה להיות רגועה, והתוצאה דיברה בעד עצמה. אלכס מדויקת ולא מתפשרת, ידעה להתאים בדיוק לפי מה שדמיינתי, שזה ממש לא מובן מאליו כי לא את הכל ידעתי לדייק בהסבר. היא ידעה לקרוא אותי לגמרי ולכוון. היא השרתה עלי ועל כולנו אווירה כל כך נעימה, רגועה וחיובית לאורך כל היום. לאורך כל התהליך ולפני החתונה הייתה זמינה תמיד לשאלות שהיו לי ותמיד ייעצה באופן מקצועי ונעים.אלכס עשתה איפור ושיער גם לאמא שלי. רציתי לאמא שלי את ה-the best כי איפור לעור בוגר זה לא מובן מאליו. אמא שלי ואני יצאנו הכי יפות ומרוצות שיש ולא הייתה בכלל בעיה מבחינת הזמנים 😊
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אלכס פשוט אלופה, מקצועית וכישרונית ברמות סמכתי עליה לגמרי - לא לקחתי ניסיון וגם לא ממש ידעתי מה אני רוצה בשיער, והיא עשתה לי תסרוקת ואיפור מושלמים! היא גם השרתה אווירה סופר נעימה ביום עצמו
הצג עוד

marva   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אלכס מוכשרת בטירוף ומגיע לה את מלוא הפירגון! הייתה נעימה ועבדה בצורה יסודית. השיער והאיפור היו בול מה שרציתי.
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה באלכס ממש הייתה מעולה!אלכס נעימה, חייכנית ומקצועית בטירוףקלעה בדיוק לטעם שלי- התסרוקת היפהפיה והאיפור הטבעי.תודה שהרגשתי נסיכה!
הצג עוד

Binat   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סגרתי את אלכס אחרי שהיא איפרה וסירקה חברה טובה שלי לפני שנה וחצי.אחרי שראיתי את חברה שלי באירוע, ישר ידעתי שאני רוצה את המספר של אלכס.לא עשיתי פגישת ניסיון, כי פשוט סמכתי על הכישרון והניסיון של אלכס.ועדיין, עלה על כל הציפיות שלי!אלכס פשוט מהממת, רגועה וזורמת עם הכל.הראיתי לה תמונה אחת של שיער שאהבתי ושל איפור שאהבתי ומשם היא זרמה ובאמת לא יכולתי לבקש יותר. בנוסף, אלכס באה להחליף לי תסרוקת באירוע. תוך 25 דק כבר הייתי מתוקתקת. ואין אחד שלא החמיא לי על שתי התסרוקות ועל האיפור!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אני בעצמי מאפרת ומסרקת כלות, ואת אלכס אני מכירה כבר עשור ותמיד ידעתי שהיא תעשה לי איפור ושיער בחתונה. היא מוכשרת ברמות! סבלנית, מקצועית ודייקנית שאין דברים כאלה ולא תעזוב את הכלה עד שהכל מושלם! נותנת את התחושה הכי חופשית שיש! היא הכי הרימה לי וזרמה איתי על כל מה שרציתי ומצד שני גם כנה ותמיד אומרת את דעתה המקצועית! שזה כלכך חשוב! אלכס היא הבחירה הכי טובה שלי בחתונה! ויכולה לחתום לך אלף פעם שגם היא תהיה הבחירה הכי טובה שלך!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אלכס עשתה לי איפור ושיער לחתונה שלי והכל היה פשוט מושלם היינו בקשר לאורך כל הזמן (דחינו בגלל המלחמה) והיא תמיד הייתה זמינה אליי לכל שאלה וגם ביום עצמו הייתה הכי סבלנית ומהממת והתוצאה הייתה פשוט וואוו אין מישהו שלא החמיא לי ואמר כמה אני נראית עצמי וכמה אני יפה והכי חשוב שהרגשתי הכי אני והכי בנח את התסרוקת בחרתי סופית באותו היום ואלכס זרמה איתי על כל מה שרציתי בתור מתולתלת סמכתי עליה אבל עדיין היו לי חששות והכל יצא פשוט מושלם יותר ממה שאפילו יכולתי לדמיין פשוט תודה, ממליצה ממש ממש בחום
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מצאתי את אלכס כשחיפשתי תסרוקות שאני אוהבת באינסטגרם וראיתי אחת שמאוד אהבתי אצלה.כשהסתכלתי על שאר העבודות שלה, שמחתי לגלות שהיא גם יודעת לעשות איפור יחסית עדין.אחרי שקראתי קצת ביקורות שכמובן כולן היו חמות מאוד, כתבתי לה ולמזלי הרב היא הייתה פנויה!המחירים שלה נמצאים באתר שלה, דבר שמאוד אהבתי, והיא דייקנית ומקסימה.אני לא לקחתי פגישת ניסיון או ליווי, לא הרגשתי צורך.
הצג עוד

tohar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מישהי שמאפרת בצורה מאוד טבעית ועדינה וגם לוקחת מחיר שלא בשמיים. ראיתי עבודות של אלכס בעמוד האינסטגרם שלה ואהבתי ממש! לא עשינו פגישת ניסיון ועדיין יצא מושלם! אלכס הייתה נעימה במהלך העבודה, הייתה קשובה, צילמה, פירגנה והייתה מקצועית.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלכס מושלמת! האתר המסודר שלה שעושה סדר באופציות ובעלויות, השיח איתה קליל, נעים ומאוד מקצועי והיא באה עם אנרגיה טובה ומרגיעה ליום החתונה. השרתה המון ביטחון ועשתה שיער מדהים לי ולמלוות שלי שהחזיק מהמם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up