כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יעל אמיר צלמת || Yael Amir Photographer

יעל אמיר צלמת || Yael Amir Photographer

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0528006990
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
יעלי המדהימה!!בקצרה- הבחירה ביעל הייתה בין הדברים הכי טובים באירוע, ממליצים בחום!בפירוט:אנחנו לא רגילים להצטלם ומאוד חששנו מעניין הצלמים באירוע, בעיקר שזה יגרום לנו אי נוחות. הגענו ליעל דרך המלצה של חברה, וכבר בשלב הראשון בהודעות היא פירטה לנו את כל האופציות, הסבירה על יתרונות וחסרונות ובעיקר הרגיעה אותנו. כשנפגשנו איתה היה קליק מאוד מהיר, ראינו צלמת שמאוד אוהבת את העבודה שלה,מאוד נינוחה רגועה וחייכנית, וכבר ידענו שמצאנו את האחת ואין לנו מה לחפש עוד. ביום האירוע, יעל הגיעה להתארגנות בבית ההורים שלי, השתלבה מאוד מהר ונתנה הרגשה מדהימה ומקצועית מהשניה הראשונה. למשך כל היום היא בדקה את הגבולות שלנו וההרגשה שלנו מבחינת להצטלם , דאגה שהכל יהיה לנו נוח רגוע ורק בכיף, גרמה לזה שהצלחנו להשתחרר ומאוד להנות מהצילומים איתה. כל מה שחששנו פשוט לא היה, בזכותה.כשקיבלנו את התמונות, היינו פשוט בהלם מרמת הצילום, יעל היא מקצוענית אמיתית, צלמת ברמה גבוהה בטירוף שידעה להוציא מכל סצנה ורגע ביום תמונות מדהימות! קיבלנו ים מחמאות! היא כיסתה את האירוע בצורה מדהימה,הייתה בכל מקום ורגע ותיעדה מלא רגעים ספונטים וכל זה בלי שבכלל הרגשנו שהיא שם- בדיוק כמו שביקשנו ממנה. פשוט אין על יעל! באמת ממליצה עליה הכי בעולם מכל בחינה אפשרית!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
צלמת מדהימה, בן אדם מדהים.אנושית, אכפתית, נעימה, מקצוענית, כיפית.יודעת לעבוד מדהים גם עם ילדודס.קצרה היריעה מלהכיל את כל השבחים שמגיעים לה.ממליצים בחום!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בן זוגי דובר אנגלית, החוויה שלנו עם יעל התחילה בזה שהיא (בניגוד לכל שאר הספקים) עברה לדבר באנגלית מייד כשהבינה שזה יהיה יותר נעים לבן זוגי, כי כזאת היא- היא מרגישה מה צריך ורגישה לאנשים בצורה חד פעמית. היה לנו חשש מהצילומים (לא אנשים של תמונות) ויעלי הקשיבה והתחילה את היום ככ בעדינות ובטבעיות שנהנינו ככ מהתהליך! הרגיש לנו הכי טבעי והכי אנחנו. במהלך האירוע הייתה בכל מקום בצורה טבעית ונעימה. החוויה שלנו ממנה הייתה מטורפת, הלוואי שכל זוג יזכה בה כצלמת שלו.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
איזו צלמת!!! נתחיל מאיזו בחורה- מוכשרת, מקסימה, אינטיליגנטית, נעימה, צנועה, רגועה, חייכנית, ישרה, פשוט כיף. בדיוק אבל בדיוק מה שרצינו-בלי משחקים, בלי זיופים- בחורה שהצילומים שלה הם האופי שלה- מדוייקת, מוכשרת, חדה, בגובה עיינים פשוט מופלאה! נהננו מכל רגע היינו לוקחות שוב מהתחלה בלי שאלה.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה פשוט מדהימה עם יעל, כבר במפגש הראשון היא הצליחה לדובב אותנו ולהוציא מאיתנו איך היינו רוצים שהארוע יצולם. מעבר למקצועיות והזמינות לכל שאלה ובקשה, הייתה כל כך רגישה לנו ולאירוע בצורה שעזרה לנו להנות ממנו עוד הרבה יותר. ובסוף, התמונות פשוט מדהימות ומיוחדות!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל צלמת הכי לבבית שאפשר. מהמפגש הראשון הייתה לנו כימיה. זורמת ומקצועית. ישר תיאמה איתנו ציפיות והבינה מה חשוב לנו. תיעדה וליוותה את כל היום שלנו משלב ההכנות ועד לסיום הריקודים. הסברנו לה שאנחנו רוצים מישהי שתתעד אותנו ביום הזה אבל מצד שני שלא נצטרך להיות מבוימים על ידה כי זה רק מביך ויהרוס לנו את החוויה. היא הבינה את זה באופן מושלם ובאמת קיבלנו תמונות איכותיות ומגוונות של כל הרגעים החשובים.
הצג עוד

zipser15   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יעל צילמה את החתונה של החברה הכי טובה שלי לפני קצת יותר משנתיים. אחרי שראיתי את התמונות מהחתונה החלטתי ביני לבין עצמי שלא משנה מה, כשיגיע זמני להתחתן יעל תהיה הצלמת!!! בעקבות מעבר לפריס התחתנתי לא מזמן בפריס וישר הודעתי ליעל שאני מטיסה אותה במיוחד לחתונה שלי. יעל הגיעה לפריס ומבחינת המקצועיות התמונות מדברות בעד עצמן אבל ליעל היה ערך מוסף- היא הייתה פשוט עוד שושבינה/מלווה. חיזקה אותי ברגעי חרדה, נשארה איתי כשכולם הלכו להתלבש ולהתארגן, הצילה אותי מכתם של ליפסטיק על השמלה, השתתפה בשמחה של כולנו ופשוט השרתה אווירה כיפית ונעימה. הייתה קשובה לכל השגעונות שלנו ושל ההורים ואין מילים בפי להודות לה. הכי ממליצים שבעולם! לירון ואלדד
הצג עוד

בסי ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל היתה הליהוק המושלם! מרוצים עד הגג, האלבום תמונות יצא מהמם, המקצועיות הגבוהה מורגשת אך מעל הכל יעל ליוותה אותנו ביום הנפלא הזה והיתה חלק חיוני בתחושת הרוגע שלנו והיה איתה כל כך כיף יעל תודה רבה !!!! בסי ורואי ברק
הצג עוד

Avishag   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
יעל הייתה הצלמת שלנו בחתונה והיינו מרוצים בטירוף!!! כבר מהפגישה הראשונה הבנתי שיהיה לי ממש כיף ונעים איתה ביום עצמו - וכך באמת היה! יעל ליוותה אותי בהכנות והייתה מקסימה, מצחיקה, מפרגנת ונינוחה. והכי חשוב - התמונות יצאו מדהימות! בדיוק מה שרצינו! מצחיקות, מרגשות ואמיתיות, כאלה שתופסות את הרגעים שאתה באמת רוצה לזכור מהאירוע. ממליצים בחום על יעל!!! -אבישג ותמיר (6.7.18)
הצג עוד

Florencia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל מקצועית בצורה בלתי רגילה, נעימה ונחמדה. היה לי מאוד כיף שהיא הייתה הצלמת שלי ביום החתונה, הרגיעה אותי והייתה שם בשבילי, התמונות יצאו מהמם! היא תפסה כל מני רגעים קטנים ויפים ולא רק תמונות מבוימות. ממליצה עליה בחום! :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up