כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
טי אנד טי הפקות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
את תומר הכרתי מהחתונה של אחותי ואז גם מאירוע חברה שעשיתי. היה לי ברור שלחתונה שלי הוא אופציה הכי טובה. מההתחלה ועד הסוף היה איתנו, כשהבעתי לחץ מהצילומים הוא לקח אותנו ליום צילום מיוזמתו ועל חשבון זמנו. נתן ביטחון, הרגיע, והיה הכי קליל וזורם שיש, גם לשניים שבכלל לא אוהבים להצטלם. תמיד היה זמין, תמיד באווירה טובה, ניהל את הצוות שלו בצורה מעולה בלי שום תקלות. ממש ממש ממליצה!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
החוויה התחילה בצילומי זוגיות לפני החתונה, טל איפרה וסירקה אותי ותומר צילם אותנו. כבר אז הבנו שהבחירה הייתה מושלמת. בחתונה זו הייתה חוויה מטורפת - טל איפרה וסירקה אותי בצורה הכי עדינה והכי מותאמת לי. תומר הביא לנו את החבילה קומפלט - שני צלמי סטילס, צלם מגנטים וצלם וידאו שהיו מעולים. העבודה של טל יחד עם התיעוד של תומר יוצרים שילוב מנצח.
הצג עוד

Effie   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
טל עשתה לי ולמלוות שלי איפור ושיער, מעבר לתוצאה שהייתה מושלמת ובדיוק כמו שדמיינתי אותה, גם כל התהליך של איפור ניסיון והבוקר עצמו של ההתארגנות היה פשוט מקסים. טל נהדרת! תומר והצוות צילום שלו היו מלאים באנרגיות ודאגו שתמיד יהיה קליל ושמח. כבר מהתמונות הראשונות ניכר כמה שהם נהדרים במקצוע שלהם. ממליצה בכל לשון ההמלצה!
הצג עוד

Yaniv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
אשתי ואני שמתגוררים בניו יורק, באנו לארץ לחתונה וסגרנו עם תומר את הצילום והמגנטים מראש. תומר היה סופר זמין, מקצועי ובייחוד עם אשה אמריקאית היה סבלני, אכפתי ודאג לכל פרט קטן על מנת שנצא מרוצים. התמונות והוידאו יצאו מדהים והיה באמת תענוג לעבוד איתו. ממליץ בחום עליו כצלם לכל ארוע שלא תרצו!
הצג עוד

אגת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו אני כל כך שמחה על הרגע שבחרנו בתומר וכל הצוות שלו !היה פשוט מדהים להיות איתם כל היום הם נתנו הרגשה כל כך טובה ומשוחררת. אין אחד שלא החמיא לנו על כל הצוות וזה מדהים כמה הם נתנו לכל אחד להרגיש הכי נעים! פשוט נפעמנו מכל התמונות והסרט שקיבלנו! אני ממש אמליץ לכל אחד ואחת לקחת את תומר וכל הצוות שלו! אנחנן מאושרים שזו הייתה הבחירה שלנו ליום שלנו! כל תמונה מצליחה לשקף את בשמחה והאושר שהיו וזה כישרון מדהים!
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
תומר הגיע עם הצוות בבוקר להתארגן עם הכלה ומהרגע שהם הגיעו הם לא הפסיקו להרים את המצב רוח (אפילו יותר מהשושבינות!). לאורך כל היום הם היו איתנו ממש באותו ראש! הכלה לא רצתה להצתלם הרבה ובמקום ללחוץ עליה או לא לצלם (ואז היא הייתה מתבאסת) הם גרמו לנו להצתלם קצת בכל מקום ככה שזה לא יהיה כבד אבל שעדיין יהיו את התמונות בכל אזור. אחרי זה הם הראו לנו את התמונות בלייב והן יצאו משוגעות! רמת צילום מקצועית בטירוף! בסוף בחתונה עצמה הם היו הכי שמחים ומרימים שיש! כל הדודות השתגעו עליהם ושאלו אם הם רווקים, הם הרימו צ'ייסרים עם כל החברים ובשלב מסויים נכנסו לרקוד איתנו בין תמונה לתמונה.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
תומר צלם מכושר ומקצוען בכל הרמות! כבר שנים שהוא מלווה את המשפחה שלנו בכל האירועים והיה לנו ברור שגם בחתונה שלנו! עזבו את זה שהוא חברמן, כייפי וגורם להרגשה ממש נוחה וטבעית, יצאו לנו תמונות מדהימות! ואנחנו כל כל שמחים שיצאנו עם מזכרת איכותית מהיום המרגש הזה לכל החייםממליצים בחום!!!
הצג עוד

Mindy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
My husband and I met Tomer at friends' weddings and not only became immediately friendly with him, but also knew right away that he would be our photographer for our big day. He and his colleagues created an atmosphere of relaxed fun, and adapted to our needs, no hesitation or pushback. We have been lucky enough now to "pass him on" to our friends for their smachot as well.
הצג עוד

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תומר המוכשר תפס רגעים מדהימים של האירוע והיום הזה, לא הפסיק לעבוד לרגע, היה הכי צ'ארמר ולבבי לכל האורחים, והתוצאות היו מושלמות! תמונות מדהימות ונדירות והכל עם חיוך וכיף ואפילו אקסטרה מגנטים מוגדלים שקיבלנו בהפתעה בסוף. את תומר פגשתי בחתונה של חברה קרובה וראיתי איך הוא מוציא תוצאות מדהימות וידעתי שזה מה שאני רוצה גם! סגרנו עם תומר חבילה של וידאו סטילס מגנטים ואלבומים כדי להיות בראש שקט ולא להתעסק עם מלא ספקים, החלטה מעולה! מה גם שהמחיר שלו מצוין
הצג עוד

עדי ואביב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה על תומר מבית השמחות, המקום שבו התחתנו- ובלי כל ספק תומר וכל הצוות שלו היו הפתעת החתונה והספק שהכי אהבנו! המקצוענות, היחס האישי, היה לנו כיף איתם בחתונה כאילו הם היו החברים הכי טובים שלנו, בתור כלה שקמה ב05:00 בבוקר תומר ידע לנער אותי מהשוק שלי ולגרום לי להנות מהחוויה, היום הזה הלך והשתפר בעזרת תומר והצוות שלו, הם היו אדיבים לכל האורחים שלנו, קלטו את המשפחות שלנו מהרגע הראשון ובאמת שאין לי מילה אחת להגיד עליהם ורק להגיד- תתפסו מהר לפני שלא יהיה להם מקום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up