כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Hit Man
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליובל אחרי חתונה של חברים שהוא השתתף בא. ראינו אותו באירוע וידענו שאנחנו רוצים אותו באירוע שלנו. יובל מביא איתו משהו אחר. שונה משאר החתונות היום. הוא סופר מקצועי, והלהקה שאיתו מורכבת מנגנים מוכשרים אחד אחד. יובל מההתחלה עשה הכל כדי שהאירוע שלנו, שיהיה הטוב ביותר, הביא לנו רעיונות איך לשפר את מה שכבר יש לנו. במקצועיות אין סופית, ואכפתיות. יובל ליווה אותנו לאורך כל ההכנות לחתונה. שביקשנו מיובל שינגן בסלאו שיר שהם לא מכירים, הוא לקח את זה בשני ילדיים, למד את השיר, ובאירוע הם ביצעו אותו בצורה יפייפיה. גם הבחירה בשיר החופה, הוא הציע שהבחורה תשיר אותו. וזה היה בחירה נהדרת. בחתונה עצמה הלהקה נגנה לכל אורך קבלת הפנים, בחופה, ועוד הופעה לאחר מכן. הופעה שגרמה לכולם לרקוד. אחריה קיבלנו תגובות מהכל האורחים, וגם מהמבוגרים ביניהם שבכזאת חתונה הם עוד לא היו. ושהלהקה הייתה מצויינת.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל יובל אחרי הרבה חיפושים . כנפגשתי איתו ישר ידעתי שאני רוצה אותו בחתונה שלי ואנחנו משדרים על ״אותו ראש״ , הוא הבין בדיוק מה אני רוצה ואיך חשוב לי שהחתונה שלנ תיראה מבחינת מוזיקה . הקבלת פנים הייתה כוללת סקסופון , ולריקודים לקחתי את כל הלהקה . היה ערב בלתי נשכח ! חבל שאי אפשר לצרף סירטון כדי להמחיש לכם את הכישרון שלו ... אבל תאמינו לי , קחו אותו - לא תצטערו!
הצג עוד

oritka   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לאחר שהכרנו את יובל ולהקתו בילבו בשוק הפשפשים בפארוק, כשהחלטנו לעשות ארוע בת מצווה לבת שלנו, אופיר, היה ברור שנזמין את בילגו להופיע. הארוע היה אצלינו בגינה לפני שבועיים, יובל ניגן בקבלת פנים ובזמן האוכל, אחכ אופיר שרה עם הלהקה שיר שהתאמנה עליו מראש ( היו מדהימים איתה גם בחזרות וגם בביצוע) ובסוף הלהקה הרימה מסיבת ריקודים עם מוזיקה קיצבית. היה ארוע מהמם בזכותם. הם מקצועיים ונעימים , בוחרים בדיוק את השירים המתאימים. כל האורחים שאלו מאיפה הבאנו אותם... ממליצים ביותר. לכו להכיר אותם בפארוק ובאירוע הבא תזמינו אותם שיהיו חלק מהחגיגה
הצג עוד

manowais   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו חתונת חצר בבית ההורים,יובל (בילגו) ניגן בכל הקבלת פנים והוא היה כל כך מוצלח ומקצועי שאנשים נדהמו ולא הפסיקו להחמיא.הוא נתן אווירה מאוד נעימה ומרגיע,ואם זאת מיוחדת ושונה שירה מדוייקת ונגינה נעימה לעיתים וקצבית לעיתים וכל זאת בלי לפספס תו .ממליצים המלצה חמה חמה חמה מהלב,הוא נתן נופך אישי ויחודי לאירוע שלנו,ובנוסף בן אדם מקסים וכריזמטי!
הצג עוד

Helly   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
יובל היקר, הוספת צבע מיוחד לחגיגת יומולדת 70 של אבי, השירה, הנגינה והמוזיקה זרמה והוסיפה רבות לאווירה ולהנאת כולנו. מבקשים להודות מעומק הלב, משפ שמש וכל האורחים

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מופע אינטימי אקוסטי לרגל יומולדת משפחתי. הרקע היה מושלם, צימר מפנק, נוף גן עדן, בריכה שמשקיפה לכנרת, שלוות אלוהים - המופע הקפיץ את הכל בכמה רמות טובות. מוסיקה מעולה, מגוונת ומותאמת לטעם של הקהל, מופע שמתקשר ומסתכל בגובה העיניים, יובל הוא מקצוען וסופר כשרוני, צנוע ומאוד מרגש. האינטימיות הפכה למסיבה גדולה. ביצועים מעולים, נותן את כל הלב והנשמה וגם נתן במה למוסיקאים החובבנים בקהל. לא רצינו שזה ייגמר....מחכה כבר להזדמנות קרובה לחגוג. ממליצה מאוד!!!! שווה!!!
הצג עוד

Zevik   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
בילגו האלוף נתן בראש בחתונה שלי ושל תותי ובתור אחד שמכיר את המוזיקה וההופעות של הגבר הזה חייב להגיד שזה לא נפל מכל הופעה אחרת שלו - 100% אנרגיה! 100% ווייב! 100% של טירוף ווקאלי ! תמיד בא לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהעיף באויר. מי שבטעות מתלבט...חלאס ! לכו על זה!
הצג עוד

חן וניב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אתמול התחתנו חתונת אחה״צ ליד הים והחבר׳ה של בילגו הופיעו והיו פשוט מעולים!!!! ראינו אותם פעם ראשונה מופיעים בפארוק בשוק שבשוק הפשפשים לפני בערך כחצי שנה וידענו ישר שהם מתאימים להופיע אצלנו. הם יודעים לעשות הכל ובאופן הכי מקצועי שיש, החל משירים שקטים לקבלת פנים ועד להרקדות ושירים קיצביים. הייתם אלופים אתמול תודה רבה על הכל!!! אוהבים חן וניב
הצג עוד

Adaya Bendor   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אז בילגו המדהים ניגן בקבלת פנים בחתונה שלנו בתאריך ה-8.6 בקיו בגליל הים. רק הוא והגיטרה - ולא היה צריך יותר מזה. כל כך עדין ומתאים לאווירה. קול מהמם, שירים מכל הזמנים בגרסאות הכי יפות. כמובן שכל האורחים באו לשאול אחר כך "מי זה המדהים הזה שניגן בקבלת פנים שלכם?" זה בילגו, האחד והיחיד. מומלץ בחום!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו אתמול :) החבר'ה של בילגו החזיקו את כל האירוע עם מוזיקה חיה (ללא דיג'יי). כבר בקבלת פנים נוכחנו לדעת שהבחירה הזאת מושלמת, ואורחים בחתונה לא הפסיקו להחמיא ולשאול אותי מי הלהקה המגניבה הזאת. אבל ברחבה- שם הם היו אדירים אפילו מעבר למה שקיוויתי. גם מחזיקים הופעה מושלמת, הנגנים אחד אחד, הזמרת המדהימה ויובל המצוין, שמדביק את זה לדבר אחד גדול שפשוט עובד, שלא לדבר על כך שהוא הבחור הכי נחמד ומקצועי שפגשתי, ואם אתם רוצים מישהו לסמוך עליו ביום המלחיץ הזה- הוא האיש. הלהקה באנרגיות שלא נגמרות, נראים מגניב על הבמה ומתקשרים עם הקהל ברמות דמיוניות. מומלץ בחום.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up