כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן הצילום

עידן הצילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:086466111
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
לא ממליצה לא מרוצה מהשירות לא מרוצה מהתקשורת הבין אישית טעות חיי

Alexandra   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום! אני לא אוהבת להצטלם כל כך וממש חששתי מיום הצילומים. עם עידן זה עבר חלק, הוא עשה אווירה נינוחה, היו מלא צחוקים וזו פשוט הייתה חוויה כיפית. התמונות מיום הצילומים ומהחתונה יצאו מושלמות! והסרטון שהוא הכין לנו פשוט יצא מעולה :)
הצג עוד

hadarvadara   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל ... סגרנו עם עידן חבילת צילום לחתונה בחודש יוני , שילמנו לו מקדמה וחיכינו לתאריך המיוחל . לצערנו הקורונה דפקה בדלת ושיבשה את התוכניות ... דחינו את התאריך למועד אחר וכמובן שעידן שינה גם אצלו ביומן .. הגיע התאריך המיוחל ושוב הקורונה דפקה בדלת ואופססס סגר !!! בשלב הזה החלטנו לבטל הכל ולדחות הכל עד יעבור זעם בעניין הקורונה . בינתיים לקחנו את כל המקדמות מכל הספקים האחרים וכולם הבינו והחזירו את המקדמות על פי חוק ! והפלא ופלא רק עידן לא מוכן להחזיר את המקדמה שניתנה לו ומכריח אותנו לעשות את החתונה בכל תאריך שנבחר אבל אנחנו כבר אחרי פעמיים שנדחתה לנו החתונה החלטנו לעשות משהו מצומצם בבית כנסת בלי כל הטררם והוא עדיין לא מוכן להחזיר לנו את המקדמה !! למרות שהאירוע בוטל ע״י כוח עליון! הדבר האחרון שציפינו זה שלא תהיה הבנה מצד הספקים ולא ירצו להחזיר לנו את המקדמה על אי מתן שירות ! בקיצור חשוב מאוד לבחור ספק שסומכים עליו ! ועל עידן ??? ממש לא !
הצג עוד

מוריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
90 מתוך 100
עידן והצוות המוכשר צילמו את חתונת הצהריים שלנו. זהו הספק שסגרתי איתו הכי מהר שיש, בלי לחשוב יותר מידי!. עידן הוא הצלם שאתם צריכים!, מקצועי, מוכשר, שירותי מאוד, ואדם מדהים!. צילומי הזוגיות היו כיפיים ונבחר לוקיישן מיוחד שקלע לטעם שלנו!. הם ידעו להדריך אותנו כיצד להיות טבעיים בתמונות ובמקביל לקבל תוצאה פוטוגנית!. מומלץ בחום! תמונות עוצרות נשימה!
הצג עוד

דוד ודנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
עוד מהפגישה הראשונה עם עידן ידענו שהוא הולך להיות הצלם שלנו... מעבר לכך, כל ההתנהלות מולו במהלך התקופה שלפני החתונה הייתה נוחה, דרך מיילים ופחות פגישות (מה שהקל עלינו כי גם ככה היו לנו הרבה פגישות). מעבר לתהליך שלפני שבאמת היה נוח ביום החתונה עצמו בכל היה פשוט מושלם! עידן, כהרגלו הגיע במצב רוח טוב... זרם איתנו.. הוציא מאיתנו תמונות שלא חשבנו שאפשר. חשוב לציין שאנחנו לא מהזוגות שאוהבים להצטלם ואיתו הכל פשוט זרם! אווירה טובה, כיף, איכות וכמובן תמונות מקצועיות! בקיצור... מומלץ בחום ושווה כל שקל!!! תודה, תודה, תודה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up