כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בל מר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
התאכזבנו קשות מהאולם ומהשירות. מנהל אירועים חסר סבלנות ואינו קשוב. האוכל יצא מאוד מאוד מאוד מאוחר כשכבר חצי מהאורחים כבר הלכו. במנה העיקרית הגישו לחלק מהאורחים רק חצי ממה שהוזמן בטענה שנגמר.... חוצפה מטורפת. האולם היה בחציו ריק אז איך נגמר??? וגם אם לא היה ריק איך יתכן שאומרים לאורחים שנגמר? הרי זה מה שסוכמם מראש ועל זה שילמנו.... יצאתי בתחושה שרימו אותי. גם המנה אחרונה יצאה מאוד מאוד מאוד מאוחר.אחת המלצריות היתה עם יחס מזעזע שפגע באורחים שלי.האולם לא מתאים לציבור החרדי. המחיצה היתה חלקית ומלצרית הגישה בשולחנות של הגברים.אכזבה עמוקהההה
הצג עוד

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בבל מר בתאריך 21/04/2016. ממליצים מאוד על האולם, מתאים מאוד לחתונה קטנה ואינטימית. החופה הייתה על הגג עם נוף מהמם לים, עיצוב החופה היה משגע! לפי מה ששמעתי מהאורחים האוכל היה טעים ולא נפל מרמתם של אולמות גדולים וידועים. האולם היה נקי ומסודר, אחד האורחים הפיל כוס ומיד ניקו הכל. האולם היה מאורגן בדיוק כמו שרצינו. השירותים היו נקיים לאורך כל האירוע. קיבלנו המון תגובות מאוד חיוביות לגבי האולם והאוירה הייחודית שלו, אוירה מאוד אינטימית ובוטיקית. יניב- מנהל המכירות סייע לנו לאורך כל התהליך ותמיד היה שם עבורו לכל שאלה או בקשה.
הצג עוד

לנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
20 מתוך 100
התחתנו בבל מר ב20.4.16. אתחיל בנקודות החיוביות ואומר שהחופה בסופו של דבר הייתה מהממת. כל האורכים לאחר החתונה החמיאו על החופה. גם האוכל היה טעים ובארועה עצמו באולם היה מספיק ממנו. אמשעך מכאן לחוויית השירות של האולם ואומר שהשירות היה ממש ממש רע. באמת. קודם כל מתחילת הדיבור שלנו עם האולם דובר על חופה על החוף ומחיר מסויים עליה, וכשבאנו לחתום חוזה פתאום מסתבר שהחופה שלנו לא על החוף, ואם אנחנו רוצים צריך להוסיף פי 2 כסף. ואין בעיה להוסיף, אם מלחתחילה היו סוגרים את כל הפינות ומודיעים על זה. כשכבר "באו לקרתינו" והעבירו אותה לחוף באותו מחיר מסתבר שהמעצבת לא ידע על שום דבר שדובר בקשר לעיצוב החופה ושוב דרשה מאיתנו עוד כסף. ולסיום של כל הסיפור, יום לפני החופה הגענו למקום ומסתבר שיש שם אתר בניה והאזור נראה מזעזע, ואף אחד לא תרח להודיע לנו על כך. אני חייבת להגיד שהעברנו את החופה למתחם האולם חזרה אז המעצבת באה לקרתינו ועיצבה את החופה בצורה מהממת ללא תוספת תשלום, אך זה לא היה שווה את העצבים שלי. עכשיו אעבור לשירות בחתונה עצמה. האוכל בקבלת פנים נגמר מהר מאוד ואף אחד לא תרך לחדש אותו. היה רק בר מן אחד באולם, שכמובן לא הצליח לתפקד. וכשביקשו עוד בר מן נאמר שאנחנו התעקשנו על בר מן אחד וזה מה ששילמנו עליו. זה שקר הכי דוחה שיש כיוון שזה נושא שלעולם לא עלה בינינו לבין האולם. יותר מי זה. בסוף הארוע מנהל הארוע הגיע לקבל טיפים ואמר שהיו 2 ברמנים. ו... קיבל מאיתנו טיפ יפה מאוד (לא כולל הטיפים שהאורחים השאירו) של 100 שח עבור כל מלצר וברמן, והתלונן שזה לא מספיק ושאין לו מה לתת לטבחים!!! טבחים!! ממתי נותנים טיפ לטבחים??? ובנוסף, ביקשנו להחזיר לנו בקבוקים ריקים וכך הבטיחו לנו שיעשה. אבל. 2 בקבוקים לא חזרו. אחד מהם גי יקר. ומנהל האולם אמר שהם לא אחראים על הבקבוקים שלנו. ומה מסתבר? הברמן שבר את אחד הבקבוקים ואפילו לא אמר לנו על כך! לסיכום. המקום מאוד יפה. האוכל די טעים. והשירות. נוראי. ממש מזעזע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up