כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פולנטה -קייטרינג והפקת חתונות

פולנטה -קייטרינג והפקת חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723943698
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yakir   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
גלעד הובר וצוות פולנטה וואו. אין לנו מילים לתאר איזה אירוע מדהים עשיתם לנו. וכך גם חשבו מאות האנשים שהתקשרו במשך שבוע אחרי החתונה והרעיפו עליכם אינספור מחמאות.. קיבלנו אירוע משוגע! הרבה מעבר לציפיות! שואו מטורף של אוכל ובשרים מהרמה הגבוהה ביותר, קינוחים מדהימים כיד המלך, ניהול אירוע בשטח ומאחורי הקלעים באופן מופתי ומעל הכל אנשים שכיף לעבוד איתם! זה היה אירוע שייזכר לעד. הרבה(הכל) בזכותכם, אתם אלופים ועשיתם את האירוע שלנו למיוחד מאוד. אין ספק שזה האירוע הראשון שלנו איתכם ויהיו עוד הרבה 🙏🏼 תודה תודה ושוב פעם תודה הגשמתם לנו חלום מעבר לכל דמיון יקיר ומאי
הצג עוד

Judi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
תודה רבה צוות פולנטה ,עשיתם לנו אירוע בלתי נשכח, בחתונתינו הלכנו על קונספט של צלחות קטנות מתכלות, כך שאנשים אכלו כמה שרצו ממה שהיה לטעמם עמדת הבשר עם מנגל פרונטלי כיכבה. נוצרת אווירה של שוק אוכל איכותי . הביקורות על האוכל היו מצוינות. הקינוחים היו ברמה גבוה ביותר! שוב תודה לגלעד היקר ,על ערב קולינארי בלתי נשכח !
הצג עוד

Loren   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה תודה תודה לכם היה מושלם קודם כל אוכל סוף הדרך!!!! שירות מקצועי ואדיב לא יכלנו לבחור יותר טוב מזה, קיבלנו מעבר לציפיות שלנווווו במיוחד תודה לגלעד. ממליצה בחום פולנטה!

הכלה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
ציפיתי למה שהבטיחו אך במקום קיבלנו אכזבה קשה מאד, האורחים עד היום מזכירים כמה זה היה נורא, יצאו מורעבים מהאירוע....

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קייטרניג פולנטה אתם אלופים ומושלמים עשיתם לנו חתונה בלתי נשכחת ,עבר כבר חודש ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האוכל והשירות האדיב, והנעים,גלעד היה קשוב לכל מה שרק ביקשנו ושיחק אותה בגדול ,ממליצים בחום.
הצג עוד

סיגל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
תודה רבה צוות פולנטה ולגלעד המקצוען ,האוכל פשוט מעולה; מבחר גדול ואוכל טעים וברמה גבוהה שירות אדיב ומהיר. היה טעים מאוד מאוד מאוד וכולם היו מרוצים ! שמחים שבחרנו בכם.
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
עלה על הציפיות! כבר משלב הטעימות, הרגשנו שהצוות מקצועי מאוד ושמבחר המנות מאפשר תפריט עשיר וברמה גבוהה. הצוות היה מאוד גמיש ונענה לבקשותינו, גילינו אדיבות רבה בהתחייבות הסופית ובסידורי ההושבה. ביום האירוע עצמו, המזנונים תפקדו בצורה נהדרת. האורחים לא מפסיקים להלל ולשבח את האוכל ואת השירות. ממליצים בחום!
הצג עוד

Revi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני רוצה לשתף ארוע שאתם עשיתם לי ,בר מצווה של בן הזקונים שלי.הארוע היה מהמם מרגש ,מקצועי,אישי וחם . האוכל טעים ,נקי,ובשפע .אני ממליצה בחום והרבה אהבה אציין שלא התפשרתי על הטובים ביותר לבן הזקונים שלי .תודה רבה מכל הל❤️ ושיהיה רק בשמחות אמן
הצג עוד

רונן   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
קייטרינג פולנטה היקרים,רצינו להודות לכם על אירוע מופלא ,ממש הגשמתם לנו חלום .ערכנו אירוע ביום שישי בצהרים בחצר המשפחתית במושב, צוות העובדים היה חרוץ וקשוב הקימו אירוע ל 220 אורחים בקלילות ומקצועיות רבה ,האוכל היה מעולה ובשפע כל המנות היו מפתיעות ומיוחדות הכל הוכן טרי במקום . תודה למנצח על התיזמורת גלעד הובר היקר ולשף אלעד לוי המוכשר ולכל צוות העובדים האדיב. האורחים מאוד נהנו ולא מפסיקים להודות ולשבח ,ממליצים בחום.
הצג עוד

Deborah   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצים על קייטרינג פולנטה שהיה איכותי וטעים, גלעד שנענה לכל הבקשות המיוחדות שלנו, גם שביקשנו פגישות נוספות לפני האירוע הוא היה תמיד סבלני, ודאג שנהיה שלמים ומרוצים. האירוע היה מתוקתק באופן מקצועי, ומדהים מעל המצופה, האורחים לא מפסיקים לשבח ואומרים שלא אכלו אוכל משובח ואיכותי כל כך. אז שוב תודה רבה צוות פולנטה על הכל ממליצים עליכם בחום .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up