כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

diaz beauty

diaz beauty

איפור כלות
טלפון:050-2213059
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lily   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דיאנה עשתה עבודה מקצועית ממש(שיער+איפור) ..התוצאות היו מעל ומעבר לציפיות שלי. ממליצה בחום!

אורן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
למה בחרתי בדיאנה? כי החל משיחת הטלפון הראשונה היא נותנת את התחושה הכי נעימה. תחושה שיום החתונה זה לגמרי יום כיף שאת אמורה להרגיש בו הכי בנוח והכי יפה ובמחיר לגמרי שפוי. זה ממשיך מתסרוקת הנסיון שהיא מגשימה לך את החלום ועוזרת לך להגיע למראה שבדיוק דמיינת. מרגיעה אותך שלא ייקרה מצב שלא תהי מרוצה. וביום החתונה היא מגיעה אלייך עם חיוך, באווירה נעימה, עם מוצרים איכותיים ברמות שנשארו ולא זזו לאורך כל הערב! החל מהאיפור וכלה בשיער. כל ההתארגנות נעשית באוירה נעימה, בכיף ובחיוך. אצלי לדוג', העיניים מאוד רגישות ובכל איפור ערב שיצא לי לעשות תמיד זלגו לי דמעות. ודווקא ביום החתונה שהכי חוששים דיאנה נהגה בי בעדינות ובמוצרים מדהימים שהעיניים שלי לא הרגישו דבר ולראשונה בחיי לא בכיתי במהלך איפור עיניים! בנוסף, התחתנתי בגן אירועים בדרום, משמע שהלחות חוגגת והסיכוי שהשיער ייתפרק וייתנפח גדל בייחוד שאני חלמתי לעשות פזור. וכמו שאמרתי דיאנה מגשימה חלומות ואחרי יום שלם, של צילומים וריקודים ללא הפסקה השיער שלי נראה בסוף הערב כבתחילתו. דיאנה מירושלים ומביאה משהו שעוד לא ראיתי בשום מקום, חיפשתי מסרקות ומאפרות מכל הארץ ואצלה ראיתי משהו קלאסי, עדין ומיוחד. כמו כן, היא מגיעה לכל מקום, אפילו לאשקלון הדרומית😉. אז האוירה הנעימה שחשובה מאוד ביום כזה, הנחת, האיכות, הרצינות, התוצאה, המשהו החדש שהיא מביאה איתה, היתרון בכך שהשיער והאיפור זה באדם אחד, העמידות ועוד, הן אלו שגרמו לי לבחור בה וממליצה גם לך!
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
דיאנה המהממת! אתמול ,2/7, נפגשנו עם בחורה מקצועית ומיוחדת, שעיצבה את שערן של ארבעת בנותי לחתונה של אחותן מוריאל, דיאנה היתה סבלנית, נינוחה, קשובה לכל השיגועים של הבנות, והכל בחיוך ובסבלנות אין כץ, והתוצאות מדהימות!!! תודה רבה, אין ספק שבך נבחר גם בארוע הבא... ממליצה בחום רב... אילנה ניזרי
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי בירושלים והגעתי דרך הפייסבוק לדיאנה הקסימה. אין עליה. היא מקסימה, עדינה וספור מקצועית! איפרה אותי ואת אחותי ואמא שלי. קיבלתי מחמאות ומה שהכי חשוב הוא שנהניתי לבלות את היום בחברת דיאנה ולדעת שאפשר לסמוך על מישהו
הצג עוד

algit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מעבר לזה שדיאנה מוכשרת בטירוף, היה לי פשוט יום כיף איתה! היא בדיוק הבחורה שאתן רוצות שם לידכן.. הרגיעה אותי וקלעה בול לראש שלי אפילו שלא עשינו ניסיון. לא מצאתי מישהי שאהבתי גם את האיפור וגם את השיער שלה עד שהגעתי לדיאנה.. האיפור היה עדין אבל עם נוכחות והשיער מושלם עם אביזרים מהממים מעשה ידיה ששדרגו את הכל. מומלצת בחום :)
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שמעתי על דיאנה דרך המלצה, עוד בפגישת היכרות ידעתי שאני רוצה שהיא תאפר אותי ותעצב את שערי ליום החתונה. האווירה הרגועה והנעימה שהיא משרה וידי הזהב שלה יצרו עבורי יום רגוע נעים וחסר לחץ... דיאנה היקרה תודה רבה שליווית אותי ביומי המרגש ותודה שהצלחת לזהות בדיוק מי אני ומה אני מחפשת, יצרת עבורי את המראה הפשוט והמושלם שבדיוק חלמתי עליו.. :)
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
דיאנה בחורה מדהימה, לבבית, חמה, מקצועית וכל כך צנועה. סבלנית, חייכנית ובעלת אנרגיות חיוביות וטובות! איפרה ועיצבה את השיער שלי ושל משפחתי ביום החתונה ולא נחה עד שכולנו היינו מושלמות ומרוצות! מחיר הכי הוגן שמצאתי - מומלצת באמת מכל הלב!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up