כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Terra Photography | טרה צילום

Terra Photography | טרה צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0546617484
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
את דוד הכרנו בחתונה של גיסתי. המקצועיות שלו כבר אז התבטאה ממש!! האווירה הקלילה והמדהימה שהוא השרה בצילומים, באירוע עצמו, הרצון לתעד את כל האוחרים ואת כל הרגעים המדהימים מהחתונה בצורה מופלאה! זה היה לנו מאוד פשוט וקליל לבחור בו להיות חלק מהאירוע שלנו! הוא סיפק לנו גם תמונות, גם וידאו, גם מגנטים וכמובן אלבומים בלוקים והגדלות של תמונות. כל כך נוח שכל זה אצל ספק אחד שהוא גם מקצועי ברמות וגם חוסך מלא כאב ראש! המגנטים גם מהחתוה של גיסתי נשמרו בצורה מושלמת (איכותי מאוד) וגם התמונות מהחתונה שלנו היו מושלמות ומקצועיות!
הצג עוד

Avi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדוד דרך העבודות הקודמות שלו באירועים שונים. היה הצלם היחיד שביקרנו וסגרנו מבלי לחשוב פעמיים. אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו במהלך ארגון האירוע. דוד ללא ספק אחד הצלמים המוכשרים והמקצועיים ביותר בתחום, שיודע להיות קליל ובו זמנית מקצועי בהתאם. מעבר לעבודה מאוד איכותית, מספק גם תחושת ביטחון שהכל תחת שליטה.
הצג עוד

Elena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שהייתה לנו! עבודה מהלב והנשמה, רמת מקצועיות בלתי מתפשרת! לא מצטערת לשנייה על הבחירה!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לטרה דרך המלצות והיינו מרוצים מכל רגע על הבחירה! פיצלנו את הצילומים ליום נפרד, דוד הצלם גרם לנו להרגיש בנוח מול המצלמה (הרבה בשביל זוג שלא אוהב להצתלם) והכווין אותנו ללוקיישן מושלם, התמונות יצאו בדיוק מה שרצינו והגיעו במהירות. ביום החתונה כבר הגענו רגועים יותר אחרי החוויה הנעימה ביום הצילומים. הרגשנו בידיים טובות לאורך כל הדרך עם צלם מקצועי וזורם, ממליצים בחום!
הצג עוד

Dariya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ראינו את דוד בכל החתונות של החברים שלנו אז כשבאנו לפגישה - באנו בכוונה לסגור. דוד מקצועי בטירוף עם נסיון של הרבה שנים בצילום אבל מעל הכל, הוא אדם עם לב עצום! מעולם לא הצטלמו בצורה מקצועית ובטח שלא יחד ודוד ידע למקם אותנו, להגיד לנו מה לעשות ולהצחיק כדי לקבל חיוך גדול ואמיתי והתוצאות מדברות בעד עצמן! הוא צילם אותנו לסייב דה דייט ולחתונה ולקחנו אותו גם לוידאו ומגנטים (שעובדים איתו). הוא פרגו לנו בענק והוסיף לחבילה הרבה תוספות פשוט מאהבה!
הצג עוד

Andrey   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע שסגרנו אולם ותאריך לחתונה ישר ידענו שאנחנו צריכים צלם מקצועי, מבין, סבלני, והגון שילווה אותנו לאורך כל התהליך. מיד נזכרנו בעבודות של דוד באירוע שהיינו נוכחים בו, ולא טעינו בבחירה. דוד הסתובב בין אורחינו, גרם להם להיות מרוצים מהתמונות, היה קשוב אלינו, הביא לנו תמונות מקצועיות למצגת. אנחנו ואורחינו יצאנו מרוצים מומלץ בחום
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הזמנו את טרה צילום לצלם את החתונה שלנו וצילומי זוגיות. דוד והצוות שלו מקצועיים מאוד, יודעים לקרוא את הלקוחות שלהם ואת הקהל ולתת להם את התמונות שהם רוצים. כל בקשה שלנו נענתה ואף מעבר לכך, תמיד הרגשנו שהעבודה מתבצעת מכל הלב ולא רק "לפי החוזה". בנוסף, דוד היה זמין תמיד, בין אם רצינו לבקש משהו או להיפגש לדון על משהו, בשעות ובימים הנוחים לנו. וכמובן שבסופו של דבר, התמונות והוידאו מדהימים, הצליחו לתפוס המון רגעים יפים ומרגשים. המון תודה לדוד ולצוות ואנו ממליצים עליהם בחום!
הצג עוד

Boris   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה שלנו דויד הוא מקצוען ועם הרבה סובלנות אני ואישתי לא כזה ידענו איך להצטלם והוא כיוון אותנו בניסיון הרב שלו ודאג להעביר את יום הצילומים בצחוקים וברוגע וכמובן גם הצוות שלו אדיר ומקצוענים בקיצור ממליץ לכולם התמונות יצאו פגז שווה כל שקל!!!!!!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
צלם מספר אחד איכות מקצועיות שירות . אין מילים איזה תמונות אליפות.... ממליצה בחום

ענבל לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הבחירה הטובה ביותר לחתונה שלנו!!! דויד אדם מדהים, סבלני ומקצועי בטירוף. כל יום החתונה התנהל בצורה רגועה ונעימה. דויד זרם עם כל בקשה שלנו, עם כל שטות שעשינו וגרם לנו להרגיש בנוח ומשוחררים לאורך כל הצילומים. בתור זוג שלא מרגיש בנוח להצטלם, בזכותו הכל זרם והרגיש טבעי ונוח. לאורך החתונה דויד היה צמוד אלינו ודאג לכוון ולצלם את כל הרגעים החשובים, המצחיקים והמרגשים. הרוגע והשלווה שלו השפיעו עלינו ועל הסובבים אותנו בצורה מדהימה. קיבלנו המון תגובות חיוביות על דויד במהלך החתונה. על היחס שלו לאורחים ולשאר הצלמים. כמובן שהתמונות יפהפיות ומשקפות בדיוק את רגשותינו לאורך יום החתונה. קיבלנו תיעוד מדהים של כל היום הזה. ללא ספק, דויד והצוות שלו הם הבחירה המושלמת ביותר!!! אל תהססו לשניה ותפנו אליו ברגע שאתם סוגרים תאריך!! ממליצה מכל הלב! אלוף עולם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up