כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
קאסה כלה קיסריה - Casa Cala Caesarea

קאסה כלה קיסריה - Casa Cala Caesarea

מקומות לאירועים קטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מקום מהמם, קרוב לאולמות חתונה של קיסריה. מאפשר התארגנות עם חברים וספקים ללא צפיפות.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו להתארגן בוילה מהבוקר ונשארנו ללילה לאחר החתונה עצמה. הכל היה נוח, נקי, יפה ומסודר והפך את היום לרגוע ונעים, עם נוף מושלם ואפשר לי להתארגן עם קבוצה לא קטנה של אנשים. אן מקסימה ועזרה בכל מה שצריך.
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לקאסה כלה לאחר המלצות ובמיוחד כי רצינו מקום שיתאים לשנינו - וזאת הייתה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו! הכל היה מסודר, נקי, מתוקתק, עם המון דגש על הפרטים הקטנים במיוחד לכלות (משהו שבעיני היה סופר קריטי וחשוב להתארגנות). הוילה הייתה מדהימה ומקום מושלם נוסף להצטלם בו. אן פשוט מקסימה, עזרה לנו בכל שאלה והייתה קשובה אלינו לאורך כל הדרך - ורואים כמה חשוב לה שהשהות אצלה תהיה ברמה הכי גבוהה שיש.
הצג עוד

יובל וג'ני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהגענו לראות את המקום אן הייתה מאוד נחמדה . הוילה מקסימה, הנוף מהמם, החדרים גדולים ונוחים. אן פינקה אותנו גם בארוחת בוקר קונטיננטלית, ובתמונה קטנה שלנו מרגע המפגש- מתנה שחיכתה לנו כשחזרנו מהאירוע. הוילה הייתה נקייה וענתה על כל הצרכים שלנו.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב-2 במאי בקיסריה וקיבלתי המלצה חמה על מקום להתארגנות בשם casa cala -המקום פשוט מ-ו-ש-ל-ם וכל מילה מיותרת. התמונות יצאו מדהימות (הצלם התלהב מאוד מהחדרי שינה גם ) ,בעלת המקום אן מקסימה ונהדרת, הבעלי מקצוע התלהבנו מהמרווח שיש למקום ופשוט הכל היה מושלם. מלבד זה אן הכינה לנו כשחזרנו מהחתונה שי קטן (תמונה שהיא פיתחה מהצילומים ומסגרה ביחד עם בקבוק שמפניה) וזה חיכה בחדר כשחזרנו מהאירוע מאוד מרגש. התאהבתי במקום ובעיקר באן הכי מומלץ בעולם!!!!
הצג עוד

chelleywa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגעתי את אן בעקבות המלצה מהמאפרת שלי והכל היה מושלם! אן מקסימה ולבבית ודאגה לכל צורך שלנו. המקום מואר ומושלם להתארגנות והחדרים והחצר יפהפיים לצילומים של ההתארגנות והפגישה. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
באחד הימים המיוחדים בחייכם, כדאי מאוד לבחור ולהתארח במקום מיוחד לא פחות. קאסה כלה הינו מקום אירוח ברמה הגבוהה ביותר, המקנה לזוג הרגשה שהוא חלק מאגדה קסומה. וילה יפיפייה מטופחת ורחבת ידיים, בעלת שלושה מפלסים, מרפסות יפיפיות, פינות ישיבה, בריכת שחיה ונוף עוצר נשימה אל תוך שדה הגולף הפסטורלי של קיסריה. כמובן שמה שבאמת עושה את המקום למיוחד אף יותר היא אן בעלת המקום. אן המדהימה, החייכנית, האכפתית, בעלת הלב הרחב, יצרה עבורנו חוויה קסומה של פעם בחיים, דאגה לנו ולשהות שלנו מהרגע הראשון עם ארוחות, פינוקים, עצות ואפילו הפתעות נעימות! השהות שלנו בקאסה כלה היתה חוויה מעבר לכל דמיון. כל מי שביקר אותנו בקאסה כלה נדהם מאן המתוקה ומרמת האירוח הגבוהה! מתכננים כבר לחזור ולהתארח בשנית סתם בשביל להתפנק בחופשה באזור :) קאסה כלה הינו המקום המומלץ ביותר לזוגות שמחפשים ייחודיות ונוחות ביום התארגנותם לחתונה ובליל כלולתם, לזוגות שמחפשים חוויה מיוחדת ושונה שתישאר בזיכרונם עוד הרבה אחרי. אן – מודים לך מקרב ליבינו, נטלי ומיכאל.
הצג עוד

Arik   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הכל מתחיל הקבלת הפנים אן מקבלת אותכם בחיוך ובאהבה ושם כל בקשה עזרה התקבלה במהירות ועם חיוך הוילה עצמה יפה, יש מקום להורים של החתן והכלה או לחברים מומלץ בחום ואהבה
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום פוטוגני להתארגנות והגענו לקאסה כלה. הבעלים אן מקסימה ואדיבה, המטעמים שלה מעולים ןעשרים. והמקום מושלם.. לקחנו פלוס לינה והיה פשוט כיף. מומלץ!!
הצג עוד

hilagabbay   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מקום מהמם, עם אן שעיצבה לנו גם את השולחנות והחופה.. הייתה זמינה וקשובה לרצונות שלנו ☺️

להמשך גלישה באתר
up