כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטודיו בליס bliss

סטודיו בליס bliss

שמלות כלה
טלפון:07-374-43987
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nadyalupashin   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מנהלות את הסלון שתי בנות מקסימות -אלונה ונטלי ,נותנות יחס חם ועוזרות בכל מה שצריך מהרגע הראשון. אנחנו סגרנו חתונה תוך חודש וחצי ועוד באמצע היו חגים,אני קצת פחדתי שלא נספיק אבל ישר אמרו לי לא לדאוג ואין בעיה מבחינת זמן. הייתה לי חוויה מדהימה ,הכינו לי שימלה בתפירה אישית לפי עיצוב שבחרנו ביחד. מאוד מרוצה וממליצה על הסלון בחום!!!!
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב-07/04 ואת שמלת הכלה שלי עשיתי בסטודיו בליס. מעבר לזה שנטלי ואלונה מקסימות, נעימות ושירותיות - הן מוכשרות, מקצועיות ופרפקציוניסטיות. כבר בפגישה הראשונה הן הבינו מה הסגנון שלי ותכננו את השמלה בצורה מושלמת. במפגש השני הלכנו יחד לבחור תחרה בחנות בדים ואחרי בחירת התחרה הבנתי שזכיתי שאלונה ונטלי יהיו חלק מהיום הזה שלי. הן ירדו לפרטים הקטנים ביותר, הביעו יצירתיות והיו סבלניות לכל התלבטות ומחשבה שעלתה. לאורך המפגשים שלנו, הבנות היו מאוד קשובות לרצונות שלי, ידעו להשקיט את החששות שעלו ופשוט גרמו לי להרגיש הכי מיוחדת שיש. במהלך האירוע ובימים שלאחריו לא הספקתי לקבל מחמאות על השמלה! מעבר לזה שהשמלה הייתה יפיפה, התפירה שלה הייתה מדויקת ואיכותית, הבדים היו נעימים, קלים והיה לי ממש נוח. ממליצה בחום על סטודיו בליס לכל מי שרוצה אווירה אינטימית ושמלה באיכות בלתי מתפשרת עם הרבה סטייל ועדינות! ולכן אלונה ונטלי, אני רוצה להגיד תודה רבה! היה לי כיף גדול. ללא ספק עשיתן לי את היום! :-)
הצג עוד

Racheli   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
80 מתוך 100
את מסע חיפוש השמלה סיימתי בסטודיו של נטלי ואלונה ושם הבנתי שהגעתי לבנות מקצועיות וקשובות. התהליך של השמלה אינו תהליך קל, כמה שחשבתי שאני לא אהיה כזאת שולטת ונשלטת, יורדת לפרטים הקטנים וזה- לא אכפת לי. מצאתי את עצמי בוכה ודואגת מה יהיה, למזלי נטלי הייתה שם להרגיע אותי ולהבין את צרכיי ולהוציא אותי עם מה שאני אוהבת ורוצה למה שגם יחמיא לי! וכל פגישה הן עבדו איתי על כל פרט ופרט, שיהיה לי נוח לנהיות עם השמלה כל היום. מאוד רציתי לצאת עם שמלה שאין לאף אחת אחרת- משהו מקורי משלי- אני מקווה שכך היה ;-) חשוב לציין שליד הסטודיו יש מגרש חנייה, שביום החתונה מאוד חשוב שיהיה איפה להחנות (גם בכל תהליך המדידות אבל בעיקר באותו היום).
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
כמה אושר ומזל שבחרתי בבליס! לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה המושלמת הזו! תודה רבה רבה רבה על הכל! נטלי ואלונה הייתן מקסימות וקשובות והכי חשוב הרגשתי נסיכה בשמלה הזו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up