כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דורלי דיזיין

דורלי דיזיין

שמלות כלה
טלפון:052-2344167
אתר:דורלי
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתי אצל דורלי כמה חודשים לפני החתונה ,מקצועית ,נעימה ,מצחיקה ומשרה אווירה טובה על הכלה הלחוצה (בניגוד לאחרות שהייתי) השמלה גרפה מחמאות ואני מרוצה מאוד ,מגיעה לה 5 כוכבים ואפילו יותר .דורלי את אלופה !
הצג עוד

קאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את דורלי הכרתי דרך סטודנטים נישאים.. בהתחלה היא יצרה איתי קשר ולמרות הכל החלטתי לא ללכת אליה לראות.. חודש לפני החתונה הגעתי אליה עם משבר בעקבות שמלה שהייתי אמורה לקחת ממעצבת שלא עמדה בציפיות שלי.. הגעתי לדורלי! ומשם כל השאר היסטוריה!!! קיבלתי את השמלה הכי מושלמת שיכולה להיות, גישה ושירות מדידות והכל חודש לפני החתונה עם לחץ מטורף כדי להספיק הכל!! קיבלתי ממנה הכל! הינומה, כיסוי לחופה, ליווי התארגנות, תכשיטים, שקט נפשי ורוגע!!! מי שמתלבטת אם ללכת אליה או לא.. חד משמעית תקבל ממנה את השירות הכי טוב שיכול להיות!! דורלי את אלופה אין עליך!!! ❤
הצג עוד

דורין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה דורלי אישה מקסימה עם יחס חם, שרותית ומקצועית ואם כבר מדברים על השמלות שלה לא פחות ממושלם! כשהגעתי לדורלי מדדתי אולי 2 שמלות שהיא בחרה בשבילי ומהר מאוד ידעתי שזאת השמלה שאני רוצה. אז עכשיו נשאר לראות את התמונות שיסבירו הכל. הצטלמתי ביפו בטיילת, בשוק הפשפשים, מגדל השעון ועוד כמה מקומות. עוברים ושבים שיגעו אותי על השמלה כמה היא הייתה מהממת ומרשימה! לא הפסקתי לקבל מחמאות גם בחתונה עצמה. דורלי מאשדוד מהממת, הגיעה עד אליי לסלון בראשל״צ, הלבישה אותי, וסידרה אותי מא׳ ועד ת׳. יכולה לומר לכם שהמאפר שלי התחיל לחזר אחריה בקטע העסקי. אלופה אמיתית!
הצג עוד

shirperes9   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
כמעט וסגרתי אצל משהיא אחרת, נכנסתי דרך סטודנטים נשאים ולא התחרטתי!! הייתי בהמון מקומות וזאת באמת השמלה הכי יפה שממדדתי, שווה כל שקל..
הצג עוד

Ofek   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דורלי התותחיתת!!! תפרתי אצלה 3 שמלות כלה מושלמות אחת יותר יפה מהשניה לא הפסקתי לקבל מחמאות כל הערב ממליצה בחום ❤️
הצג עוד

shirazada91   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
מסע שמלות הכלה היה יחסית קצר . חיפשתי מעצבת שפשוט תזרום איתי באותו ראש, בלי אגו , בכיף ובאהבה... הגעתי לפגישה עם דורלי אברג'יל הנסיכה והייתה כימיה מושלמת בנינו. היא הייתה קשובה לשגעונות שלי ולרצונות שלי וכמה שזה חשוב! הרגשתי שעיצבנו ביחד את שמלת החלומות שלי.. אהבתי את השמלה שלי בטירוף...דורלי היה מדהימה, מרגיעה, זרמה איתי בראש שלי ותמיד שדרגה לי את הרעיונות שלי עם המקצוענות שלה .. שמחה על הבחירה שלי!!!
הצג עוד

דוד ודנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
טוב אז אני הגעתי אל דורלי במסגרת האתר סטודנטים נישאים. האמת היא שבהתחלה הלכתי רק "כדי לראות" ולא חשבתי שאסגור שמלה אצלה, אחרי הכל לא שמעתי עליה קודם... אך מהרגע שנכנסתי אליה וראיתי את היחס החם שיש לה, את הרצון הטוב לעזור ולפגוע בול במה שאת בתור כלה מחפשת, את המקצועיות שלה (אחרי הכל עם עם ניסיון של למעלה מעשר שנים בסלוני כלות מוכרים) והכי אהבתי את זה שהיא לא "תוקעת" מחיר בגלל שאת כלה. אז כמובן שמצאתי אצלה שמלה שנייה ה-ו-ר-ס-ת ואנשים לכל אורך האירוע לא הפסיקו להחמיא לי עליה. אני ממליצה בחום על דורלי בגלל השירות, המקצועיות וכמובן גם המחיר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up