כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יהל שרביט צילום

יהל שרביט צילום

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723924915
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
שמענו המלצות מחברים ואחר כך גם פגשנו את יהל בחתונה של חברים ולא היה ספק שאנחנו ממשיכים איתו. היה מקצועי ונעים לאורך כל התהליך וזרם איתנו עם כל בקשה ובלתם בדרך.
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מחפשים צלם לחתונה?אז ככה, יהל הוא הצלם המושלם לחוויה!באנו ליהל עם בקשה שנרגיש אותו כמה שפחות כי שנינו לא אוהבים להצטלם, הוא עשה את זה בצורה הטובה ביותר והוציא תמונות מטורפות! בחר לוקיישנים יפים ועזר לנו לתפוס כל רגע ביום הזה, בצורה הכי טובה שיש.אוהבים אותך יהל ❤.
הצג עוד

רפי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מהרגע הראשון החיבור ליהל הרגיש טבעי, נינוח ומרגיע. יהל אדם נהדר, הוגן ואנושי. גרם לנו לחוויה מאוד טובה לכל אורך היום והתמונות בסוף יצאו מדהים! ממליץ בחום.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
פשוט כיפית! יהל עם אנרגיות מדהימות, קולט את הוויב שך הזוג ומתאים את הלוקיישנים... ממליצים ממש בחום
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואווווו יהל הוא המתנה שלנו בחתונה! צלם כל כך מקצועי, נעים בטירוף, יודע להוציא תמונות מכל זוג! העיניים שלו כאלה אומנותיות, בכל מטר הצליח להוציא תמונה מיוחדת. צלם זו בחירה ממש חשובה כי הוא מהבוקר ועד סוף החתונה נמצא איתכם, ולנו היה חשוב שהוא יהיה נעים ומתאים לנו:) אנחנו יכולים להבטיח, שתבחרו ביהל פשוט תיהיו רגועים כי הוא מעבר לעבודה מקצועית, הוא אדם מהמם:)
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
כשהגיע הזמן לבחור צלם לחתונה שלנו, נורא חששנו בהתחשב בעובדה שאנחנו לא אנשים שאוהבים או יודעים להצטלם . למזלנו פגשנו את יהל שרביט. יהל לא רק הסביר לנו בצורה מקיפה את כל התהליכים, עם לוז מפורט אלא גם ידע ליצור אווירה נעימה, לתפוס אותנו ברגעים אותנטים ולהרגיע אותנו. בחרנו לקחת שני צלמים ואחותו של יהל, נועה הצטרפה אלינו באולם. הם היו מקצועיים מאוד ועבדו בסינרגיה מושלמת. התמונות שצולמו הן באמת מהממות, בזכות השילוב המדויק של יהל ונועה הם הצליחו לתפוס את הרגעים הכי המיוחדים בצורה בלתי נשכחת. אנחנו ממליצים בחום על שירותיו של יהל שרביט וצוותו, הם באמת יודעים איך להפוך את היום הגדול שלכם ליום עם זיכרונות יפים שישמרו לדורות.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הדבר שהיה לי הכי קשה למצוא זה צלם בגלל שאני באה מתחום הקולנוע והטלוויזיה היה לי חשוב למצוא מישהו שיהיה איתי בראש ויגרום לנו להרגשה טובה וככה בול זה היה עם יהל!אכפתי , מקסים, מקצועי!! ותמונות וואוו😍😍😍
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגענו ליהל מהמלצה של חברכמובן שחיפשנו צלם מוכשר, אבל לפני זה חיפשנו בן אדם, שיהיה לנו נעים לעבוד מולו, שיהיה נעים להיות אתו ביום כה חשוב עבורנו וכך היה. היה זורם, היה קליל, היה נעים והתמונות מדברות בעד עצמן מושלמות ורגעים מיוחדים מאד שנתפסו מאחורי העדשה
הצג עוד

אורן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על הבחור המדהים הזה עם צוות מעולה שהפך את כל הלחץ לכיף אחד גדול.חוויה כיפית ומהנה. הקשבה והבנת הזוג לא כל צלם יודע. פשוט תודה רבה!!!!
הצג עוד

סהר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
90 מתוך 100
הגענו ליהל מהאינסטגרם כי ממש אהבנו את העבודות שלו. מיד קבענו איתו פגישה והוא היה זמין ומקצועי ממש! ביום של החתונה קצת היינו בלחץ של זמן ולא הספקנו להצטלם כמו שרצינו לצערי. אבל יצאנו עם תמונות באמת מדהימות.ממליץ ממש ותודה יהל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up