כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זיו אור טבעות אירוסין

זיו אור טבעות אירוסין

חנויות תכשיטים
כתובת:היצירה
טלפון:03-7519935
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סתיו ואלון   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו שירות מעולה מכל הצוות ובעיקר מיוסף, שמעון ואורטל המדהימים! היו סבלניים ונחמדים מאוד לאורך כל הדרך. יש בחנות מבחר גדול והתכשיטים איכותיים. ממליצים בחום ובאהבה :)

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי להחליף את טבעת האירוסין שלי וקיבלתי שירות מדהים מאורטל המהממת ומיוסף הצדיק! מקצועיים, מתחשבים, שירותיים והכי חשוב סבלניים!!! שלא נדבר על המבחר המדהים שיש להם!!! ממליצה מאוד❤️
הצג עוד

Tina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לבחור טבעות לנישואין ומהרגע שנכנסנו זכינו ליחס חם, מקצועי מאוד, היו מאוד סבלניים איתנו, היינו שם הרבה זמן ובאמת יצאנו סופר מרוצים!!! ממליצים בחום יש מבחר גדול ומאוד איכותי.
הצג עוד

אילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
החוויה בזיו אור הייתה נעימה מאוד, מבחר גדול ומרשים, המחירים היו הוגנים ביותר , והשירות היה מעל המצופה ,מקצועי ,ואיכותי. יוסף ואורטל היו סבלנים ומקסימים קיבלתי שירות מהיר, מקצועי ואיכותי ממליצה בחום!!!
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מחירים נוחים מאוד שירות שמרגיש כמו בית נותנים את כל הלב ולא מלחיצים ובניגוד למקומות אחרים שהיינו בהם לא הרגיש לי שאני בלחץ לסגור אצלם, היה איתי מישהו תמיד גם כשהם ראו שאני מתלבטת מרוב שהיינו מרוצים סגרנו שם עוד תכשיטים לאירוסין ממליצה בחום ואם אתם הולכים תמסרו להם דש ממעיין ויעקב❤️ #טבעות
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לזיו אור אחרי שעברנו בהרבה חנויות לטבעות נישואין. חיפשתי טבעת עם עיצוב מיוחד (פרחוני) ולא מצאתי טבעת מתאימה בחנויות אחרות. כשהגענו לזיו אור המוכרים היו מאוד אדיבים ונחמדים ונתנו לנו להסתכל על הטבעות בסבלנות. יש להם מגון עצום של טבעות נישואין בעיצובים יפהפיים ומצאתי כמה טבעות בעיצובים שונים שהתלבטתי ביניהן (לא רק פרחוני). קנינו אצלם טבעת פרחונית עדינה בשבילי וגם טבעת נישואין קלאסית לבן הזוג שלי. גם מהטבעות הקלאסיות יש להם מבחר.
הצג עוד

אילנית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שירותיים ומקצועיים בטירוף. מבחר מטורף של טבעות נישואין ואירוסין. בעלי רכש את טבעת האירוסין בזיו אור והיה לו ברור שאת טבעות הנישואין נרכוש גם כן שם. לקח לנו קצת זמן לבחור (המגוון היה עצום) והצוות היה סופר סבלני ועזר לנו לבחור טבעות מושלמות. מעבר לחוויה הטובה קיבלתי תעודה גמולוגית בינלאומית (תעודה של ממש עם מפרט של טבעת האירוסין) מה שלא מקבלים בכל מקום. מרוצים וסופר ממליצים!
הצג עוד

פבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
רכשנו טבעת אירוסין ו-2 טבעות נישואים שירות מעולה אדיב וסבלני! ממליצים מאוד !!!

danielleseeds   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
השירות היה מעולה וזריז, הם גם הבריקו לי את טבעת האירוסין שלא נקנתה אצלם ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. חשבנו שעקב החגים זה ייקח כמה שבועות אבל זה לקח פחות משבוע (לקחנו טבעות קלאסיות ללא חריטות וריקועים).
הצג עוד

שרון הרפז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עוד מהרגע הראשון שנכנסנו למתחם, הם קלטו את הטבעת אירוסין שלי וניקו אותה ללא עלות או התחייבות(אפילו שלא נקנה מהם), הבעלים אדיבים ומקסימים, ממש בחירה מומלצת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up