כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רעות גיא- איפור ושיער

רעות גיא- איפור ושיער

איפור כלות
כתובת:ישראל
טלפון:0543132272
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
לרעות הגעתי כשחיפשתי מישהי שעושה איפור ושיער יחד. מהרגע הראשון שראיתי את העבודות שלה ידעתי שזה זה.קבענו לאיפור ניסיון והייתי הכי מרוצה בעולם, בול מה שחיפשתי, עדין וטבעי.ביום עצמו היה הכי כיף איתה בעולם, היא הרגיעה, הייתה נעימה, מצחיקה וקשובה לכל מה שרציתי.האיפור והשיער יצאו מושלם והחזיק לי מדהים כל האירוע בצורה הכי מושלמת שאפשר, כלום לא זז.ממליצה בחום על רעות, תוצאות מושלמות, בחירה מושלמת ואני הכי מרוצה מהבחירה בה.
הצג עוד

Anastasia   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לרעות הגעתי אחרי חיפושים והמלצות פה באתר. היה לי חשוב לקחת מישהיא שעושה גם איפור וגם תסרוקת בשביל שיהיה לי את האפשרות לקחת ליווי במחיר אחד, אבל גם חשוב שהיא תעשה את הסגנון שרציתי.אחרי השיחה הראשונה עם רעות הרגשתי שזה זה ב-100%, היא הייתה מאוד קשובה ומקסימה. קבענו לפגישת ניסיון שיצאתי ממנה ממש מרוצה ושמתי עין כבר על תכשיט שיער שרציתי להשכיר ממנה ולא הייתי צריכה לדאוג לזה בעצמי (:ביום החתונה רעות עשתה לי ולמלווה שלי איפור ושיער, ונשארה גם לליווי ארוך עד תחילת הריקודים. אין לי מילים לתאר עד כמה שאני מרוצה מהבחירה ברעות! האיפור היה עדין ומחמיא בטירוף, הרגשתי פשוט נסיכה בזכותה! התסרוקת הייתה WOW, פשוט מושלם והכל החזיק עד סוף האירוע בצורה מושלמת. המלווה שלי הייתה גם מאוד מרוצה מהאיפור והשיער שרעות עשתה לה.
הצג עוד

דיאנה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
באתי לפגישת ניסיון שלושה חודשים לפני החתונה ומהרגע הראשון התאהבתי. בחורה מקצועית ונעימה. הראתה לי כמה סגנונות עד שני סגרנו על משהו שאהבתי 😊
הצג עוד

שולמית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
מצאתי את רעות דרך האינסטגרם. התחברתי ללוק הטבעי שראיתי בתמונות, ואחרי שיחת טלפון התחברתי עוד יותר. רציתי לוק טבעי ו fresh. רעות חברתית ונעימה.היא הייתה קשובה ואדיבה עם הזמן שלה ולא התפשרה עד שהייתי מרוצה מהתוצאה הסופית.נתנה גם לי וגם לאחיות שלי את התשומת לב המלאה מההתחלה ועד הסוף
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רעות הייתה אחת הבחירות המהירות שעשיתי בחתונה.מהשיחת טלפון הראשונה היא נתנה לי תחושת בטחון.היה לי חשוב מאוד לעשות איפור טבעי ושארגיש בנוח ורעות הצליחה לעשות את זה בצורה מדהימה ❤️
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
רעות הייתה מקסימה וסבלנית! נתנה ךי להרגיש בנוח להגיד כל דבר עד שאהיה באמת מרוצה ב100 אחוז!!
הצג עוד

Brit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רעות היא ואוו!מאוד חששתי שיום שלם מול מראה בזמן שיש משהיא סביבי כל היום יהיה לי מביך ולא נוח. רעות מושלמת! היא הפכה את היום הזה לכיף ונעים וחוויתי וזה רק האישיות שלה(!). רעות סופר מקצועית ומוכשרת וממש מרגישים שהיא אוהבת את מה שהיא עושה ורוצה בשביל הכלות שלה את ההכי טוב והכי יפה! היו לה עצות ורעיונות מעולים וכשלי היו בקשות היא ישמה אותן ולגמרי זרמה איתי(: הכי פאן איתה!
הצג עוד

Dekel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רעות הופיעה ברשימה של מומלצות לאיפור שיער שהתגבשה אצל חברות. היא היתה זמינה, המחיר היה הוגן, והסכימה לאיפור נסיון. היא היתה כל כך נעימה ומקצועית לאורך כל התהליך - גם אחרי שסגרנו ושלחתי שאלות בואטספ, ובעיקר ביום עצמו שהגיעה בזמן והיתה נעימה, מקצועית וממש קשובה. אני מרוצה מאוד מהבחירה, ומאחלת לכל כלה שירות כזה:)
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרעות מהמלצה. באתי בחשש כי אני לא רגילה לאיפור חוץ מאיילינר בעיניים וידעתי שמאוד קשה להתאים לי איפור כי צריך לעשות את זה מאוד במידה ובטעם טוב. ובנוסף ידעתי שהכי מתאים לי פזור אז לא הבנתי מה כבר אפשר לעשות לי בשיער.
הצג עוד

נטע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז קודם כל רעות היא מהממת! הייתה נעימה וזורמת, ואפילו שהזזתי את החתונה בגלל הקורונה 3 פעמים היא לא התרגשה בכלל! סופר מקצועית, הגיעה בזמן, עבדה בצורה נעימה ומקצועית. התסרוקת הייתה מושלמת! לא הרגשתי בכלל את הסיכות, והחזיקה כל הערב... האיפור היה מהמם, עדין ונעים בדיוק כמו שרציתי, יכולתי לחייך, לאכול, לשתות ועדיין להיראות מעולה! ממליצה לחלוטין על רעות כמאפרת לחתונה שלך:)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up