כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תום סיימון

תום סיימון

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
95 מתוך 100
אחרי שחיפשתי וחיפשתי ובכל פעם שראיתי תמונות של תום (בלי לדעת שהן שלו) התעלפתי - היה לי ברור שהוא הבחירה הנכונה עבורנו. ואכן, קיבלנו תמונות שלא יביישו את ווג. לאורך כל הדרך תום היה סופר זמין וידע לייעץ ולהרגיע.
הצג עוד

איילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תום היה מקצועי במיוחד, תקשורתי ונעים, והיה כיף וקליל איתו לאורך כל הדרך! במהלך יום החתונה הוא היה מקסים וגרם לנו להרגיש ממש בנוח. כמובן שהוא הוציא תמונות מדהימות מהאירוע ואנחנו כל כך מרוצים ממנו! היה נפלא.
הצג עוד

יהב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סיימון התותח!!! עכשיו אחרי התאוששות מוחלטת אנחנו רוצים להגיד לך תודה ענקית על צילומים מדהימים🤩, מקצועיות אדירה ואווירה טבעית וטובה🤍 נהנינו איתך ממש במיוחד על אף העובדה שאנחנו לא מהזוגות המצטלמים! אוהבים!!

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ראיתי את הסגנון צילום של תום ופשוט התאהבתי וידעתי שזה מה שאני רוצה בחתונה שלי! הוא יודע לתפוס את הרגעים בצורה יפה, מקצועי ויודע לעשות את העבודה בצורה יעילה והכי מקצועית שיש ! נהננו מאוד לעבוד איתו ויצאו לנו תמונת אמאלהה🥰🥰
הצג עוד

די ג׳יי דניאל צרפתי - Dj Daniel Zarfati   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לתום דרך המלצה של חברה, ראינו עבודות שלו ומייד אהבנו :) אחרי שיחה ותיאום ציפיות יצאנו לדרך, ביום החתונה תום היה מקסים! עם אנרגיות שכל זוג היה רוצה שיהיו לספק שנמצא איתו יום שלם. החתונה עצמה תום זרם עם כל בקשה לתמונה, רקד איתנו ברחבה, ומייד אחרי החתונה שלח לנו הצצה לתמונות, וכמו שדמיינו, הן מושלמות, חדות ומלאות ברגעים חשובים מהחתונה שלנו.
הצג עוד

barakby1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רגע לפני שאתם קוראים את מה שכתוב פה, רוצו לשריין תאריך אצל תום ואז תחזרו לקרוא.... אנחנו הרגשנו שתום הוא מקצוען 100/100 וחבר 100/100. בכל שיחה לקראת החתונה, גם כשהיו עוד חודשיים שלושה לפני החתונה, הוא ענה לנו בסבלנות ונחמדות שיא, הסביר ופירט את כל מה שצריך לדעת. וביום האירוע... מספיק להסתכל עליו כמה שניות בפעולה כדי להבין שמדובר במקצוען הכי גדול בארץ. ממש זכינו בו. והתוצרים.... טוב, קיבלנו רק טיזר אבל וואו וואו וואו.
הצג עוד

רז ויותם פארן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל סיימון הגענו דרך המפיקה שלנו, ראינו את התמונות שלו באינסטגרם וקבענו איתו פגישה בזום (עוד בשיא הקורונה), מהפגישה כבר קיבלנו ממנו ווייב כייפי וזורם ולי היה חשוב להרגיש בנוח עם הצלם ואיתו ישר ידעתי שיהיה מעולה! בבוקר החתונה סיימון הגיע יחד עם עוד צלם (עידן שיסטר התותח) להתארגנות וישר הם עשו אווירה כייפית וקלילה ולא מביכה! הם השתלבו מושלם בחתונה ולא הרגשתי שרודפים אחרי צלמים כל הזמן 😅 מה טעימה שקיבלנו עד עכשיו התמונות פשוט וואו אחד גדול!! אנחנו סופר מרוצים מהבחירה בסיימון, הוא מוכשר בטירוף ונוסף לזה גם בן אדם מדהים שזה לא פחות חשוב!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לתום האלוף פנינו אחרי שכבר סגרנו צלם אחר ונתקלנו בבעיות, תום ישר נרתם למשימה והיה חיבור מיידי, זכינו בענק!!!! תום האלוףףףף הזה מגיע עם חיוך על הפנים ווייבים של כיף, בצניעות ונעימות הוא בא לצלם ולשמח! הכל נעשה באופן מאוד טבעי, בלי בימוי מאולץ, באופן מאוד קשוב ופתוח לבקשות מיוחדות וסבלנות שאין דברים כאלה. ומעל הכל, התוצאה מושלמת ברמות!!! מומלץ בחום גדול, תום הוא אחד, יחיד ומיוחד!
הצג עוד

pismanarieli   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתקופה מאוד קשה אחרי כמה שינויים. אחרי שפגשתי את טום ואת עבודתו הייתי בטוחה שרק הוא הצלם המושלם לחתונה שלנו. טום תמך ועזר לאורך כל הזמן. רמת המקצועית והכישרון היא הגבוהה ביותר! התמונות מדהימות!

Tzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לא יכלנו להשאר אדישים לתמונות הייחודיות שהן רק של תום בדרך המקצועית והקלילה שלו! הראשון שדיברנו איתו ונתן לנו את התחושה הטובה ביותר שזוג צריך לפני החתונה זוהי ללא ספק הבחירה הטובה ביותר בחתונה שלנו! לא היה אורח אחד שלא פירגן ושאל מי הצלם במהלך החתונה וכמובן שאחרי, תמיד היה שם בכל שלב וסיטואציה במהלך האירוע. ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up