כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די ג'יי גדי בקשי

די ג'יי גדי בקשי

תקליטנים
טלפון:0506796737
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קורל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שגדי יהיה הDJ הגענו אליו והרגשנו שהגענו למקום הנכון ובאמת כך היה הוא היה קשוב אלינו , הבין את מה שאנחנו מחפשים והיה שם בשבילנו גם כשעשינו חופה במלחמה וגם במלחמה ברחבה דאג לשלב בין כל הסגנונות שרצינו כאשר עברנו על תיאום ציפיות ולא להשאיר אף אחד על הכסא תרתי משמע עפנו עליו ברמות והכי חשוב שהיה לנו הכי שמח בזכותו
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
שישבנו עם גדי באולפן קודם כל אוירה טובה.נתן לנו הסברים על הכל לא השאיר דבר אחד בסימן שאלה התייחס לכל פרט ועד ההכי קטן היה איתנו ב100%נתן לנו רקע איך מה וכמה ובאיזה אופן בדיוק התנהל האירוע הקשיב לדברים שחשובים לנו גם אם זה שונה ממה שהציע ושילב בין שניהם בצורה מדהימה !! פשוט מקצוען שאפשר לסמוך בעניים עצמות גם אם אתם לא בטוחים בכלל באירוע שלכם.
הצג עוד

שירן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל החוויה עם גדי מהתחלה שישבנו אצלו באולפן ועד הרגע שסיימנו את האירוע הייתה יוצאת דופן, זה לא ספק דיג׳י רגיל זה חבר לאורך כל הדרך!!! ליווה אותנו בצורה הכי טובה שזוג יכול לבקש לקראת החתונה גדי העיף את האורחים שלנו באוויר וגרם לאירוע להיות בכמה רמות מעל כולם !!!
הצג עוד

אסתר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מטורפת !!! כמו חלום שהתגשם באופן הכי מדהים שרק אפשר!! היחס ואהבה הכל כך אישי שאתה מפיץ ללקוחות שלך ונותן מעצמך את ההכי טוב שיש גם כשיש לנו בקשות מוזרות😆אין עלייך בכל העולם הלוואי וירבו כמוך שיהפכו את הרגעים האלו שלנו ליותר חלומיים ובלתי נשכחים❤️
הצג עוד

יגל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו, ואוו, וואוו!!! אין תותח כמו גדי באמת שלא ראיתי דיג'י ברמה כזו גבוה בחיים!מהתחלה כל הזמן מחייך בעד הזוג עם תודעת שירות מפחידה, שלא נדבר על המקצועיות וכמה עפו עליו בטירוף!!עוזר בניהול האירוע מ-0 ל-100 מצידו להישאר גם עד 6 בבוקר ולא נעצרה המוזיקה לרגעעע אפילו במנות עוד המשכנו עם הריקודים והוא כמובן בשיאא!אל תהססו, לא תתחרטו הוא מלך 👑 !
הצג עוד

מתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על גדי בעולם, מהפגישה הראשונה הרגשנו את הקליק הזה וידענו שאין ספק שאיתו אנחנו סוגרים, באמת שזכינו בדיגיי מוכשר מאוד, קורא את הקהל, דאג לנו לפרטי פרטים ושנרגיש הכי בנוח, היה איתנו בקשר כל הזמן , דאג לכל הצרכים שלנו. כולם עפו על הדיגיי . באמת רמה גבוהה. אוהב אותך גדי אתה באמת תותח!
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
פשוט שמחים שבחרנו בו מהפגישה הראשונה היה קשוב אלינו ותמיד היה זמין לכל בקשה.פשוט תסמכו עליו הוא יודע מה הוא עושה.כל המוזמנים שלנו פשוט עפו עליו ולא יצאו מהרחבה. ממליצים עליו בחום!!
הצג עוד

שילת   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו ממשפחה וחברים המלצות חמות על גדי וסגרנו איתו, מבסוטים על הבחירה לגמרי, גדי הקפיץ לנו את הקהל עשה לנו שמח ברמות בקטע שאנשים לא רצו ללכת לביתת איכותי ומקצועי ממליצים באמת מכל הלב!!!!❤️❤️❤️
הצג עוד

hallel   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלוף עולם נתחיל מהתחלה .מהכמות סובלנות שיגענו אותו לגבי בחירת שירים והוא פשוט היה קשוב וסבלני. נמשיך לאירוע עצמו אמאלהה איזה הרמות איזה שמחה !!! אין עליו בעולם! אעשה לנו אירוע נדיר!!

Hanna   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שפגשנו את גדי בפעם הראשונה ופשוט ידעו שהוא זה שיעביר לנו את החתונה ואת השמחות שלנו וככה היה וזה הדבר הכי טוב שעשינו לא מתעלם לרגע גם בשעות של שיגיונות שכל שניה ביום הגדול של החלפת השירים לחופה וכאלה יחס אישי וחם ממש מרגישים משפחה וככה אתה מרגיש הכי פתוח ונוח לדבר על מה שמפריע (אם יש ביכלל ) כי עם גדי אין דבר כזה פשוט מושלם ממליצה בחום ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up