כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מור וייס מאפרת מקצועית

מור וייס מאפרת מקצועית

איפור כלות
טלפון:0528271053
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 38 דקות
100 מתוך 100
המלצה על המאפרת הכי מושלמת שיש, מור וייס🤍זכיתי שבחרתי בה, עוד בפגישת ניסיון היא הייתה כלכך נעימה ורגועה ודיברנו על איך לדייק לי את האיפור ומה הכי מתאים לי והאיפור יצא פשוט מושלם והכל נטו מפגישה אחת שבה מור הבינה וקלעה בול לטעם שלי,בהתארגנות היא הייתה רגועה, שמחה אותי ופשוט יצרה אווירה טובה ומרגיעה.קיבלתי מלא מחמאות על האיפור והוא לא זז כל הערב!אין עליה בעולם זה ההחלטה הכי טובה שתעשו🫶🏻קישור לפרופיל-https://www.instagram.com/mor_makeup_artist?igsh=aHZ1d2R1YWVscGty
הצג עוד

ניבה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
למור הגעתי דרך המלצה של חברה כשחיפשתי מאפרת..כבר בשיחת טלפון הראשונה הרגשתי שזו הולכת להיות בחירה מעולה!רק אחכ הבנתי כמה הבחירה שלה הייתה משמעותית. למור יש עסק של בית התארגנות לכלה באיזור השפלה..בית מהמם ומעוצב הכי יפה בעולם! הבית מאובזר כמעט בכל דבר שצריך. כל הספקים שנכנסו במהלך היום לבית התלהבו מהסטייל ומהתאורה הטבעית. וגם אמרו שאלה הדברים החשובים באמת ליום התארגנות. מעבר לזה, בבית יש עמדה למעצבת שיער, עמדה למאפרת, חדר התארגנות נעים לכלה, שירותים מקלחת מפנקים, מטבח מאובזר ומרפסות הורסות🪴 ממליצה לכל מי שמתלבטת האם ללכת לבית לכלה, לפנות למור ולקוות שיש מקום בתאריך שרציתן :) ודחוף שגם תאפר אתכן!!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
את מור בחרתי לחתונה שלי מהמלצה של בת דודה שלי וזו הייתה בחירה הכי טובה שיכולתי לעשות❣️ זה יצא מושלם!האיפור החזיק מעמד עד סוף האירוע ולא זז! מי שרוצה עבודה נקייה, עדינה וחברה טובה להתארגנות צריכה לסגור את מור ובהקדם!בלי קשר, היא עושה תמונות מהממות 😍🥰
הצג עוד

Natalie   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואוו החוויה עם מור הייתה בהחלט אחת מהבחירות הכי טובות שעשיתי ביום החתונה. האיפור היה מושלם, לא זז כל היום והכי חשוב מדויק לי וכל כך אני. עם זה שאני אוהבת להתאפר היה חשוב לי עדיין לא להראות כמו משהו שאני לא, לא היה לי ספק שמור יודעת בדיוק מה לעשות ושאין צורך לדבר על זה יותר מדיי... פשוט לתת לה עשות מה שהיא יודעת. כמובן שהאיפור היה הכי טבעי, מחמיא וזוהר שיש והיא גרמה לי להרגיש הכי יפה ביום שלי ♡ מעבר לזה שהיא מאוד קשובה, סבלנית, מקצועית והכי חשוב דואגת לאווירה רגועה וכיפית. המלצה חמה!
הצג עוד

Elsa   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מאוד חששתי מהאיפור, אני לא רגילה להתאפר יותר מידי ואף פעם לא נתתי למישהו לאפר אותי לפני. אחרי מעבר יסודי על עמוד האינסטגרם שלה ועל ההמלצות הכל כך יפות שנכתבו פה, פניתי אליה מאוד מהוססת. היא מייד הבינה אותי, הרגיעה אותי והסבירה לי את התהליך בנעימות וברוגע. כבר בפגישה יעוץ הרגשתי שבחרתי נכון. מור הייתה כל כך קשובה, כל כך נעימה ומרגיעה, והרגשתי שאני ממש יכולה לסמוך עליה.ביום החתונה עצמו היא הייתה מאוד מחוברת לקרקע, ידעה להגיד לי מתי יש זמן ואפשר להרגע ומתי צריך להזדרז. היא הייתה מאוד מקצועית ונעימה ואיפרה אותי כל כך יפה וכל כך עדין.מאוד ממליצה :)
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שאחותי הגדולה לקחה אותה לחתונה שלה , כבר אז הבנתי איזה מוכשרת ואלופה היאוכמובן איך שהתארסתי סגרתי איתה ליום שלי ! עזבו את האיפור שהוא ואווווו , היחס שלה , התחושה שהיא משדרת לך , שאת תצאי מרוצה לא משנה מה ,וזה שהיא מבררת איתך בכל שלב אם את אוהבת , באמת שאין מילים כמה שאני מרוצה !!
הצג עוד

irit.irit054   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מור מושלמת!!!מאוד חששתי מאיפור, אני לא אדם שמתאפר בכלל! מהשיחה הראשונה עם מור הבנתי שהיא בדיוק מי שאני צריכה איתי ביום החתונה!היא ידעה להרגיע אותי, להסביר לי איך היום הולך להיראות, נפגשנו לפגישה כיפית בטירוף לפני החתונה שבה מור עזרה לי להבין איך אני רוצה שהאיפור יראה באותו יום. ביום החתונה, מור הייתה שם בשבילי, הרגיש לי שאני במרכז והיא עושה הכל כדי שאני אהיה הכי מרוצה שרק אפשר!מעבר לכך שהאיפור יצא מהמם! קיבלתי אין סוף מחמאות ואפילו לא השתמשתי בערכת טאצ׳אפ.נהנתי בטירוף מהאיפור! מאוד חששתי מזה ובסוף כל כך נהנתי שאני מחכה לאירוע הבא שאוכל להגיע למור לקבל איפור נוסף!אני ממליצה על מור מאוד!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות על מור משתי חברות טובות שמור איפרה אותן בחתונה שלהן והן היו מהממות! שוחחתי עם מור בטלפון ומיד נוצר בינינו קליל, שהמשיך גם בפגישה וביום החתונה עצמו. ביום החתונה עצמו מור הייתה נעימה, קלילה, מקצועית ברמות, הרימה, זרמה עם כל מה שביקשתי והכי חשוב - האיפור החזיק עד הערב (חתונת צהריים) אחרי שדמעתי בחופה ונכנסתי לבריכה 😱 מור דאגה לי לערכת טאצ׳ אפ עם כל מה שצריך, למרות שלא באמת היה צורך להשתמש בה. באמת שלא יכולתי לבקש לעצמי טוב יותר ממור, תעשו לעצמכן טובה - תסגרו איתה! ♥️
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מור וייס השם והאגדה האחת והיחידה ! מקצועית , מוכשרת , עושה את העבודה שלה מאהבה מטורפת , מקשיבה לכל דבר קטן ושמה לב לפרטים הכי קטנים ופשוט חברה לתהליך ליום עצמו ומעבר 🫶🏼 איפרה אותי ואת אמא שלי אחרי שהגענו עם ״טראומה״ מאיפור קודם ופשוט עשתה אותנו הכי וואו , הכי נקיות וטבעיות והכי אנחנו ! המלצה רותחת מהחתונה שלי לגמרי המאפרת הקבוע שלי לכל אירוע מאותו יום 🔝🔝🔝
הצג עוד

צילית   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה לכן בחום על מור המקסימההאיפור שלה היה כל כך יפה, קיבלתי מלא מחמאות והרגשתי הכי יפה שיש. מעבר לאיפור, מור נתנה לי תחושה של ביטחון. הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות ושאני יכולה לסמוך עליה שהיא תדאג שאהיה מרוצה. בזמן שהיא איפרה אותי היא בדקה איתי שאני מרוצה, הייתה קשובה, סבלנית ונעימה. ממליצה בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up