כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שיר ירדן- עיצוב אירועים

שיר ירדן- עיצוב אירועים

עיצוב אירועים
טלפון:098605555
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Esti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
באו אלינו לחברה לתת הצעת מחיר, אחד הדברים שנאמרו שהם יוכלו להתאים את הקצעיב אלינו. 10 ימים לפני תחילת האירוע, לאחר שביקשנו להוריד 2 אלמנטים כדי להוזיל את המחיר החליטו לבטל ולא לקחת את האירוע. חוסר מקצעיות לשמה!! עבדתי עם לא מעט מעצבים וחברות הפקה ולא נתקלתי בכזה. ממש לא ממליצה!!
הצג עוד

Itai   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
אחותי התחתנה ולא יכולתי לטוס חזרה לארץ להצטרף בגלל הקורונה... איך חוגגים חתונה עם רק 20 אורחים? כשיש עוד הרבה שכל כך רוצים להיות שם ולחבק, חיפשנו איך להפתיע את הזוג ולשלוח להם המון אהבה גם ממי שיכל לצפות רק בשידור בזום. אז דיברנו בינינו והעלנו הצעות וחיפשנו עצות - ומצאנו את שיר, שבאה עם רעיון מעולה שידענו שיקלע בדיוק. היא עזרה לנו לארגן תמונות וברכות מכל המוזמנים, לעצב אותן בצורה יפהפיה ולשלב באירוע עצמו. הכל היה בהפתעה, ויצא מהמם! אז מעבר לביצוע המושקע, השירות המקצועי והליווי החם אפילו מרחוק, העיצוב שהביא טיפה מכולנו לאירוע היה מרגש ברמה אחרת. אחותי ובעלה התלהבו בלי סוף וכולנו הרגשנו שהיה לנו חלק בשמחה. תודה לשיר שעזרת לרגש את כולנו!
הצג עוד

naama   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
שיר והצוות המהמם שלה עיצבו לנו את החתונה:) התכנון היה מלא באתגרים כתוצאה מהקורונה ושיר הייתה זמינה לנו, גמישה בשעות ובתאריכים, עשתה הכל כדי שנהיה שקטים ומרוצים. ועדיין, לא תיארנו לעצמנו כמה מושלם זה יצא. העיצוב היה בטוב טעם ובסטייל והאורחים לא הפסיקו להחמיא לנו! הבית הפך לגן קסום והחתונה הייתה מושלמת הרבה בזכות העיצוב. הצוות שהגיע עם שיר והיה איתנו כל היום - שירה ואשר, היו מקצועיים, נעימים, רגועים ומקסימים. באמת אין מילים. ממליצים בחום!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
צוות מקצועי שמרימים עיצובים ברמה אחרת!

adishani90   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
המעצבת מספר 1! מקצועית, סבלנית, יצירתית, משרה רוגע והכי הכי מוכשרת. העיצוב שלה מושלם והביצוע מושלם!! מומלץ מאוד
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שיר הגענו ממש במקרה כשחיפשנו דוגמאות לעיצובי חופה ברחבי האינטרנט. הופתענו לגלות בחורה נעימה מאד, קשובה ועם חוש עיצובי שדרוש במיוחד כאשר מדובר בזוג כמונו. שיר הצליחה להתאים את העיצוב האידיאלי עבורנו גם מבחינת הטעם וגם מבחינת התקציב ואפילו הוסיפה מעצמה עזרה ביום האירוע בבדיקת עיצובי השולחן שהאולם מספק (שלא נכללו בחוזה מולה). ממליצים בחום!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
שיר מהממת!! נתנה לנו יחס אישי ואדיב. העיצוב היה מהמם וקיבלנו מלא מחמאות. פינקה אותנו מכל הלב❤️
הצג עוד

shirisrael   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
דור ואני ידענו מהרגע הראשון שהולכת להיות לנו חתונה פרחונית צבעונית ומשוגעת! כשחיפשנו את המעצבת שתגשים לנו את החלום, ראינו את העבודות של שיר וידענו שהיא לגמרי קולעת לטעם שלנו ותזרום איתנו על הכל. למעט פגישת ההכרות, שיר התנהלה באופן עצמאי ולא היה לנו ספק שהתוצאה תהיה מעולה. אכן כשהגענו לאולם היינו בהלם, שיר הגשימה לנו את החלום ויותר מזה! הכל היה כל כך מרשים וצבעוני, הדגיש את המאפיינים הטבעיים של האולם והוסיף לו הרבה מעבר. לקחנו גם את עמדת השזירה המשודרגת של שיר, והאורחים עפו עליה! האורחים לא הפסיקו להחמיא, התמונות יצאו מהממות (עם הרקע הפרחוני) וההורים לא הפסיקו לקבל שיחות טלפון גם אחרי האירוע. העיצוב הוסיף לנו הרבה שמחה וכיף, ואנחנו ממליצים על שיר בחום!
הצג עוד

בת-חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל שיר הגעתי דרך ספקית אחרת, בשיחה הראשונה היא כבר הייתה מעודכנת בכל הפרטים ולגמרי אפשר היה לשמוע עליה שהיא יודעת על מה היא מדברת. התוצאה הסופית הייתה פשוט עוצרת נשימה!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מעולה. קיבלנו אולם מעוצב ברמה הכי יפה ומקצועית שיש, הרבה מעבר לציפיות. מומחית, מקצוענית ובעלת ידע רב וניסיון בתחום. היה פשוט מושלם.

להמשך גלישה באתר
up