כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עידן כהן מעצב שיער ומאפר

עידן כהן מעצב שיער ומאפר

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פשוט ואו! לא יכלתי לבקש מישהו יותר טוב ממנו שיבין אותי ויעשה אותי למלכה! בכל התהליך גם בתסרוקת הראשונה וגם בשנייה פשוט ואו!
הצג עוד

Shahaf   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב12/4/21 על עיצוב השיער שלי ושל המשפחה (אמהות ואחיות) היה אמון עידן- מעצב שיער מספר 1 - חלום של כל כלה. עידן החליף לי 3 תסרוקות רק כי זה פתאום לא הרגיש לי מתאים ולא עזב אותי עד שהייתי מרוצה הוא ליווה אותי לאולם ודאג לכל פרט ובכל רגע בנעימות ובמקצוענות שאין לתאר!! אין ספק שזו הבחירה הכי טובה שעשיתי. פשוט אלוף !!!!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב3.5.18 עידן היה המאפר והמעצב שיער שלי. שמחתי שהיתה איתי ביום המרגש והלחוץ הזה. עידן מקצועי, אדיב, שמח, יש לו ידי זהב ממליצה עליו בחום ובאהבה ענקים. בליווי לאולם תוך חמש דקות דאג להוציא אותי עם תסרוקת חדשה מהממם ביותר ואיפור רענן. כמובן דאג למלוות שלי להוציא כל אחת מתוקתקת ומסודרת. הכי חשוב שהוא מקצוען ברמות ועושה הכל באהבה וביחס אישי מפנק ואוהב. עידני שולחת לך ים של נשיקות😘😘😘😘
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנתי ב5.9.17, ולאחר חיפוש ארוך מאוד של מעצב שיער ומאפר הגענו אל עידן. עידן היה אדיב, אכפתי, רציני, רגוע ופשוט נעים מהשיחת טלפון הראשונה! היה לי ברור שרק אדם כמותו אני רוצה איתי ביום החתונה! הלכתי לפגישת ייעוץ והוא הוכיח כמה הוא מקצועי ומוכשר! הראה לי מספר תסרוקות שונות ונתן לי לבחור מהן, (שונה מאוד משאר מעצבי השיער שיודעים ''הכי טוב'' מה יהיה יפה בשבילך.) איפר אותי הכי עדין ויפה שאפשר! ביום החתונה הייתי קצת בפאניקה ואיך שעידן הגיע הוא ישר הפיץ הרגשה טובה ורגועה! הפחד הכי גדול שלי היה שאראה מגוכחת בחתונה, אבל מהרגע שבחרתי בעידן היה לי ברור שהוא יעשה אותי הכי יפה שאפשר - וצדקתי. עידן איפר וסירק את אמא שלי, דודה שלי ואותי לחתונה. יש לי רק מילים טובות עליו - והרבה!! ממליצה לכולן! הוא הבחירה הכי נכונה שלי בארגון החתונה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up