כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

moment's

moment's

שזירת פרחים
טלפון:054-939-5254
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
בת אל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי עמדת שזירה לחתונת שישי צהרים, לאחר סקר שוק רחב הגעתי לענבל מ moment's , היא היית מאוד שירותית, שלחה לי תמונות, המליצה לי את הכמות הדרושה והעבירה תחושה של נעימות ושהכל יהיה מושלם.כמה שבועות לפני החתונה החלטתי שאני רוצה להוסיף עיצוב עדין לחופה, התייעצתי עם ענבל והיה לה מענה מדויק למה שאני רוצה, ובמחיר מאוד משתלם לתמורה.לצערי לא הצלחתי להנות מהעמדה אך לאחר האירוע קיבלתי המון מחמאות גם על העמדה וגם על השירות, וסיפרו כי השוזרת נגשה אליהם בתחילת החופה והציעה להם תכשיטים שנשאו לקראת סוף קבלת הפנים.מומלץ בחום!
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל המקסימה הגיעה לגן האירועים שלנו ומיד החלה בעשייה מדהימה ומרשימה.. קישטה את כל האורחים שלנו באופן מקסים. מדהימה, שקטה ואדיבה עשתה את השזירה על הצד הטוב ביותר עם פרחים רעננים ויפים. את מה שנותר מהפרחים השאירה לנו בחדר כך שהיו לנו זרים לשבת. ממש נחמד. ממליצה בחום🌺💐🌻
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
זה מביא המון אנשים לרחבה וכולם התלהבו מזה מאוד. אטרקציה שווה מאוד לחתונה.
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל המהממת! עשתה לנו עמדת שזירה הכי יפה שיש! בנוסף גם עשתה בלונים לבנים לחופה! תודה ענבל את מהממת!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עמדת השזירה של ענבל פשוט מהממת! סנגון וינטג' - רומנטי. העמדה מוסיפה המון לאווירה ולעיצוב המקום. ענבל המקסימה הייתה אדיבה בטירוף לאורחים ועזרה להם לשים את הפרחים שהכינה. חשוב לציין שרוב התכשיטים עם הפרחים שלה מוכנים מראש לפי כמות שקבענו. אני באופן אישי מעדיפה את זה כי ככה אין התקהלות בדוכן. בנוסף, ענבל עושה עיצובי אולם ושיזרה לחופה. אני לקחתי אותה לחופה ויצא מדהים!!! מומלץ בחום!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
אל ענבל הגעתי דרך הפייסבוק, בחורה רצינית, כנה, הגיונית, ממש אבל ממש לא גרידית, מבינה עניין ובקיצור נותנת שקט לכלה ביום החתונה. אחרי שיחה קצרה וכמה תמונות בפייסבוק סגרתי עם ענבל להיות השוזרת שלי בחתונה, ענבל קיבלה בחום את השגעונות שלי, הגיעה מצוידת היטב והיתה הספק השקט ביותר שהיה לי❤️
הצג עוד

etie   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
ענבל המדהימה הכינה עמדת שזירת פשוט מושלמת! אני לא מפסיקה לקבל מחמאות עד היום! לענבל הגעתי דרך שיטוט באינטרנט ואני כל כך מודה על כך! מלבד המקצועיות שהיא מפגינה, האישיות שלה מדהימה ומאוד מרגיעה והיה לי ממש כיף לעבוד איתה! ענבל הכינה לחתונה עמדת שזירה מטורפת שכללה קשתות לשיער, מסרקיות וצמידים, את הזר כלה והקישוט לרכב ושזירת פרחים לשיער לי ולמלוות שלי. בימים שלפני החתונה דיברתי איתה כמה פעמים ביום לגביי שזירת הפרחים לשיער והיא ענתה לי על כל השאלות בסבלנות (למרות שמעט שיגעתי אותה :)) ועזרה לי לבחור את הפרחים לשיער והתוצאה הייתה פשוט מושלמת. תודה על הכל! ממליצה בטירוף!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up