כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
Adam Shimshi - אדם שמשי

Adam Shimshi - אדם שמשי

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0524727733
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Irit   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ראינו סרטונים של אדם וישר ידענו שאנחנו רוצים אותו כצלם וידיאו.אדם מקצועי, בן אדם מדהים שנעים להיות לידו , הוא הסתדר ממש טוב עם הצלם סטילס למרות שהם לא עובדים יחד אז אין מה לחשוש מזה. אדם ממש הרגיש לנו כמו חבר שהצטרף אלינו ליום החתונה.אדם הוא אחת הבחירות הכי טובות שלנו!
הצג עוד

רעות ועמיחי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אדם פשוט תותח !!! וואו מדהים מדהים מדהים!! ההתנהלות מולו הייתה מדהימה, ווייבים כיפים , ידע לביים אותנו כי אנחנו זוג שלא יודע להצטלם 😅 זה הרגיש ממש נוח וטבעי והיינו רגועים שאנחנו בידיים שלו!התרגשנו ואהבנו כל חלק בסרטונים , השילוב של השירים בין הפריימים המדהימים שהוא עשה , כל פריים בצבע , פשוט מושלם!לא יכולנו לבקש מישהו יותר מקצועי ממנו, זכינו לגמרי, תודה על הכל אלוף עולםאין כמוך💜💗
הצג עוד

ruslan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב אז ככה מתחתנים לעתיד יקרים, לאדם הגענו דרך המלצה של חבר קרוב.והינה עכשיו תורי להמליץ לכם!מהרגע הראשונה אדם הראה נכונות מקצועיות זמינות והכי חשוב אנושיות.תקשיבו לי חברים האיש הגיע לעבוד ולא לעבודה רץ מתרוצץ מצלם בלי הפסקה רחפן באווירה מצלמה ביד גם וידיאו וגם סטילס ואללה חלום של איש מקצוע!תרימו טלפון תאמינו לי כל הדאגות פשוט יעלמו כלא היו!
הצג עוד

לירן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שכרנו את שירותיו של אדם כדי לשדר את החופה לחברים ומשפחה מחול. היה מעולה ואנשים ממש הצליחו להתחבר ולהתרגש בזכות האיכות הטובה. מבחינתנו אנחנו בכלל לא הרגשנו שהצלם נמצא שמבחינתנו זה בונוס כי העדפנו להתרכז בשלנו. וגם אדם היה מאוד נעים ואדיב וזרם איתנו על בקשות כמו להתחיל קצת לפני החופה ועוד. בקיצור- ממולצץ!
הצג עוד

Gabriella   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אדם הוא פשוט קסם! הוא היה הספק הראשון והיחיד שפניתי אליו ושריינתי אותו בלי שנייה של היסוס! אין מילים או ציונים שיוכלו לתאר את מידת שביעות הרצון שלנו מהתוצר הסופי. ההתנהלות מול אדם הייתה קלילה ונינוחה לצד הרבה מקצועיות ותשומת לב לפרטים, בדיוק מה שחיפשנו. אדם צלם קשוב, עם סגנון ייחודי ששייך רק לו ותשוקה אמיתית לתחום. סרט ההיילייטס ערוך בצורה מדויקת כשהוא מתמצת את האירוע שלנו באופן מושלם עם הרגעים הכי יפים! כשצפינו בסרט החתונה המלא נדהמנו מרמת הדיוק ומהתיאום שיצר בין המוזיקה שבחרנו לסרט עצמו. כאשר השלב המפתיע ביותר היה סוף הסרט! מה שהותיר אותנו מחויכים ומבסוטים בטירוף על הבחירה המוצלחת באדם והמזכרת הנהדרת! פשוט גאון.
הצג עוד

אלן ושמעון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אנחנו זוג קצת ביישן שלא יודעים להצטלם, את אדם בקושי הרגשנו ואפילו קצת פחדתי שבוידאו לא יהיו הרגעים שלנו כמו שרציתי או חלמתי יותר נכון, בכל זאת ביום החתונה הכי ניסינו להיות טבעיים ולחשוב שאף אחד לא מצלם אותנו כדי שלא יצאו תמונות ווידאו מאולצים חחח, אחרי שקיבלנו את הסרטונים כלכך שמחתי שבחרנו באדם. לא שמענו ולא הרגשנו אותו במהלך הצילומים, והוידאו יצא מטורף! הראה כמה האהבה שלנו כלכך טבעית וכייפית, רואים רגעים שמרוב אהבה ומרוב לחת שוחכים ובוידאו אדם ידע להראות ולהזכיר לנו כמה אנחנו יפים יחד. איזה כיף! המלצה מטורפת!!
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
בהתחלה שקלנו לא להביא צלם וידאו לחתונה, אמרתי שאם אני מביאה אז זה רק במידה ואני רואה מישהו באמת מדהים. כמובן שברגע שראינו את הוידאו של אדם ידענו שאנחנו הולכים עליו וכמובן שלא התחרטנו.
הצג עוד

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אדם מלך! הוא קליל, מצחיק, זורם, מקצוען אמיתי! בן אדם שכיף להמצא לידו והכי קל לבטוח בו בעולם. הוא תמיד רגוע, יותר לתפעל כל סיטואציה בצורה הטובה ביותר והכי חשוב הוא סופר מקצועי. שמחתי להעביר איתו את היום הזה!
הצג עוד

YuvalMatan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואווו!! איזה כיף שבחרנו באדם כצלם הוידיאו שלנו. תודה רבה על חווית שירות מצוינת ועל הקליפ המהמם!!! 😊 אדם היה פשוט מקסים , נעים , סבלני ומקצוען. נתן לנו יחס אישי לאורך כל התהליך והיה כיף להעביר איתו את היום הגדול שלנו. תודה רבה על הכל!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אני לא בטוחה שמילים יוכלו לתאר את מה שקיבלנו מאדם אבל אנסה להעביר את ההרגשה כאן.. אתחיל בכך שאדם אחד הצלמים הכי הכי מקצועיים והכי מוכשרים שראיתי, חיפשתי צלם שהוידאו שלו יהיה שונה ומיוחד לא כמו של כולם, ושהוידאו יהיה ברמה ואיכות גבוהה - וזה בדיוק אדם. אדם בעל כשרון צילום ועריכה יוצאי דופן, התאמת הצילום על המוזיקה במידת דיוק שמעלה חיוך בכל פעם שרואים את הסרטון מחדש, תופס רגעים מיוחדים כל כך שבכלל לא שמתי לב שהתרחשו באותו יום. מעבר למקצועיות, אדם אחד הספקים שהכי נכנסו לי ללב, כל כך אכפתי, ללבי, מרגיע, משתף פעולה עם הכל, מבין את הסיטואציות ואת הרגשות באותו יום וממש הצליח לקרוא אותי בכמה מצבים מאוד רגישים ביום הזה.. ושוב, מעבר למקצועיות ולבנאדם שהוא, אציין שאדם עושה מעל ומעבר! קופץ, מטפס, משתרע על הרצפה וכל מה שהיה צריך בכדי להוציא את הצילום המושלם.. וגם לאחר החתונה, היה קשוב ברמה יוצאת דופן, עשה עבורנו הרבה מעבר לחוזים ובקשות מיוחדות לגיטימיות.. ואין בכלל מה לומר על התוצאות, הוידאו הכי הכי הכי מדהים, מיוחד, מרגש ומגניב שיכלתי לקבל מהיום הזה!! לא דמיינתי שזה מה שאקבל בכלל, הרבה מעבר לציפיות! אז בשיא הכנות ומכל הלב- פשוט אין על אדם! ממליצה בחום ובאהבה !!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up