כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Luna White - לונה ווייט

Luna White - לונה ווייט

שמלות ובגדי ערב
טלפון:0544851535
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jarden   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הילה מדהימהההה!! התאימה לי שמלה מושלמת. גם עוד 50 שנה אתרגש מהשמלה המושלמת שעיצבת ותפרת למידותיי. קיבלתי המון מחמאות והרגשתי סקסית ויפה!! תודה אהובה לך ולתופרות המעולות
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
למרות שהילה ברמת האישית נתנה לי רושם של בחורה נחמדה ונעימה, יצאתי עם עגמת נפש ואכזבה מהחוויה שלי במקום הזה. ביטלתי עסקה לצערי הרב חודש לפני החתונה שלי בגלל חוסר מקצועיות וחוסר אחריות מצד המעצבת שלא ידעה להתאים את השמלה למידותיי אפילו שסוכם איתה על תפירה אישית (מה שלא היה בפועל). אחרי חודשיים של טרטורים ומדידות ללא התקדמות כלל בשמלה (ובכל הזמן הזה היא ידעה על הבעיה), העיסקה בוטלה. אמנם כל הסכום ששילמתי הוחזר לי, אבל נאלצתי לשלם הרבה יותר במקום אחר עקב ההתראה הקצרה. אני ממליצה לבחור מעצבים מנוסים יותר ואמינים יותר, שיש עליהם כמה שיותר המלצות ופידבקים בכללי. לפעמים הזול הוא ממש יקר בסוף.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הילה היא מקסימה!(!!!) הגעתי אליה עם כל מיני רעיונות לא שגרתיים ובקשות והיא מייד התחילה להציע דברים שנוכל לעשות ואיך נוכל לשלב את מה שרציתי עם דגמים קיימים שלה. בסופו של דבר יצאתי עם שמלה במחיר מעולה, שנראת מדהים והיא בדיוק מה שרציתי שהיא תהיה. אני לא יכולה להיות מרוצה יותר 😃 תודה הילה!
הצג עוד

Galit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי להילה לאחר המלצות בפייס, איך שנכנסתי לאתר התאהבתי בעיצובים וכן כמה המחיר היה אטרקטיבי. הילה מעצבת מדהימה, לכל אחד מהדגמים שלה יכולתי להתחבר. בחרתי את השמלה שרציתי, ובמהלך יום החתונה הייתי נסיכה. נכנסתי לשמלה והרגשתי הכי וואו שיש, כל המחמאות שגרפתי זה בזכות העיצוב המדהים של הילה.
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הילה מדהימה. הגעתי אליה אחרי מספר ניסיונות כושלים לאתר את המעצבת המושלמת בשבילי וכשנכנסתי לסטודיו שלה, ישר ידעתי שזו היא. השירות של הילה עולה על כל הציפיות שיש. פגשתי בחורה חמה, נחמדה חייכנית ואדיבה וישר התחברנו. הילה תפרה לי שמלה בהזמנה אישית על פי תמונה, לא חשבתי שמישהי תוציא אותי כל כך מרוצה. והילה עשתה את זה בגדול. מעריכה ומעריצה את ידי הזהב שלה וממליצה לכל כלה טרייה להיפגש אתה. עד היום מקבלת מלא מלא מחמאות
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הילה המקסימה!!! תודה רבה על חוויה מושלמת בסטודיו שלך, אתחיל מזה שאת בחורה כל כך נעימה, את משרה כל כך הרבה רוגע, השמלות שלך מהממות והלוואי ויכולתי להתחתן בכל אחת מהן בנפרד!! הרגשתי הכי נסיכה שיש והכל בזכותך, תודה שנכנסת לי לראש וזרמת איתי והכל יצא מושלם! ❤️
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מושלם מושלם!! הילה מעצבת ממש ממש מוכשרת והתופרות שלה מדהימות. נהנתי מכל התהליך, הכל היה מאוד מקצועי וכיף. יצאתי עם שמלה מושלמת, איכותית ובמחיר שפוי.
הצג עוד

Liat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
80 מתוך 100
יש מבחר ענק של שמלות מהממות בטירוף כמעט לכל הגיזרות, אך אם זו הפעם הראשונה שאת מודדת שמלות לא הייתי כל כך ממליצה צריך לבוא יותר מכוונת לדגם שאת מחפשת, הילה מקסימה ונותנת יחס אישי וחם.
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הילה יוצרת מוכשרת של שמלות כלה, עבדה בדייקנות ובפרפקציוניסטיות על השמלה ממש עד הרגע האחרון, הייתה פנויה לכל שאלה ותמיד זמינה לעוד תיקון קטן. ממליצה בחום להגיע ולהתרשם מהמבחר!

Mali   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי להילה מכלה מרקט אחרי חיפושים רבים ומייאשים ונתקלתי ביחס מקסים, אדיב וקשוב בזכותה זכיתי בשמלת כלה מהממת, מרשימה ויחודיות במחיר שפוי מאוד !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up